Chiftelute cu ciuperci


In zilele in care nu am prea mult spor sa gatesc  , aleg mereu sa fac ceva usor , iar duminica care tocmai a trecut , am ales sa fac aceste chiftelute cu ciuperci pe care vi le propun cu mare incredere !!!🙂

Ingrediente :

  • 600 g carne tocata (eu am cumparat de pui , dar puteti folosi orice carne tocata doriti )
  • 250 g ciuperci pleurotus
  • 2 fire ceapa verde
  • 1/2 legatura leurda
  • sare
  • piper
  • 2 oua
  • 3 linguri pesmet
  • 5 linguri ulei de masline

Puneti 1 l de apa intr-o craticioara , adaugati 1 vf  lingurita sare , iar cand  apa incepe sa clocoteasca , puneti ciupercile ( le spalati inainte de a le opari ) si le opariti 2-3 minute .Le lasati la scurs si la racit  intr-o strecuratoare , apoi le taiati marunt.

Puneti carnea tocata intr-un bol incapator , adaugati ciupercile taiate , ceapa verde si leurda , spalate si taiate  marunt , puneti si cele doua oua impreuna cu  pesmetul , condimentati cu sare si piper , apoi  amestecati bine toata compozitia. Mai puteti adauga frunze de patrunjel sau marar. Eu nu le-am adaugat deoarece am vrut sa se simta gustul leurdei .

Umeziti o tava cu putina apa , apoi puneti hartie de copt .

Modelati mingiute din compoztita obtinuta si le puneti in tava. Cand ati terminat compozitia, iar mingiutele stau frumos in tava :):) , picurati pe fiecare , 2-3 stropi de ulei de masline.

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 30-35 de minute. Sunt gata atunci cand sunt usor rumenite !!

 Eu , de cele mai multe ori  prefer  sa servesc chiftelutele cu diferite sosuri , iar de aceasta data le-am servit cu sos de rosii si cartofi fierti . Voi , le puteti servi cu orice altceva poftiti !!!😉

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

34 comentarii

  1. tare frumos arata!

    Răspunde
  2. Mmm.. ce bunatati ai facut aici… Fur si eu una!
    Pupici

    Răspunde
  3. Mmm, ce bunatate de chiftelute!!!Daca au si ciuperc,i atunci sigur ma ai la masa:)Pup!

    Răspunde
  4. E musai sa le incerc si eu! Arata super bine si daca au ciuperci sunt deja la favorite🙂

    Răspunde
  5. Numai tu puteai sa faci chiftelute cu ciuperci! Stiu cat de mult le adori.
    Promit sa le incerc si eu!

    Răspunde
  6. Absolut apetisante! Si poza si mai si
    Am facut si eu chitelute la cuptor (fara ciuperci) si au fost excelente

    Răspunde
    • Multumesc ptr aprecieri si ptr vizita !!!🙂
      Mai am cateva retete de chiftelute la cuptor pe blog care sunt la fel de delicioase !!!

      Răspunde
  7. Cu ciuperci…hmmm!, nu poate fi decat bun!

    Răspunde
  8. imi plac f mult, dar si vesela e fff frumoasa😀

    Răspunde
  9. Delicioase!!!
    Prezentarea minunata!!!!
    Felicitari!!!

    Răspunde
  10. DiaMar bucataria galbena

     /  3 Mai 2012

    Sunt minunate,imi plac foarte mult ciupercile.

    Răspunde
  11. Pai daca ai zis carne si ciuperci in aceeasi propozitie nu ne mai intrbi daca ne place ca e evident:)Si de unde ai vasutele???

    Răspunde
    • :):):)
      Teo , vasutele mi le-a dat o prietena care la randul ei le-a primit de la cineva din Germania parca , nu le-a folosit deloc , iar eu cand mi-am facut blogul si tot cautam sa cumpar diverse si povesteam in stanga si-n dreapta , ea si-a adus aminte ca are acest set care sigur mi-ar placea , si mi l-a daruit !!!😉 Multumesc Dana !!!!❤

      Răspunde
  12. Ne plac tare mult, cu sigurantã le voi pregãti si eu cu carne de pui🙂

    Răspunde
  13. Uau, cat de apetisant arata! sunt topita dupa chiftelute!

    Răspunde
  14. marina

     /  6 Mai 2012

    wow,m-ai dat pe spate cu prezentarea ta !!!!!!! super,super…iar chiftelele sunt tentante fiind facute la cuptor !!!!!

    Răspunde
  15. Ah, ca nu ma mai pot dezlipi de retetele tale! Nu mi-ar fi trecut prin capul asta destept ca pot face chiftelute si cu alte legume, nu doar cu cartofi, patrunjel si morcovi! Mai, ce inspiratie esti pentru noi! Bravo! Imi place, imi place, imi place.

    Răspunde
  1. Provocarea secreta – Chiftelute de conopida « Cat's kitchen
  2. Delicii pentru mesele festive ale sarbatorilor de iarna – II « Cat's kitchen
  3. Chiftelute de curcan cu gulie si ardei gras « Cat's kitchen
  4. Chiftelute cu susan | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

