Biscuiti cu cirese-n ciocolata alba for Tea Party !!!



Daca va zic ca nu mai credeam ca voi reusi sa pregatesc ceva dulce ptr petrecerea organizata de Emily in fiecare luna pe blogul ei , ma credeti ??

Dupa un inceput de saptamana mai mult decat incarcat din diferite motive despre care nu are rost sa va mai povestesc, dupa o noapte de vineri dormita in cort intr-un peisaj superb si dupa o zi de sambata cu multe evenimente care mai de care mai placute , se pare ca a venit si duminica ptr care eu aveam multe planuri in ceea ce priveste  Party-ul lui Emily . O duminica inceputa-n forta ptr ca era ultima zi in care eu mai puteam face ceva  , si ptr ca nu am vrut sa lipsesc in nici un caz de la acesta editie , ci anume : cherry edition asa cum a numit-o Emily sau asa cum o numesc eu : white cherry edition🙂 , ptr ca albul este culoarea cu care trebuia sa ne lasam imaginatia sa zboare in aceasta luna .

Eu am vrut sa le imbin cumva pe toate si sa fac ceva simplu dar inedit !!!!

Ingrediente ptr 25 de biscuiti :

  • 200 g unt
  • 140 g zahar pudra
  • 2 galbenuse
  • 230 g faina
  • 3 linguri cacao
  • 100 g migdale macinate
  • 1 lingurita cu vf praf de copt
  • 200 g ciocolata de menaj , alba
  • cirese cu tot cu codita😉

Amestecati intr-un bol faina , cacaoa, jumatate din cantitatea de migdale macinate si praful de copt.

Intr-un alt bol , puneti untul pe care l-ati tinut la temperatura camerei , adaugati zaharul pudra si mixati pana acesta devine spuma .Adaugati apoi cele doua galbenuse si mai mixati putin.

Puneti trepatat din faina amestecata cu toate cele🙂 , si amestecati usor totul.

Umeziti o tava cu putina apa , apoi puneti o coala de hartie de copt .Formati din compozitia obtinuta mingiute de forma unei nuci mai maricele🙂 , le tavaliti prin migdalele macinate ramase ( doar partea superioara o tavaliti prin migdale ) si le puneti in tava , lasand distanta intre ele  deoarece in timpul coacerii acestea se latesc.

Dupa ce ati pus mingiutele in tava , le apasati usor cu degetul in mijloc .Eu aici m-am jucat putin🙂 , jumatate din ele le-am facut ptr ciresele date-n ciocolata ( adica am apasat doar putin cu degetul in mijloc ptr a se forma o adancitura mica si potrivita ptr cate-o ciresica 😉 ) , iar la cealalta jumatate de mingiute , am facut o adancitura mai mare   ptr a turna un strat de ciocolata in aceasta  , iar mai apoi sa pun cirese simple🙂 deasupra.

Dupa ce ati pregatit mingiutele , bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 10-15 minute maxim !!!!!

Pana acestea se coc , spalati ciresele, le puneti la scurs , apoi luati fiecare cireasa si o stergeti cu prosopele de hartie .Trebuie sa le stergeti bine de apa ptr ca mai apoi sa le puteti imbraca in ciocolata topita. Aveti mare grija sa nu le rupeti codita !!!😉

Cand biscuitii sunt copti , ii scoateti din cuptor si ii lasati sa se raceasca .Dupa ce acestia s-au racit , topiti ciocolata pe baie de abur , si cu mare grija inveliti fiecare ciresica in ciocolata topita, apoi o puneti peste biscuitii cu adancitura micuta😉 .

La ceilalti biscuiti ( cei cu adancitura mai mare :)) , puneti ciocolata topita in adancitura formata , apoi puneti cate-o ciresica bine stearsa  deasupra.

Mie mi-a mai ramas putina ciocolata topita si am cautat cativa cercelusi din cirese🙂 , apoi i-am imbracat si pe ei in ciocolata alba !!😉

Serviti acesti biscuiti alaturi de un ceai indulcit cu sirop de menta .


Zile senine va doresc !!!!

Lasă un comentariu

76 comentarii

  1. Superb arata! Felicitari! Pup cu drag!

    Răspunde
  2. oh, ce surpriza placutaaaaaa ♥
    arata superb ♥ ador ciresele imbracate in ciocolata ♥
    Multumesc scumpa mea! O seara faina si o saptamana de vis ♥ Pup

    Răspunde
  3. DiaMar bucataria galbena

     /  27 Mai 2012

    Arata grozav totul.
    Te pup!

    Răspunde
  4. Arata absolut minunat totul! pup

    Răspunde
  5. Monica

     /  27 Mai 2012

    Pot spune ca,fotografiile,sunt artistic-perfecte(de fapt,ca la toate postarile)Te fac sa le privesti,minute in sir,sa cauti detalii,sa citesti descrierea retetei-ca pe o nuvela,apoi… iti propui ca in ziua urmatoare sa ai in bucatarie-mireasma preparatului !

