Aripioare picante cu gulii si ciuperci


In ultimele zile am fost ffff ocupata si nu am mai avut timp sa postez nimic , insa asta nu inseamna ca nici nu am papat nimic !!! Astazi va propun in mare graba o reteta extrem de simpla , dar in accelasi timp foarte gustoasa !!

Ingrediente:

  • 1 kg aripioare de pui
  • 2 fire ceapa verde
  • 2 gulii micute
  • 500 g ciuperci champignon
  • mix de condimente (sare , piper cayenne ,morcov,ceapa, usturoi,patrunjel frunze,telina, ardei)
  • 5 linguri ulei de masline
  • 100 ml apa

Spalati bine aripioarele , apoi le lasati la scurs pe servetele de hartie .Dupa ce s-au scurs, le puneti pe o farfurie si le condimentati pe ambele parti , cu amestecul de condimente .Daca le doriti ffff picante , adaugati in acest mix mai mult piper .

Curatati guliile si spalati bine ciupercile.Guliile le dati pe razatoarea mare, iar ciupercile le taiati in jumatate ( cu tot cu codita) , apoi le taiati felii .Ceapa verde o taiati rondele.

Puneti intr-o tava termorezistenta guliile amestecate cu ciupercile si ceapa verde, apoi presarati putina sare .Aranjati peste stratul de legume , aripioarele condimentate , le stropiti cu ulei de masline , adaugati si apa din loc in loc , acoperiti tava cu folie de aluminiu , apoi bagati-o in cuptorul preincalzit ptr 30-35 de minute . Daca mai este nevoie , dupa 15-20 de  minute mai adaugati putina apa .Cand aripioarele si legumele sunt aproape gata , luati folia de aluminiu si lasati aripioarele sa se rumeneasca putin .

Le serviti alaturi de  legumele din tava si o salata verde cu ridichi .

POFTA BUNA !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

32 comentarii

  1. Primul venit, primul servit!! La cat de mult imi plac aripioarele picante, sigur nu mai ramane ptr nimeni!🙂
    Pupici

    Răspunde
  2. Foarte apetisante…mmm….

    Răspunde
  3. Mama ce bine arata!!!

    Răspunde
  4. DiaMar bucataria galbena

     /  26 Aprilie 2012

    Vad ceva ciuperci pe aici,asa ca vrea si eu.O zi buna!

    Răspunde
  5. Foarte faina a doua imagine😉 Delicioasa papica!

    Răspunde
  6. Vin la tine,imi plac aripioarele picante!

    Răspunde
  7. Rapid si gustos si vad ciuperci …yummi

    Răspunde
  8. Bucurosi de oaspeti? Vin la masa! Arata mmmmm!

    Răspunde
  9. Sunt de acord cu ciupercile!!!Delicios clar!

    Răspunde
  10. Adina,asta-i o reteta grozava! ciuperci,gulii ce arome diferite si bune impreuna,am sa incerc si eu !cat bde curand !

    Răspunde
    • Ador ciupercile si guliile , iar atunci cand le am in frigider incerc tot felul de combinatii !!! Ma bucur enorm daca incerci si tu reteta !!😉

      Răspunde
  11. Delicioase aripioarele picante, dar mie imi plac si mai mult pozele. Tine-o tot asa !
    Pupici!
    xoxo

    Răspunde
  12. vai cat de bine arata! Imi place foarte mult cu ai aranjat condimentele, foarte draguta ideea😀

    Răspunde
  13. super bune aripioarele! sunt fan aripioare …mai ales picante! pup

    Răspunde
  14. Cat de bine arataaa, iar pozele sunt de vis !!! Felicitari !

    Răspunde
  15. Arata apetisant rau.
    Admir si pozele, super!

    Răspunde
  16. Arata intr-un mare fel! Ma inscriu si eu la o portie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

