Salata de varza chinezeasca cu rosii si mozzarella


De cand am descoperit varzuca asta chinezeasca , pot spune ca cel mai mult mi-o place in salate , insa e  atat de frageda si buna incat o poti papa si goala .De  aceea m-am gandit sa fac aceasta salata cu destul de putine ingrediente !!! Sper sa va placa si voua combinatia🙂 , iar daca nu ati incercat pana acum varza chinezeasca  , nu mai stati prea mult pe ganduri !!!

Ingrediente :

  • 1 varza chinezeasca
  • 4 fire ceapa verde
  • 200 g mozzarella , rasa
  • 10 rosii cherry
  • sare
  • 2 linguri ulei de masline
  • 4 linguri otet balsamic

Curatati varzuca de primul rand de frunze ,  o spalati si o taiati sau o rupeti dupa pofta inimii🙂 , apoi o puneti intr-un bol incapator .

Spalati si curatati ceapa verde , apoi o taiati rondele. Presarati putina sare peste ea , o stropiti cu otetul balsamic si uleiul de masline , amestecati bine totul , apoi  o adaugati peste varzuca din castron.

Rosiile le spalati si le taiati in 4 .Le adaugati si pe ele peste celelalte impreuna cu mozzarella rasa .

Amestecati usor toate ingredientele si serviti !!!

Noi am servit-o asa simpla, insa puteti sa o serviti alaturi de curtoane de paine🙂 .

POFTA BUNA !!!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Super apetisanta salatica ta, pe caldurile astea!!!Pup!

    Răspunde
  2. Foarte faina combinatia! Eu in Dk am descoperit varza asta… si tare mult mi-a placut. Din pacate in Ro nu am vazut-o prin foarte multe supermarket-uri..
    Pupici si weekend placut

    Răspunde
  3. De varza chinezeasca nu am mai auzit pina acum dar bag seama ca seamana un pic cu salata Romaine care o gasesc eu pe la mine. Dupa ingrediente banuiesc ca este „refreshing”🙂

    Răspunde
    • Poate gasesti totusi sa cumperi si sa o incerci , la gust seamana cu salata noastra , iar noua ne-o place tare mult !!

      Răspunde
  4. Super salata! In varianta asta înca nu am probat-o! Merci de idee si multi pupici!

    Răspunde
    • Maya , ma bucu ca-ti place !!🙂 Nici eu nu am probat-o in varianta asta pana acum , dar e delicioasa !!! Asta a iesit cu ce-am avut prin frigi la momentul acela !!! :):)

      Răspunde
  5. Mie imi plac salatele in orice combinatie , nu refuz nici o portie de la tine , mai ales ca arata tare bine .

    Răspunde
  6. marina

     /  6 Mai 2012

    si eu ma abonez la un castronel,doar stii cat imi plac salatele !!!!! super idee !!!

    Răspunde
  7. zilahi adela

     /  6 Mai 2012

    Imi place cum arata ! Am sa incerc si eu!! Pupici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

