Cartofi noi cu oua de prepelita si leurda


In sfarsit pot striga in gura mare ca am fost la cules de leurda !!!!!!!

De 1 mai am fost la gratareli intr-un loc tare drag noua , pe munte , iar la coborare ( adica la intoarcere ) , ne-am abatut putin din drum si am cules putina leurda🙂 . Am fi cules noi mai multa , dar cu atatea bagaje dupa noi , nu prea ne-am permis , insa azi mai tragem o vizita la locul cu pricina !!!😉

Lasand toate astea deoparte , noi suntem innebuniti dupa cartofii noi cu leurda , si clar nu puteam sa nu va arat si voua cu ce i-am combinat de aceasta data😉 . Sper sa va placa  intr-atat incat sa-i si incercati !!

Ingrediente :

  • 1 kg cartofi noi
  • 1 /2 lingurita sare
  • 1 vf lingurita piper alb
  • 5 linguri ulei de masline
  • 12 oua de prepelita
  • 1/2 legatura leurda

Curatati cartofii , ii spalati , apoi ii puneti intr-o oala cu apa si putina sare si ii  fierbeti circa 10 minute. Dupa ce au fiert , ii strecurati si ii puneti intr-o tava usor umezita in care puneti hartie de copt.

Presarati sare si piper peste ei , ii stropiti cu uleiul de masline si-i bagati in cuptorul preincalzit ptr 20 de minute .Daca vreti sa se rumeneasca frumos pe ambele parti , dupa primele 10 minute ii intoarceti cu grija pe partea cealalta .

Pana cartofii se fac la cuptor , puneti ouale de prepelita intr-o craticioara cu apa calduta si un vf lingurita de sare si lasati-le sa fiarba 5 minute .Dupa ce au trecut cele 5 minute , puneti apa rece peste ele si le lasati sa se raceasca , apoi le curatati de coaja si le taiati in jumatate .

Spalati frunzele de leurda , apoi tocati-le marunt. Presarati peste ele putina sare si le zdrobiti putin cu mana .

Serviti cartofii cu ouale fierte , iar deasupra presarti leurda .


POFTA BUNA !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. Arata exterem de apetisant! Pozele sint de nota 10!
    Asta e prima oara cind vad leurda intr-o mincare. Pina acum citeva saptamini cind am vazut-o intr-un magazin, nici nu stiam ca exista.

    Răspunde
    • Multumesc frumos ptr aprecieri !!!
      Leurda este extrem de buna si ffff sanatoasa , are un usor gust de usturoi , de aceea se si numeste ” üsturoi salbatic ” , iar daca tu ai vazut-o in magazin , eu te sfatuiesc sa o cumperi si sa incerci sa faci ceva cu ea !!😉 Gasesti mai multe retete cu leurda pe blogul meu si sper zilele astea sa mai pun cateva !!😉

      Răspunde
  2. Imi plac tare mult cartofi noi! Foarte delicios arata!

    Răspunde
  3. marina

     /  6 Mai 2012

    wow,ce bine arata reteta ta….mi-ai facut o poftaaaaa…..merci ca mi-ai adus si mie leurda..

    Răspunde
    • Sa-i incerci si tu , sunt grozav de buni !!! Cu placere !!!! Aduc ori de cate ori merg pe munte si culeg !!😉

      Răspunde
  4. Ce faina este reteta!! Sper ca mai gasesc leurda in weekend-ul viitor… cand ajung si eu intr-o zona unde creste leurda.
    Pupici

    Răspunde
  5. O portie si pentru mine!Arata minunat!

    Răspunde
  6. Minunat arata! Si ce poze!!!❤

    Răspunde
  7. Aratat perfect!!!

    Răspunde
  8. addnia

     /  7 Mai 2012

    ce biiine arata!

    Răspunde
  9. super combinatie❤ stie asistentul tau ce stie :))
    Te pup scumpa mea! O zi minunata!

    Răspunde
  10. Ah ce bine arata!Acu musai sa gasesc oua de prepelita ca de cind le caut!Xoxo.

    Răspunde
  11. Cu siguranta foarte gustos!

    Răspunde
  12. super mancare si super poze!!!

    Răspunde
  13. arata super!

    Răspunde
  14. Tot ce-i in farfurie imi place. Prezentarea de 10+. Pup!

    Răspunde
  1. Leurda – Miracolul primaverii | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

