Fructe culese cu drag din locuri magice ….


Am hotarat sa fac aceasta scurta postare si sa va arat o parte din fructele pe care le-am cules din gradina de care se ocupa tati meu , insa pe langa aceste coacaze , ca despre ele este vorba , astazi , de dimineata , am mai cules si o multime de visine si cirese , dar despre ele voi vb cu alta ocazie !!🙂

Coacazele  :

Tufele de coacaze negre sunt mult mai mari decat cele rosii ,  frunzele sunt si ele mai maricele , iar fructele destul de rare , dar grozav de bune !!!😉

In schimb , tufele de coacaze rosii🙂 , sunt mult mai mici , cu frunze foarte putine , insa fructe sunt mult mai multe .Mie una nu-mi venea sa le culeg , sunt ca  niste margelute pretioase si firave  pe care ti-e teama sa le atingi ca nu cumva sa se sparga   !!

Dupa ce am cules toate aceste minunatii , bineinteles ca am venit acasa si m-am apucat de treaba , insa nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus deoarece peste cateva ore , am hotarat sa mergem intr-un loc drag noua , loc pe care-l vizitam in fiecare an in aceasta perioada , un loc plin de fragute !!!!!!!😉

Stiti cu totii cat de aromate si parfumate sunt aceste fructe , dar sa nu mai vb de rabdarea pe care trebuie sa o ai sa le culegi si sa te cateri prin locurile prin care ele se fac .Noi mergem la marginea unui sat , iar acolo , acestea se fac printre stanci si tufe cu spini !!

Acum , poate va intrebati cine ma pune sa umblu pe acolo , cand pot cumpara aceste fructe din piata , asa cum fac multi altii , nu ?

Eu una , ador sa merg in fiecare week-end in cate-o plimbarica de acest gen ,  fie vara , fie iarna , colindam , insa vara are farmecul ei ,ne rasfata cu fel si fel de fructe  , iar ideea de a le culege direct din natura , sau mai bine zis ,  din locuri mai greu accesibile oricui😉 , pe mine ma satisface la maxim !!

Maine urmeaza o alta zi incarcata, dar frumoasa , de asta sunt sigura !!!!😉 Dupa pranz  , facem bagajelul  si fugim pe munte la cules de muguri de brad si jneapam  !!!😉

Voi ce faceti maine ?🙂

O duminica superba si plina de bunatati va doresc !!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

30 comentarii

  1. ah ce frumossssss
    te invidiez pentru asa locuri minunate😉 Te imbratisez cu mare drag❤

    Răspunde
    • Draga mea , ma bucur ca-ti place aceasta postare !!!😉 Ehhhhh , nu trebuie sa ma invidiezi , sunt sigura ca peste tot sunt locuri frumoase , insa trebuie sa le descoperim , nu ?😉

      Răspunde
      • :* ai mare dreptate, insa in orasele mari cu greu ajungi la o asa frumusete😉
        te pup draga mea! Sa ai o saptamana de poveste! :*

      • Din aceasta cauza nu ma atrag pe mine orasele mari !!!😉 Visez mereu la o casuta in mijlocul naturii , cat mai departe de aglomeratie !!!😉
        La fel si tie !!!

  2. Monica

     /  16 Iunie 2012

    Fotografii perfecte !Proza…e poezie !! Chiar acum,seara,am cules din Gradina mea-delicate coacaze(ribizli) si visine, pentru un compot delicios-si mi-a trecut prin gand,intrebarea;oare Minunata Adina Magda( frumoase Nume) are notata reteta pentru asa ceva ? Ia sa caut…si chiar atunci…gasesc postarea..Dar oare nu puteti spune denumirea locurilor pe unde hoinariti ??Haideti, sa le cautam si noi !! Multa sanatate Taticului Dumneavoastra ! sa aveti mare grija de Dumnealui …Va imbratisez ,cu drag.

    Răspunde
    • Ce draguta sunteti !!!🙂 Si eu am facut compotel din visinele culese de dimineata , si am pus si de-o visinata !!! :)))) … iar din urmatoarea tura voi face sirop , il ador !!! Am destul de putine retete cu coacaze , insa una care mie mi-a placut enorm este aceasta :https://catkitchen.wordpress.com/2011/06/29/prajitura-cu-coacaze-si-bezea/ , este usor de facut si sper sa va placa !!!😉
      Sigur ca va pot spune pe unde umblu , satucul desprea care vb se numeste Ilova si este situat intr-o zona ffff frumoasa !!!! … iar dupa mugurii de brad mergem spre muntii Tarcu !!😉
      Am sa-i transmit taticului , la fel va doresc si dumneavoastra !!!
      Va pup !!

