Limonada cu zmeura


Nu va mai zic ca sambata nu am facut nimic din cauza racelii ca ne intindem prea mult la vb , dar va pot spune ca duminica , tati m-a cadorisit cu un castronel cu zmeura  , insa neavand chef sa fac mare lucru , m-am gandit totusi ca o limonada mi-ar prinde tare bine   !!

Ingrediente :

  • 200 g zmeura
  • zeama de la doua lamai
  • 400 ml apa plata
  • zahar brun , cubic ( puneti cat considerati ca este suficient ptr gustul vostru )
  • cuburi de gheata
  • frunze de lamaita

Zdrobiti zmeura intr-un blender , apoi adaugati zeama de la cele doua lamai si apa plata .

Strecurati totul intr-o carafa , apoi adaugati zaharul cubic si amestecati pana acesta se topeste .

Turnati limonada in pahare , adaugati cateva cuburi de gheata ( eu , de aceasta data  , am fost nevoita sa renunt la ele😦 ) , ornati cu frunzulite de lamaita si serviti cu pofta !!!

Sanatate maxima va doresc !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

60 comentarii

  1. Si la mine se coace zmeura ,asa ca musai incerc limonada ta .:)

    Răspunde
  2. Mmm… ce-mi faci tu mie… Ador zmeura.. dar anul asta inca n-am papat…
    Te pup si-ti fur o ceasca de limonada.. cu gheata, ca tu n-ai voie!!
    Pupici

    Răspunde
  3. Multa sanatate si tie! Cred ca e minunata limonada cu zmeura…mmmm! O voi incerca imediat ce vad zmeura la piata🙂

    Răspunde
  4. Mmm, ce racoritoare si mmm…ce parfum!Un deliciu!Pupici!

    Răspunde
  5. Limona arata super bine, zmeura e un delicius. Sanatate grabnica iti doresc si eu tie! Pup

    Răspunde
  6. Ma gandesc la aroma asta de zmeura,racoritoare si parfumata!Minunata,si ce culoare!

    Răspunde
  7. DiaMar bucataria galbena

     /  25 Iunie 2012

    Racoritoare si foarte parfumata.

    Răspunde
  8. Si imi fac pozele astea o pofta de limonada… si nu stiu de ce🙂
    Excelent!

    Răspunde
  9. Zmeura in orice combinatie in sezonul asta e perfecta!Imi face pofta limonada asta a ta!😉

    Răspunde
  10. Cu limonada asta m-ai nimerit la fix , pur si simplu o ador .

    Răspunde
  11. Monica

     /  26 Iunie 2012

    Fotografiile sunt minunate !detaliile ,perfecte.. Ar fi super,sa adunati TOATE fotografiile ,intr-un album,de fapt-retetele..Hai sa organizam „teledon”,pentru fonduri ..ar fi bine.. Gustoasa mai e limonada ! am cules repede,din gradina,toate bobitele coapte, si…gata. Sanatate ,cu drag..

    Răspunde
    • Multumesc din suflet ptr toate vb frumoase !!! Blogul este albumul meu cu poze si retete !!😉 Ma bucur ca ati incercat limonada !!! Sanatate multa va doresc !!!

      Răspunde
  12. tocmai ce mi-am pozat si u limonada :))) eu am facut cu portocale, goji si busuioc, daca vrei dau un pahar la schimb pe unul de zmeura. Ce zici? te pup

    Răspunde
  13. ce bine arata!!!! numai buna pe caldurile astea!

    Răspunde
  14. O cescuta, mai ai si pentru mine ?! Delicioasa si colorata, de-mi vine sa beau monitorul… Pupici !

    Răspunde
  15. Minunata! Frumos colorata…

    Răspunde
  16. Minunata!!! zmeura e fructul meu preferat🙂 am sa ma gandesc al tine cand voi face si eu🙂 Pup!

    Răspunde
  17. Sã sti ca am sa pregãtesc si eu, mi-ai fãcut poftã!

    Răspunde
  18. Deliciu pur! Ce culoare frumoasa!

    Răspunde
  19. Trebuie sa fie tare buna cu zmeura:)…m-am saturat de green tea:).Abia astept vacanta sa ma rasfat cu de toate.xoxo

    Răspunde
  20. Asta da…pe caldurile acestea! Sa nu mai vorbesc de aroma de zmeura…printre preferatele mele!:))

    Răspunde
  21. Zmeurica zici?Atunci este pe placul meu!

    Răspunde
  22. Ooooo cum arata a doua poza,aia cu zmeura!!!Ma innebunesti acum la ceas de noapte.
    Sper ca ti-a trecut raceala si ca esti bine.
    O seara frumoasa iti doresc!

    Răspunde
    • Mie nu-mi prea place poza aia , dar asta e !!!🙂 Sunt ceva mai bine , acum sunt la faza cu mucitul !!! :)))) Multumesc frumos !!

      Răspunde
  23. Imi pare tare rau sa aud ca ai fost racita. Dar stii ce se spune, nu? Ca numai oamenii destepti racesc vara😀

    Si altfel, limonada de zmeurica nu putea fi mai binevenita. Deci, everythig happens for a reason.

    Sper ca esti mai bine acum! Te imbratisez!

    Răspunde
  24. Ce gustoasa si aromata trebuie sa fie!
    Sper sa gasesc si eu zmeura proaspata sa incerc si eu …
    Te pup

    Răspunde
  25. Nu mai pot de pofta!!!

    Răspunde
  26. Zazuza

     /  30 Iunie 2012

    Caaaaaaaaaaaaat, vezi ca wordpresul are ceva cu mine :(( incerc sa comentez de o suta de ani la tine si nu vrea😦

    Răspunde
  27. Minunata, parfumata, racoritoare…excelenta!

    Răspunde
  28. Wow ce bine arata zmeurica!!! super faine pozele! Cat despre limonada asta as bea-o toata ziua! Buna rau! pupici

    Răspunde
  29. carmenfortis

     /  16 Iulie 2012

    intradevar arata sanatos si racoritor !😀

    Răspunde
  30. Foarte apetisanta limonada!

    Răspunde

Lasă un răspuns