    Minunata idee !!

    Răspunde
    • Ehhhhh , nu toate fotografiile sunt perfecte🙂 , chiar si astea au cateva lipsuri , dar sper sa le vad doar eu !!! :):) Ma bucur enorm ca va plac imaginile si ca cititi ceea ce scriu eu pe blog🙂, asta inseamna enorm ptr mine , iar daca mai si faceti reteta , nu mai zic decat : jos palaria !!!!!!😉 Va pup si va multumesc ptr toate vizitele si ptr toate vb minunate pe care mi le spuneti !!!

      Răspunde
  6. Arata superb biscuiteii tai!🙂
    Si pozele la fel🙂

    Răspunde
  7. La noi nu au aparut inca ciresele. Ce pofta mi-ai facut!😉

    Răspunde
    • La noi au aparut de vreo doua saptamani , insa astea de mai nu ma incanta asa tare😦 , le astept pe cele de iunie !!!😉

      Răspunde
  8. Ce fain arata totul.. Ne vedem la party!!
    Pupici

    Răspunde
  9. ce idee delicioasa cu ciresele-n ciocolata!:)

    Răspunde
  10. O prezentare de milioane si o idee excelenta cu ciresele in ciocolata!

    Răspunde
  11. Super,un desert frumos si delicios!Pupici

    Răspunde
  12. wow cat am de recuperat!! Sunt de vis biscuiteii astia! Si ciresele cu cioco, hmm divin arata! Tavita imi place de mor, iar pozele sunt de revista, parol ! hugs !!

    Răspunde
    • Anto , nu ai nimik de recuperat , doar tre sa te apuci de treaba😉 ( esti dotata cu de toate😉 ), dar am vazut ca te-ai apucat deja si asta ma bucura enorm !!!!! Ma bucur ca-ti place ce am facut eu aici , cat despre tavita , cand am renovat apartamentul acum vreo 3 ani , am dus-o la gospodaria de care are grija tatal meu ( adica la gradina, asa-i zic eu ;)) si mi-am adus aminte de ea acum, l-am pus sa o caute ca eram sigura ca e pe acolo si uite asa m-am facut cu tavita , doar ca i-am tras un strat de vopsea🙂 !!Multumesc din suflet ptr aprecieri !!!

      Răspunde
  13. Zazuza

     /  28 Mai 2012

    cine m-a pus sa intru la tine?! acum bolul meu de muesli nu mai are niciun gust😀😀

    Răspunde
    • Hmmmm , sper ca totusi nu te-am suparat asa tare si mai intri pe aici :):) , cat despre bolul de muesli , e super sanatos !!😉

      Răspunde
      • Zazuza

         /  28 Mai 2012

        stii care e norocul tau? ca am niste cirese in frigider si inca unele in copac😀

      • Eu nu mai am in frigi , dar ma astepata cele din copac mai cata😉 , deci ….. in curand noi tentatii se arata !!😉

  14. Cireasa de pe tort/ops…de pe biscuiti !deliciosi biscuits!Eu vreau cireasa dezbracata fara cioco :)ca mis la diet:).O zi faina!

    Răspunde
  15. Ohhh, vreau si eu! Arata f bine!!!

    Răspunde
  16. Hmmm, o idee geniala! Felicitari atat ptr reteta cat si ptr prezentarea impecabila!🙂
    Pupici si o saptamana frumoasa!

    Răspunde
  17. Aratã totul super!!! te pup

    Răspunde
  18. Wow, ce minunatii! Ciresele in cioco arata bestial, asa o pofta am🙂

    Răspunde
  19. Foarte frumusei si deliciosi la maxim!!!Pup!

    Răspunde
  20. Foarte bine arata biscuitii tai, imi fac o pofta enorma, doar ca la orele astea poftele nu sunt bune, doar cele de cirese…pe care le fur de pe biscuitii tai. Felicitari, frumoasa prezentare!

    Răspunde
  21. Adina draga,nu stiu ce gust or avea biscuitii dar pozele sunt ireal de frumoase!Bravo!

    Răspunde
    • Teo draga , cuvintele tale m-au facut fericita in clipa asta !!!😉
      PS.Biscuitii te asigur ca sunt deliciosi !!!🙂

      Răspunde
  22. Nemaipomenit de bine arata!!!

    Răspunde
  23. geniale sunt ciresele tale, draga Cat, si sunt convinsa ca si prajiturelele sunt la fel! la asemenea minunatii, pana si eu – coffee person – m-as apuca sa beau ceai!

    Răspunde
    • Margot , multumesc frumos !!!!! Eu sunt mare fan ceai , dar mai mult iarna😉 , iar vara imi place de mor ness cafe frappe cu gheata si frisca, desigur !!!🙂
      PS.Biscuiteii astia merg si la cafea , deci ….

