Ardei cu oua de prepelita si rosii cherry


Cred ca sunt o multime de ani de cand nu am mai mancat ardei prajiti , insa zilele trecute , aducand tati de la gradina niste ardei nu foarte mari , iar eu avand niste oua de prepelita cumparate de saptamana trecuta , oua  pe care trebuia neaparat sa le consum🙂 , mi-am amintit de ardeii prajiti si m-am gandit sa-i combin cu aceste oua  si cateva rosii cherry , iar rezultatul nu pot decat sa va zic ca e demential  !!!

Ingrediente :

  • 4 ardei mai micuti ( daca doriti sa faceti mai multi , dublati cantitatile🙂 )
  • 14 oua de prepelita
  • 10 rosii cherry
  • 4 catei de usturoi , curatati si taiati feliute
  • 50 g unt
  • 50 ml ulei
  • sare
  • piper

Spalati ardeii , apoi ii stergeti  bine de apa  cu ajutorul unor prosoape de hartie ( daca nu-i stergeti de apa , in momentul in care-i prajiti , vor face ravagii !!!! ) .Dupa ce i-ati sters bine , ii taiati in jumatate  avand grija ca fiecare jumatate de ardei sa aiba codita . Le scoateti usor samburii , dar fara sa le rupeti codita ramasa🙂 . Sunt mult mai apetisanti cu codita , plus ca-i puteti lua usor din tigaie si-i puteti savura muscand din ei fara sa aveti nevoie de ajutorul cutitului .

Incingeti uleiul + 30 g unt intr-o tigaie , apoi prajiti ardeii pe ambele parti , pana incep sa se rumeneasca putin .Ungeti  tigaia/vasul/tava  termorezistenta cu untul ramas , apoi aranjati fiecare jumatate de ardei in tigaie  ( ardeii ii puneti cu partea din care ati scos samburii , in sus ) . Presarati putina sare peste ardei , adaugati usturoiul taiat , apoi spargeti in fiecare jumatate de ardei , cate doua oua de prepelita .

Presarati si peste oua putina sare , apoi putin piper , iar la final , aranjati in locurile goale din tigaie🙂 , rosiile cherry.

Bagati tigaia termorezistenta in cuptorul preincalzit si lasati-o circa 10 minute.

Cand ouale sunt facute , scoateti tigaia din cuptor , lasati totul sa se raceasca putin , apoi serviti cu ce doriti🙂.

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

42 comentarii

  1. Vaai, ce bine arataa🙂 Cred ca are un gust minunat!🙂

    Răspunde
    • Edith , gustul e senzational , iar ardeii dupa ce-i scoti din cuptor devin usor crocanti la partea exterioara !!!! Data viitoare fac o portie mai mare !!😉
      PS.Cand vei putea😉 , merita sa-i incerci !!

      Răspunde
  2. OHHH! Super arata si iti spun ca mi s-a facut pofta instant!

    Răspunde
  3. Acum merg sa-mi prepar un mic dejun ca al tau, mi-ai facut o pofta gigantica!!! arata superb, ce-ti poti dori mai mult ca sa incepi ziua?🙂 Pupici!

    Răspunde
    • Alinus , tu acum iti incepi ziua ? :):) Oricand l-ai prepara, e perfect , si sunt convinsa ca o sa-ti placa enorm !! Dai de stire cat de repede a disparut din farfurie , da ?😉

      Răspunde
  4. Cat de bine arata!!

    Răspunde
  5. N-am mancat niciodata asa ceva, dar arata demential!! Nu ma mir ca vei face pe viitor portie dubla..
    Te pup

    Răspunde
    • Simo, ardeii astia prajiti au un gust de nedescris , iar in combinatia aceasta sunt mai mult decat perfecti !!!😉 O seara linistita iti doresc !!🙂

      Răspunde
  6. O combinatie super apetisanta!!!Mmm, deliciosi!Pup!