      Răspunde
  3. We-ul urmator vin la tine:),vreau si eu in padure!Faine poze ti-au iesit!

    Răspunde
  4. Ce mult imi place ce vad aici …Ador coacazele rosii , sunt atat de firave , dragalase , abia astept sa se coaca si aici .

    Răspunde
    • Ce ma bucur sa aud asta !!!😉 Sper sa nu va plictisesc prea tare cu postarile mele !!🙂 Eu mai am o tura de cules !!!😉

      Răspunde
  5. mi-ai făcut o poftă de copilărie cu fragii ăiaaaaaaaa… din copilărie (adică de milenii!) nu am mai atins un frag… nici n-am mai văzut… sunt oameni de care trebuie să-ți fie milă, după cum vezi!🙂
    spor-t.

    Răspunde
    • Multumesc din suflet de vizita !!!! E frumos sa ne aducem aminte de clippele traite in copilarie , crede-ma si eu tanjesc si mi-e dor de unele momente de atunci !!😦 …. insa nu pot crede ca totusi de atata vreme nu ai mai vazut si nici atins vreun frag , scuza-ma ca te intreb , dar atunci de ce s-a putut si acum nu ?🙂;) …. stii ca noi facem ca totul sa fie posibil , nu ?😉 …. iar eu sper ca vazand aceasta postare aici , sa te ambitionezi si sa faci rost de fragi !!😉 …ce zici ? :):)
      O seara superba !!!

      Răspunde
  6. ador fructele astea micute! pup

    Răspunde
  7. Adina, nu stiu ce stie Teo, dar eu iti stiu adresa ;)) sic! Vrei , nu vrei , eu te vreau cu fructe cu tot!😉 pupici si saptamana faina!

    Răspunde
    • Anto , se pare ca esti in avantaj !!!😉 Tre doar sa te urci in masina si sa ajungi aici , promit ca vei cutreiera dupa bunatati peste tot !!!😉 Ce zici ?🙂 La fel si tie iti doresc !!!

      Răspunde
  8. Ce frumoase sunt pozele, mi-ai facut o pofta de zile mari! tocmai ne-am intors si noi de la o ferma pick-your-own din apropierea orasului unde poti culege tot felul de fructe, noi am fost dupa capsuni🙂

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti plac !!! Faci ceva bun din capsunei ca sa-ti treaca pofta !!😉 Eu am fost pe munte si m-am intors cu muguri de brad si jneapan , toata casa miroase a brad si rasina , e de vis !!!😉

      Răspunde
  9. Foarte freumos! o duminicã frumoasã sã aveti:)

    Răspunde
  10. Vreau si eu la cules de fructe! Ce poze frumoase ai facut!! Trebuie sa ne povestesti acum si cum a fost cu mugurii de brad! Eu astept, sa stii! Te pup mult si iti doresc o seara vesela si plina de culori…ca fructele din fotografiile tale!

    Răspunde
    • Margot , eu am vb serios cand am zis ca te astept la mine !!!😉 Mergem la cules impreuna !!! Despre muguri voi face o postare separata , fii sigura !!!😉 Chiar acum am pe foc siropul !!!! O seara superba si tie !!

      Răspunde
  11. Vai ce minunate sunt fructele culese de tine! Eu abia astept sa pap zmeura si sa culeg ceva mure la tara …. mmm, mi-ai facut pofta cu fragutele🙂

    Răspunde
  12. Si eu ador fragutele🙂 Cred ca mi se trage din copilarie, caci fragutele erau singurele pe care nu le gaseam in gradina si dupa care trebuia sa umblam mai mult. Restul, erau in gradina, le vanam sa se coaca si le mancam direct de pe crengi😀 Coacazelor rosii le spunem ‘rozinchini’🙂

    Răspunde
  13. Asta este un post asa… sa-ti bucure inima!

    Răspunde
    • Daca nu pot sa va iau cu mine pe toti prin aceste locuri pe care eu le ador , vreau sa va bucurati de ceea ce vedeti , macar prin intermediul pozelor !!😉

      Răspunde
  14. Chiar imi plac aceste poze ! Bravo :**

    Răspunde
  1. Clafoutis cu coacaze , fragute si capsune « Cat's kitchen
  2. Mugurii de jneapan si brad – Un parfum de nedescris !!!! « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

