Drob de miel cu oua de prepelita



Stiu ca v-ati saturat de preparatele pe care le-ati servit de sarbatorile Pascale , si cu siguranta nu mai vreti sa auziti de ele🙂 ,  dar sa le mai vedeti , insa  nu pot sa nu postez aceasta reteta de drob care sper sa va fie de folos anul viitor de Sfintele Sarbatori !!

Ingrediente :

  • 1,2 kg organe de miel
  • 1 lingurita sare grunjoasa
  • 5 fire ceapa verde
  • 2 fire usturoi verde
  • 1/2 legatura leurda
  • 1 legatura marar
  • 1 legatura patrunjel
  • 3 oua crude
  • 150 ml supa de carne
  • 2 linguri pesmet
  • 21 ousoare de prepelita  ( daca vi se par prea multe , puteti pune mai putine )
  • sare
  • piper
  • 2 linguri ulei

Spalati bine organele de miel , apoi le puneti la fiert in apa cu sare .Luati spuma care se formeaza deasupra , ori de cate ori este nevoie . Eu am lasat totul sa fiarba , circa 30 de minute.Scoateti apoi organele intr-o strecuratoare si le lasati sa se raceasca.

Puneti intr-o craticioara mica ouale de prepelita , adaugati apa si putina sare si le lasati sa fiarba 5 minute.Turnati apoi apa rece peste ele si le lasati si pe ele sa se raceasca.Dupa ce s-au racit , le curatati de coaja .

Pana se racesc organele , spalati bine verdeturile , apoi ceapa verde si usturoiul le taiati rondele , iar leurda, patrunjelul si mararul , le tocati marunt.

Dupa ce organele s-au racit , le dati prin masina de tocat carne , apoi le puneti intr-un bol incapator. Adaugati verdeturile tocate ( ceapa, usturoiul, leurda, patrunjelul si mararul ) , ouale crude , pesmetul si supa de carne. Condimentati cu sare si piper si amestecati bine compozitia .

Ungeti o tava de chec cu ulei , o tapetati cu hartie de copt , puneti jumatate din compozitia de drob in tava , aranjati apoi ousoarele de prepelita  ( eu le-am aranjat pe 3 randuri , dar daca vi se par prea multe , le puteti aranja doar pe doua ;)) si puneti si cealalta jumatate din compoztie peste ousoarele aranjate , apoi cu dosul lingurii , apasati putin compozitia.

Presarati putin pesmet deasupra si bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 30-35 de minute .

Cand acesta este gata, scoateti tava din cuptor si-l lasati sa se raceasca .

 Serviti  drobul alaturi de o salata cu ceapa verde , leurda si ridichi .

 

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. La noi drobul e la mare cautare,de orice fel,chiar si in restul anului.Recunosc insa ca nu am facut cu oua de prepelita!Pupici!

    Răspunde
  2. Hristos a inviat!!

    Foarte fain mai arata! Am mancat drop pana am pocnit😉 fac o pauza de carnuri zilele astea😉 Pupici

    Răspunde
  3. Mie imi place tare drobul , si-mi place sa fie cu ou la mijloc . Tare dragals arata cu ousoarele de prepelita .

    Răspunde
  4. Hristos a Inviat!
    Acum m-am cam saturat de atata drob… dar mai am un miel in congelator! :))
    Imi place cu oua de prepelita!
    Pupici

    Răspunde
  5. Hristos a inviat! Eu nu cred ca ma satur de drob, imi place, iar al tau chiar arata yammy!

    Răspunde
  6. Ce bunatate!!!O idee super cu ouale de prepelita!Arata super bine!Pup!

    Răspunde
  7. Wow, arata super bine!!

    Răspunde
  8. Nu am mîncat niciodata drob de miel! Arata super!
    xoxoxo

    Răspunde

Lasă un răspuns