    Răspunde
  7. Magda, minunata idee ai avut tu cu reteta asta. Eu sigur as vrea sa incerc o data sa fac, nu are cum sa fie decat bun. Pupici!!

    Răspunde
  8. Mie nu prea imi plac ouale de prepelita, dar cand vad cum arata la tine, sigur le-as manca!❤ E o idee excelenta pt. late breakfast, iar ardeii eu ii ador!

    Răspunde
    • Gabriela, daca folosesti ardei mai marisori , poti incerca varianta cu oua de gaina😉 , iar atunci sigur o sa fie pe placul tau , nu ?🙂

      Răspunde
  9. simplu, delicios si de mare efect❤ Ador ardeii copti, ador ouale de prepelita asa ca trec la treaba🙂
    te pup draga mea! Sa ai o zi minunata si un weekend de poveste!

    Răspunde
    • Emily , ce m-as bucura sa te rasfeti cu un asa mic dejun , sau de ce nu , chiar o cina😉 …
      Weekend superb si tie !!!
      PS.Eu sper sa ajung la munte sa ma rasfat cu mure !!😉

      Răspunde
  10. Ce usor de pregatit si ce gustoooos!!!

    Răspunde
  11. Un mic dejun genial si cu o prezentare de nota 10. Pup!

    Răspunde
  12. atat de simplu si totusi..atat de aspectos si delicios, caci sunt sigura ca asa a iesit mancarea asta!!

    Răspunde
  13. Ionela

     /  10 August 2012

    Incerc si eu dupa post, dar, spune-mi, te rog, daca nu curati de pielita ardeii dupa ce ii coci, nu deranjeaza, n-o simti cand ii mananci?

    Răspunde
    • Ce m-as bucura sa-i incerci !!! Eu nu-i curat de pielita , pielita devine usor crocanta dupa ce-i scoti din cuptor , insa daca ai mofturosi , ii poti curata de pielita !!!!😉 Noi nici ardeii care-i facem la gratar , cei umpluti cu branza , nu-i curatam de pielita !! :)))

      Răspunde
  14. Ce tigaie apetisanta si consistenta!!!
    Arata foarte bine.Al meu sot vrea sa ne luam la tara prepelite.La cate beneficii aduc ouale si cat de bine arata in orice preparate,ma va convinge usor.
    Te pup si o zi buna iti doresc!

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti place consistenta tigaii mele !!🙂;)
      Sunt super sanatoase , iar eu de cate ori am pofta , imi cumpar de la un vecin care are o multime de prepelite !!🙂
      PS.Si tati meu e in tratative cu vecinu cu pricina , poate anul viitor avem si noi in propria ograda !!🙂

      Răspunde
  15. mm tare bine arata ! Am facut si eu ceva in genul numai cu dovlecel in loc de ardei🙂 te pup

    Răspunde
  16. Catule, ap[i asta-i nebunie, ce-ai facut tu aici!!❤

    Răspunde
  17. yuuuumy!!!!!Mi-e pofta!!Arata asa de bine!

    Răspunde
  18. Ce minunatie! Arata fantastic! Pupici si o saptamîna frumoasa!

    Răspunde
  19. Nu prea sunt fan oua , dar fan ardei sunt, si cred ca este o combinatie delicioasa. Arata super bine!! O leapsa te asteapta la mine! Pupicei!

    Răspunde
  20. Multumesc frumos !!!! Trec pe la tine !!🙂

    Răspunde
  21. Arata .. stunning!! Jos palaria

    Răspunde
  22. Minunata reteta asta, Abia astept sa ne luam prepelite….sa vezi atunci distractie🙂
    Felicitari!!!

    Răspunde
    • Abia astept s-o incerci !!! Noi avem o cunostinta care are prepelite si oua de vanzare , insa sunt perioade cand cumpar si din supermarket !!

      Răspunde

Lasă un răspuns