      Răspunde
  24. Splendide fotografiile, scumpa mea, iar biscuitii si ciresele sunt convinsa ca sunt absolut divine!! Pup dulce si o zi minunata iti doresc!

    Răspunde
  25. Foarte ingenioasa ideea , imi place mult si imi place mult cum le-ai aranjat pe toate si culoarea ceaiului …ce mai ? M-ai dat pe spate🙂

    Răspunde
    • Dorina, dar cate idei ingenioase mai am🙂, sper insa sa le pot aplica pe toate !!! Culoarea ceaiului e de la siropul de menta😉 …

      Răspunde
  26. Gheo

     /  29 Mai 2012

    Ce mai pot spune?Arata superb,iar la gust au fost pe masura si iti multumesc ca te-ai gandit si la noi si tu stii deja ca eu a trebuit sa fur unul sa pot vedea cum e pentru ca fiu-meu cand i-a vazut nu a mai vrut sa-mi dea nici unul!

    Răspunde
    • Draga mea , ai avut noroc ca esti aproape de mine si ca ai primit in ziua in care i-am facut , ca altfel …… dar sa nu uitam , ca de fapt ptr Mario ti-am dat !!!🙂;)

      Răspunde
  27. Perfect de bine arata. Mai mult nu are rost sa spun pozele au facut-o deja. Felicitari!!

    Răspunde
  28. Bucate_apetisante

     /  29 Mai 2012

    Adina, o idee minunata, exceptionala fara nici un dubiu!
    Pozele frumoase asa cum ne-ai obisnuit in ultima vreme,o prezentare si-un decor de milioane.
    Bravo, bravo!

    Răspunde
  29. Multumesc frumos !!! Ma bucur enorm ca va place ce am facut !!!

    Răspunde
  30. Draga mea, nu am putut rezista unor biscuitei cu cirese trase in ciocolata alba si uite-ma la tea party:) Adorabili biscuiteii. Te pup!
    P.S. crezi ca ai putea sa pui la comentarii si optiunea Nume/email/Site? Acum ai doar facebook, twitter si wordpress. Ma gandesc ca sunt oameni care nu au conturi fb sau twitter ori wp si poate vor sa comenteze. Pup

    Răspunde
    • Ce ma bucur ca ai venit la party si ca biscuiteii mei sunt irezistibili !!😉
      Am sa vad daca pot face ceva in privinta asta , multumesc frumos ptr sfat !!! O zi superba !!!

      Răspunde
    • Dar cand vrei sa comentezi , iti apare sa treci nume /email/site , din cate stiu eu !!!!

      Răspunde
      • Ai dreptate, dar pe mine ma trimite sa ma loghez in contul de wp – wordpress. Acum scriu de pe mobil. Sunt curioasa daca asa functioneaza. Poate e ceva ce tine de wordpress? Pup, draga mea

      • Stiu ca am umblat la toate setarile necesare atunci cand mi-am facut blogul !!😉

  31. Uite ca de pe mobil functioneaza🙂 O fi fost vreo „recunoastere” intre site-urile wordpress🙂 O zi frumoasa, draga mea xoxo

    Răspunde
  32. Andda

     /  8 Iunie 2012

    draga mea din ce in ce mai minunate si arata fabulos toate retetele tale.Ma bucur din suflet pentru ce reusesti sa faci :*

    Răspunde
    • Heiiiii , de cand nu m-ai mai vizitat !!!!🙂 Ma bucur ca-ti place ce fac , ar trebui sa gusti din toate astea , de cand nu ai mai venit sa stai la mine ??????/😦 Te astept cu drag !!!

      Răspunde
  33. Doamne, ce imi plac pozele astea. Culoarea ceaiului e irezistibila, pe verificate🙂 E, cred, a treia oara in ultima saptamana cand vin aici sa le mai privesc🙂

    Răspunde
    • Anki , ma bucur ca a treia oara ai si spus-o , altfel nu stiam ca-ti plac asa mult si ca le privesti cu atata drag !!! Multumesc din suflet ptr asta !!!
      PS.Si mie imi plac de mor !!!😉

      Răspunde
  34. Da, drept e, bine ca ti-am scris in cele din urma. … eu nu prea stiu socializa asa, in mediu virtual🙂 … Si uite-asa am mai venit si azi pe aici🙂

    Răspunde
    • Eiiii , lasa ca inveti a socializa in mediul asta , si eu am invatat !!! ;)Si uite asa poate treci si maine pe aici !!😉 :)))

      Răspunde
  35. right!🙂

    Răspunde
  1. Biscuiti cu matcha si jeleuri for Tea Party | Cat's kitchen
  2. Rulada de curcan umpluta cu verdeturi for Sunday Lunch | Cat's kitchen
  3. Disturbingly Delicious - Sunday Lunch cu … Magda

Lasă un răspuns

