Salata de ardei copti cu usturoi si busuioc


Imi place salatuca asta exagerat de mult , as putea manca de trei ori pe zi si tot nu m-as satura , mi-o place nu neaparat ca si garnitura la ceva carnica , as putea-o papa exact asa cum e !!!🙂

Voua cum va place s-o papati ?

Ingrediente :

  • 1 kg ardei capia  rosu
  • 5 catei usturoi , curatati si taiati marunt
  • 8 frunzulite proaspete de busuioc , tocate marunt
  • 6 linguri otet balsamic
  • 3 linguri apa
  • sare , zahar

Coaceti ardeii pe o plita sau in cuptor.Eu prefer sa-i coc pe plita  chiar daca este putin mai multa munca , insa gustul acestora este mult mai bun decat al celor copti in cuptor .

Dupa ce s-au copt , ii lasati sa se raceasca, apoi ii curatati de pielita si seminte.

Ii rupeti fasii si ii puneti intr-un castron.Daca nu va plac rupti fasii🙂 , ii puteti taia mai marunt .

Separat , intr-un bol mai micut , amestecati otetul balsamic , apa ,  usturoiul taiat marunt si frunzele de busuioc tocate .

Potriviti dupa gust de sare si zahar in functie de preferinta fiecaruia .Daca doriti , puteti adauga si putin piper si 2 linguri ulei de masline , eu insa  nu am facut-o deoarece i-am servit alaturi de ceva cu suficient ulei .

Adaugati acest dressing peste ardeii rupti fasii ai amestecati bine totul.

Serviti salata langa carnea preferata sau o serviti  alaturi de …. hmmmm , cred ca nu va spun acum🙂 , veti afla intr-o alta postare alaturi de ce am servit-o eu de aceasta data  !!

Pe blog insa mai gasiti si urmatoarele retete :

POFTA BUNA SI O DUMINICA RACOROASA !!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. Monica

     /  14 Iulie 2012

    Normal ca ,desi e tarziu,in noapte, nu m-am putut abtine sa nu trag cu ochiul spre….o noua prezentare !!?? Doamne ! ce fotografii-castronasul cu papa-bun,sticluta cu brausor si maner ,foitele de la usturoi,tablia,painica…Superb-ca de fiecare data .. Of,nu mai zic ce pofta m-a cuprins ! Felicitari !

    Răspunde
    • Multumesc ca ma vizitati la orice ora , inseamna foarte mult ptr mine !! Ma bucur enorm ca observati toate detaliile din poze si ca va place atat de mult ceea ce fac !! Multumesc ptr tot !!

      Răspunde
  2. Salata de ardei copti este preferata mea.. dar n-am incercat-o niciodata cu usturoi si busuioc.. Prezentarea este foarte faina!!
    Pupici

    Răspunde
  3. felisrecipes

     /  15 Iulie 2012

    Foarte interesanta combinatia. Nici eu nu am incercat-o pana acum.
    Pozele insa sunt impresionante !!!
    Felicia

    Răspunde
  4. Gratiela

     /  15 Iulie 2012

    Reteta noua ! Cu siguranta foarte buna ! Miine ( cind va fi un pic mai racoare) o voi face ! Iubesc busuiocul !! O voi minca simpla , sa ma bucur de ea , alaturi de o felie sau doua de piine cu seminte !

    Răspunde
    • Gusturile nu se discuta , se executa !!! :))) O papi cu ce-ti pofteste tie inimioara !!!Ma bucur enorm ca urmaresti fiecare reteta , iar daca sunt si pe placul tau , sunt fericita, ce mai !!!😉

      Răspunde
  5. Imi plac tare mult ardeii copti!!Duminica placuta!

    Răspunde
  6. Delicioase poze! ne place tare salata ! pup cu drag

    Răspunde
  7. carmenfortis

     /  15 Iulie 2012

    Ardei, busuioc, usturoi hmm suna dar si arata bine ! Inca prea bine !

    Răspunde
  8. wow, ce bine arataaaaaaaaaa❤
    ador ardeii copti cu usturoi🙂 sunt prefereatii mei8 si pe cuvant ca si eu, ca si tine, as manca de 3 – 4 ori pe zi :)))
    te pup scumpa mea!

    Răspunde
  9. Cred ca sunt tare aromati ardei asa! Inca nu am incercat! Pupici!

    Răspunde
  10. DiaMar bucataria galbena

     /  15 Iulie 2012

    Asa singura imi place mie,fara nimic alaturi ca sa-i simt bine gustul.Pup!

    Răspunde
  11. ma primesti si pe mine? tocmai m-am inscris si eu ca follower al tau. sunt si eu in cautare de noi prieteni, iar aici, la tine, am gasit o atmosfera tare placuta! poate vei dori si tu sa ma cunosti!

    Răspunde
  12. Pai de ardei copti n o sa ma asatur niciodata! Arata super poza ta.
    Acum ma duc in camara sa vad daca gsesc si eu macar uni cumparati🙂

    Răspunde
  13. Este preferata mea , doar ca eu nu pun busuioc in ea . As manca salata de ardei copti la orice , atat de mult imi place .

    Răspunde
  14. Azi am facut salata ta,o stiam dar fara busuioc…..mmmm mi-a incantat mereu papilele gustative!!

    Răspunde
  15. Salivez doar cand vad pozele!!! Pana acum nu m-am gandit sa amestec usturoi si busuioc cu ardei copti. Suna tare bine…

    Răspunde
  16. tanaseaurica

     /  13 Ianuarie 2014

    daca nici salata asta nu te curata de toate toxinele din corp atunci nu stiu ce ar putea sa o faca, arata super cu niste culori frumoase si vii..deliciossss😀

    Răspunde
  17. Arata extraordinar!

    Răspunde
  1. Bruschette cu ardei copti si sardele « Cat's kitchen
  2. Cartofi copti , umpluti cu branza si afumatura | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

