Provocarea secreta – Farfalle cu piept de pui in sos de smantana


In aceasta luna , la provocarea Amei , mi-a fost dat sa rasfoiesc blogul : Bucate pe alese , blog pe care-l vizitez deja de multa vreme si care are o multime de retete grozave , insa de aceasta data , cum mie imi statea gandul la niste paste , eram sigura ca voi gasi pe blogul fetelor  o reteta pe gustul meu !!  La reteta gasita , am adaugat  doar usturoi ,  imi place de mor usturoiul in aceasta combinatie , iar in loc de champignon , am folosit bureti de fag , ca doar am ceva provizii :)  !!

Ingrediente :

  • 400 g paste ( eu am ales sa folosesc farfalle , insa puteti folosi ce paste doriti )
  • 250  g piept de pui dezosat
  • 50 g unt
  • 1 ceapa potrivita
  • 250 g bureti de fag ( puteti vedea aici de unde ne-am aprovizionat cu aceste minunatii !! )
  • 4 catei de usturoi
  • 250 ml smantana ptr gatit
  • 1 lingura faina
  • sare
  • piper
  • oregano

Incingeti untul intr-o tigaie antiaderenta si caliti ceapa taiata marunt circa 3-4 minute.Adaugati apoi fasiile de bureti de fag ( eu am avut bureti de fag pusi la congelator  si de aceea am ales sa-i folosesc pe acestia, insa puteti folosi la fel de bine , ciuperci champignon ) si pieptul de pui taiat franjuri sau cubulete , si lasati totul pe foc pana pieptul de pui este bine patruns .

Intre timp , puneti pe foc o oala cu apa si putina sare , iar cand apa incepe sa clocoteasca , adaugati pastele si le fierbeti conform instructiunilor de pe ambalaj.Cand pastele sunt fierte , le scurgeti de apa si le pastrati la cald.

Amestecati smantana cu faina , iar cand pieptul este gata , adaugati usturoiul zdrobit cu putina sare intr-un mojar , adaugati si smantana amestecata cu faina si amestecati usor totul pana cand sosul incepe sa se ingroase .Cand acesta s-a ingrosat , stingeti focul si condimentati totul cu sare , piper si oregano.

Puneti cate-o gramajoara de paste pe farfurie, adaugati 2-3 linguri din fasiile din piept de pui scaldate-n sosul de smantana , apoi  serviti  !!

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. addnia

     /  26 Iulie 2012

    usor si gustos!

    Răspunde
  2. O reteta usor de facut , dar foarte gustoasa .

    Răspunde
  3. O combinatie excelenta! Nu stiu de ce dar in ultimul timp gatesc foarte rar paste.. Oricum ca ale tale nu pot face… ca n-am bureti de fag😦
    Pup cu drag

    Răspunde
    • Nici eu nu am mai facut de mult , inainte mancam saptamanal , acum , mai rarutz se pare !!😦 Offff , te echipezi si te iau dupa bureti , nu vreau sa te vad trista , k ?🙂

      Răspunde
  4. vin la masaaaa!! una dintre mancarurile mele (muulte) preferate, arata fff bine!

    Răspunde
  5. Arata grozav!!!Mmm, si eu o portie:)Pupici!

    Răspunde
  6. DiaMar bucataria galbena

     /  27 Iulie 2012

    O trimit pe Diana la tine la masa.Sunt pe placul ei.

    Răspunde
  7. Mmmm ce bunatateeee!!! hugs

    Răspunde
  8. Arata tare bine,dar ce as manca eu ar fi buretii de fac,din astia n-am mancat niciodata si ma intriga rau de tot.

    Răspunde
  1. Fusilli cu ardei copti si parmezan | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

