Limonada mea preferata !!!


Se pare ca vara a venit mai repede decat ma asteptam , iar ptr asta m-am gandit sa va servesc si pe voi cu limonada mea preferata !!! Cred ca merge de minune in aceste zile calduroase , nu ?

Aveti nevoie de :

– 2 portocale

– 2 lamai

-1 grepfrut

– zahar ( fiecare pune in functie de cat vrea de dulce )

– 400 ml apa

– frunzulite de menta ( eu nu am gasit sa cumpar menta prosapata si de aceea am  pus putina menta uscata😦 )

– cuburi de gheata

Spalati fructele , apoi le taiati in jumatate .

Le stoarceti de zeama si puneti sucul rezultat intr-o carafa .

Adaugati apa , zaharul si menta uscata sau frunzulitele de menta prosapata😉 , apoi amestecati pana se dizolva zaharul .

Puneti limonada in pahare si serviti cu gheata .

SA FITI SANATOSI !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. DiaMar bucataria galbena

     /  30 Aprilie 2012

    Merge de minune pe asa caldura.Oare ce ne asteapta la vara?

    Răspunde
    • Hmmmmm , nu e vara inca ? :))))

      Răspunde
      • Bucate_apetisante

         /  1 Mai 2012

        Eu cred ca Dia are dreptate, din pacate…asta e primavara acum iar vara…nici nu vreau sa ma gandesc..uff, vom avea nevoie de multe limonade ca ale tale Adina!🙂

      • Cred si eu ca o sa avem nevoie de multe limonade !!!🙂

  2. Mmm, buna si super racoritoare!!!Pana fac eu , savurez un pahar de la tine:)Pup!

    Răspunde
  3. Elise

     /  30 Aprilie 2012

    De fiecare sarbatoare fac cate o oala de 10L din acesta limonada, aceeasi reteta, mai putin menta(voi incerca si eu cu menta, cred ca e super!) si niciodata nu cumpar bauturi carbogazoase sau de alt fel din magazin. O recomand, mai ales pentru copii!

    Răspunde
    • Ma bucur ca e si preferata ta !!!! Si noi bem fff multa limonada , dar in ultima perioada mai poftesc si cate-un pepsi !! :(((( Merita sa incerci cu menta , dar iti recomand niste frunzulite praspete !!!!😉

      Răspunde
  4. De doua luni de zile,beau limonada cu înlocuitor de zahăr!Foarte buna si sănătoasă!Arata tare bine👍

    Răspunde
  5. Excelenta!!! Chiar o am si eu in lista de facut curand!

    Răspunde
  6. Cat de racoritor arata;)) Pe asa vreme este numai buna!

    Răspunde
  7. Ce buna este… Ador limonada!!
    Pup

    Răspunde
  8. Bucate_apetisante

     /  1 Mai 2012

    E excelenta dupa un pranz copios si nu numai.
    Poza, faina, ca de obicei🙂

    Răspunde
  9. La mine inca nu e asa cald , dar o limonada buna nu refuz nici in toiul iernii

    Răspunde
  10. cat e de apetisanta!

    Răspunde
  11. marina

     /  6 Mai 2012

    cand faci rost de menta proaspata,ma abonez la o limonada(imi aduci la lucru:))))

    Răspunde
    • Sigur fac rost !!🙂 In prima faza sper sa se faca cea din ghiveci de la geam , in a doua faza , daca nu se face asta , aduce tati de la gradina !!!😉 Iti aduc la munka , promit !!!!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

