Inghetata de menta cu cocos


Daca mai tine mult caldura aceasta , poate devin si eu fan inghetata !!! :))) La munca imi cumpar tot mai des ca sa ma recoresc, iar acasa se pare ca ma tenteaza tot mai tare sa fac  cate-o portie !!

Ingrediente :

  • 360 ml lapte
  • 140 ml smantana ptr frisca
  • 4 galbenusuri
  • 6 linguri zahar
  • frunze proaspete de menta ( eu am avut un pumn de frunze :))
  • 30 ml sirop de menta
  • 30 g nuca de cocos
  • fruzulite de menta ptr ornat ( eu am uitat sa-mi opresc cateva frunzulite, si am ornat cu frunzulite de lamaita😦 )
  • coacaze rosii ptr ornat

Mixati cele 4 galbenusuri cu zaharul , pana acesta se topeste .Adaugati apoi smantana ptr frisca , mixand in continuare circa 3 minute , apoi adaugati si laptele in fir subtire si mai mixati putin.Puneti compozitia obtinuta intr-o craticioara si o incalziti la foc mic pana aceasta incepe sa se ingroase .Amestecati continuu in compozitie. Atentie , aceasta nu trebuie sa ajunga la fierbere !!! Cand aceasta s-a ingrosat , o lasati sa se raceasca , amestecand din cand in cand in ea .

Spalati bine frunzulitele de menta si le puneti intr-un blender impreuna cu siropul de menta si 30 ml din compozitia obtinuta mai sus .Blenduiti🙂 totul circa 2 minutele , apoi pasta obtinuta o strecurati peste compozitia de oua si lapte.Adaugati si fulgii de cocos si amestecati bine totul.

Puneti o folie transparenta intr-o tava de terina, apoi  adaugati compozitia obtinuta , presarati cativa fulgi de cocos deasupra ,  adaugati si putin  sirop de menta si  bagati totul la congelator ptr 3 ore.

Puteti folosi orice alta forma , nu neaparat tava de terina !!

Cand aceasta este bine inghetata , o taiati feliute si o serviti ornata cu frunzulite de menta sau lamaita si cateva bobite de coacaze rosii .

O puteti servi la fel de bine in cupe de napolitana sau in orice altceva doriti !!

 Racoare maxima va doresc  !!!!

Lasă un comentariu

38 comentarii

  1. O grozavie inghetata asta! Ador combinatia de ingrediente!! Iar pozele sunt super super faine!!!! te pupic

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti place combinatia , dar pozele …. mie nu-mi prea plac !!! Nush , dar nu ma mai multumesc deloc !!! :(((( … iar pe caldurile astea nici rabdare nu mai am sa fac nimik !!

      Răspunde
  2. Superb arata! Pozele sunt de revista, iar gustul cred ca e grozav de bun. M-a femecat inghetata ta! Pup

    Răspunde
  3. Gratiela

     /  12 Iulie 2012

    Inghetata de menta ! Abia astept sa o fac ! sa incerc sa gasesc sirop de menta !

    Răspunde
    • Si eu abia astept sa o faci si sa-mi spui cat de mult ti-a placut !!! Eu am facut siropul de menta anul trecut , dar se pare ca nu am reusit nici pana azi sa postez pe blog reteta lui !!!😦 Sigur gasesti de cumparat !!

      Răspunde
  4. Mie sa-mi pui doua cornete/cornuri/conuri, spune-le cum vrei, doar ca vreau doua portiii… Hmmm, delicioasa si racoroasa… Pupici !

    Răspunde
  5. DiaMar bucataria galbena

     /  12 Iulie 2012

    Eu ador inghetata,asa ca te rog sa-mi dai si mie un cornet,dar unul maaaaare de tot.
    Pupici!

    Răspunde
  6. Ce frumos arata! Eu vreau o cupa dar numai cu menta daca se poate :))

    Răspunde
  7. Super! Numai buna dupa o zi fierbinte!

    Răspunde
  8. Super buna , as manca una chiar acum .

    Răspunde
  9. Wow ce bine arata inghetata!!!

    Răspunde
  10. daca e de menta, insamana ca e dementa tare si trebuie mancata imediat! arata super, pozele sunt minunate

    Răspunde
  11. Nu am incercat combinatie dar cred ca e un adevarat deliciu!!!Yummy!Pup!

    Răspunde
  12. Aratã delicios!!!mmm….

    Răspunde
  13. Tare buna trebuie sa fie inghetata ta!!!

    Răspunde
  14. Si eu sunt fan inghetata vara!! La munca am mereu cel putin o cutie in congelator..
    Merge la fix o portie de la tine!
    Pupici

    Răspunde
  15. Cat de bine arata inghetata ta!!! Emana atata prospetime si racoare incat as lasa dieta pentru o portie! Pup cu drag!

    Răspunde
  16. Delicioasa inghetata ta! As manca tot timpul inghetata desi stiu ca nu e bine pentru sanatate. Norocul meu este ca nu am nevoie sa tin diete asa ca, o portie mare,doresc si eu. Pozele sunt faine, mie imi ploua in gura cand le privesc.

    Răspunde
    • Asa este !!!! Si eu sunt o norocoasa ca nu am tinut si nu tin diete , inca !!! :)))) Chiar e delicioasa inghetata , merita sa o incerci !!

      Răspunde
  17. oaaah, ce mojito de inghetata ai facut tu aici! iarasi ma uimesti cu fotografiile tale! am mai exersat si eu weekendul asta, poate mai invat si ajung sa fac fotografii la fel de frumoase ca tine!

    Răspunde
    • Poate incerci si tu mojito asta !!🙂 Ehhhhhh , mie nu-mi prea plac foto , cel putin prima nu mi-o place deloc , dar asta e !!! Faci deja foto frumoase , insa conteaza mult starea care o ai atunci cand le faci !!

      Răspunde
  18. Culoare de milioane inghetata asta! Super super pozele!

    Răspunde
  19. Fara doar si poate am subscris total la idee iar fie-mea de cind a vazut-o, imi da tircoale cu intrebari peste intrebari: cind…? Asa-i ca… ? De la intrebari a trecut la amenintari😮 s-o fac eu daca n-o faci tu !
    Deci, Magda draga…ma voi executa. Sarumina pentru idee… mai ales ca menta si cocosul mi-s lipite rau pe suflet.

    Răspunde
    • :):):) Cred ca deja sunt prea multe pe lista , iar ptr asta trebuie neaparat sa te apuci de treburi , nu de alta , dar vin Sarbatorile !! :)))
      Va imbratisez !!!❤

      Răspunde

Lasă un răspuns

