Mousse de cafea si ciocolata


In primul rand vreau sa-i multumesc din suflet lui Anto ptr premiul castigat , ci anume : Meniul Perfect by Gordon Ramsay , carte pe care am rasfoit-o de nenumarate ori si din care am fff multe retete care stau la rand  !!!!

Despre aceasta reteta pot sa va spun ca  nu este prima pe care am facut-o din aceasta carte , insa se pare ca e prima pe care reusesc sa o postez !! Atunci cand sunteti in criza de timp , dar totusi va doriti sa faceti ceva dulce , merita sa o incercati !!

Ingrediente :

  • 200 g ciocolata neagra ( 60-65% cacao )
  • 250 g branzica mascarpone
  • 2 linguri zahar pudra
  • 2  lingurite rase de cafea solubila + 1 lingura apa calduta ( G a folosit 4 linguri de cafea espresso , tare si rece  )
  • 200 ml smantana ptr gatit
  • 1 vf lingurita zahar vanilat
  • coacaze negre
  • biscuiti

Ciocolata o rupeti bucatele si o topiti la bain-marie .Cand aceasta este topita , luati vasul de pe foc si o lasati sa se raceasca.

Mixati branzica mascarpone cu zaharul pudra pana aceasta devine pufoasa.Amestecati cafeaua solubila cu apa calduta , apoi o puneti in compozitia de branza si mai mixati putin.Adaugati si ciocolata topita si racita si amestecati bine totul .

Separat , intr-un alt bol , mixati 150 ml smantana pana aceasta se ingroasa , apoi o amestecati cu compozitia de branza si ciocolata .

Puneti mousse-ul in cescute si lasati-l la frigider pana a doua zi .

Inainte de a-l servi , mixati cantitatea de smantana ramasa ( 50 ml ) cu zaharul vanilat si ornati fiecare cescuta cu un mot de smantana .

Ptr ca orice combinatie cu ciocolata este mult prea dulce ptr mine🙂 , am hotarat sa adaug acestui mousse cateva bobite de coacaze negre ( reteta lui G era fara acestea) .

 Iar acum , ce ziceti daca Gordon va serveste pe fiecare cu cate-o portie din mousse-ul facut de mine !!!🙂;)

POFTA BUNA !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

50 comentarii

  1. Desertul arata pur si simplu minunat! Eu sunt topita dupa cafea si orice desert care o include suna mai mult decat tentant pentru mine. Cu siguranta am sa fac si eu acest mousse.

    Răspunde
  2. Suna bine si arata bine🙂 abia astept sa pun si eu mana pe carte

    Răspunde
  3. O cescuta este pentru mine, nu-i asa?

    Răspunde
  4. Adorabil! Imi place la nebunie!

    Răspunde
  5. Tare imi place mousse-ul asta! Si cel de lime! Ma bucur din suflet ca esti incantata de carticica! Pup cu drag!

    Răspunde
  6. Aratã bine, deci pot sevi si eu, nu?pup:)

    Răspunde
  7. Super faina ultima poza!! Delicios trebuie sa fie… dar pana nu gust nu ma pronunt! :))
    Pupici dulci

    Răspunde
  8. Sigur este delicios!Abia astept sa ajunga si la mine Gordonica!PUPICI!😀

    Răspunde
  9. Excelent arata, si super ca nu e cu ou crud mousse-ul! Te pup!

    Răspunde
  10. Nu stiu ce am zice noi daca ne-ar servi vulgarul de Gordon, dar stiu ce ar zice el la vazul mousse-ului tau! Numai nu stiu daca e frumos sa scriu asta… „That looks fucking good!”

    Răspunde
  11. marina

     /  11 Aprilie 2012

    Adina,ma abonez si eu la o cescuta !!!!! mmmm,arata intr-un mare fel !!!!!!

    Răspunde
  12. Mmm, ce bunatate!!!Cum sa-l refuz pe domnul Gordon:)Se poate?:))Pup!

    Răspunde
  13. zilahi adela

     /  11 Aprilie 2012

    Savurez din pin acest desert, doar cu privirea, deocamdata! :)) Sarbatori fericite!

    Răspunde
  14. Wow, super delicios!!

    Răspunde
  15. super bine arata!

    Răspunde
  16. Mama ce bine arata!

    Răspunde
  17. ff apetisant!

    Răspunde
  18. Iti doresc sa ai un Paste luminat, linistit si cu ganduri bune. Hugs.

    Răspunde
  19. Holly Molly, cum arata!Eu as face baie in mousse-ul asta.Poooot??
    Frumoase si pozele.Brava!

    Răspunde
  20. Uau, ce bunatate…
    Iti doresc din inima, sarbatori pascale pline de pace si bucurii, alaturi de cei dragi !

    Răspunde
  21. Bucate_apetisante

     /  14 Aprilie 2012

    Paste fericit Adina! Multi pupici!

    Răspunde
  22. oh la la, ce bine arataaaaaaa! un desert minunat si super delicios!
    Imi place cum i-ai pus canuta in brate :)))
    te pup scumpa mea si-ti doresc din suflet sarbatori fericite, pline de lumina si caldura!

    Răspunde
    • Pai cartea e super interesanta , iar eu am vrut s arat desertul lui G ( poza cu acele cupe micute de jos din pagina ;)) , insa vroiam sa-l arat si pe G , doar ca el in poza aceea avea o tigaie in mana , si clar nu se potrivea cu acel desert , asa ca mi-a venit ideea sa-i pun cescuta mea in mana , cica😉 ..;))))
      Multumesc ptr urari , la fel va doresc si voua !!!

      Răspunde
  23. Sarbatori Pascale fericite!

    Răspunde
  24. Vai ce nebunieeee…Ceva de vis!

    Răspunde
  25. :)))) nu stiu cum de l-am scapat pe musiu Gordon insa l-am reperat in norul de categorii, multumesc widgetului pus la cale de WP. Magda draga, un singur lucru te intreb: asa-i ca e o nebunie ? Mousse-ul nu mister Gordon…

    Răspunde

Lasă un răspuns

