Taitei din orez cu creveti


Pentru ca am avut cumparati acesti taitei de ceva vreme , si pentru ca acum doua seri mi-au facut cu ochiul si a trebuit sa-i prepar cumva :))) ,  chiar daca stiu ca toate astea trebuiau gatite putin diferit , insa nu aveam in casa si restul ingredientelor ptr ca aceasta reteta sa fie preparata ca la carte , plus ca inca nu am intrat in posesia unui wok , dar sper sa se intample  si asta cat de curand :):) , imi doresc totusi sa va placa ceea ce a iesit  !!!!!

Ingrediente :

  • 300 g taitei de orez
  • 300 g creveti decorticati
  • sare
  • piper
  • 50 g unt
  • 3 linguri ulei de masline
  • 3 fire usturoi verde
  • 2 fire ceapa verde
  • 1/2 legatura patrunjel

Pregatiti taiteii conform instructiunilor de pe pachet .

 Spalati usturoiul si ceapa verde, apoi taiati-le rondele .

Incingeti untul impreuna cu uleiul intr-o tigaie termorezistenta ( sau intr-un wok) si caliti usturoiul si ceapa verde ,  2-3 minute. Adaugati si crevetii in tigaie si mai lasati totul inca 2 minute.

Condimentati cu sare si piper dupa gust , apoi  presarati patrunjelul tocat marunt si amestecati usor .

Daca preparati toate astea in wok , adaugati apoi taiteii scursi bine de apa , sosul de soia pe care eu nu l-am avut😦 si  amestecati din nou .

Daca eu nu am facut aceasta reteta cum scrie la carte , mi-am facut de cap si cu prezentarea🙂 , in sensul ca am pus pastele in boluri peste care am pus crevetii cu sosul din tigaie si le-am amestecat in momentul in care am servit !!!

POFTA BUNA !!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

25 comentarii

  1. Eu nu vad pozele,da tot ce e papa chinezesc ne place!Un weekend frumos!

    Răspunde
  2. Arata mega yummmi!! Mi-e tare pofta de un chinezism, n-am mai papat de mult!

    Răspunde
  3. Lasa ca nu trebuie pragatita ca la carte , trebuie sa iti placa tie ceea ce iasa . Si a iesit ceva bun , sunt sigura , dupa cum arata .

    Răspunde
  4. Delicios trebuie sa fie!Week-end minunat!

    Răspunde
  5. Mmm, ce apetisant!!!Ador papica asta!:)Pup!

    Răspunde
  6. De curand m-am uncumetat si eu sa ii incerc. Si imi plac! Inceputul a fost mai greu!

    Răspunde
  7. Eu adun toti crevetii aia!! Gata, au disparut!😉

    Răspunde
  8. Wow,ce castronel imbietor!Apetisante culori!

    Răspunde
  9. Am si eu o punga de taitei de orez prin dulap, se cere facuta acum 😉

    Răspunde
  10. Bucate_apetisante

     /  29 Aprilie 2012

    Nice pics Adina!

    Răspunde
  11. Tare bun trebuie sa fie cu asa ingrediente. Pup!

    Răspunde
  12. superbe fotografii :* si mega delicios preparatul! ador crevetii🙂
    te pup scumpa mea! o zi minunata!

    Răspunde
  1. Fusilli cu ardei copti si parmezan | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

