Tagliatelle din spelta cu ciuperci si rozmarin


Ori de cate ori ma duc la magazinul naturist pe care-l avem in zona , nu rezist sa nu cumpar o punguta de paste Bio , iar de aceasta data le-am ales pe cele din spelta , insa mi-au placut la fel de mult si cele cu busuioc !!

Ingrediente :

  • 250 g tagliatelle din spelta ( le puteti achizitiona de aici !! )
  • 5 linguri ulei de masline
  • 60 g unt
  • 2 catei usturoi
  • 500 g ciuperci pleurotus ( spalate , apoi rupte fasiute subtiri )
  • 1 crenguta  mica de rozmarin
  • 2 fire usturoi verde
  • 1 fir ceapa verde
  • sare
  • piper

Incingeti untul impreuna cu uleiul intr-o tigaie antiaderenta . Zdrobiti usturoiul ( cei doi catei ) , il puneti in tigaie si-l caliti 2 minutele .Adaugati rozmarinul si ciupercile rupte in fasii subtiri .Condimentati cu sare si piper , amestecati bine , apoi acoperiti tigaia cu un capac si lasati totul pe foc circa 15 minute.In tot acest timp , amestecati de 2-3 ori in tigaie.

Intre timp ,fierbeti tagliatellele conform instructuiunilor de pe pachet , apoi le scurgeti de apa .

Spalati usturoiul si ceapa verde , apoi le taiati rondele subtiri.

Dupa ce au trecut cele 15 minute , adaugati peste ciuperci , ceapa si usturoiul si mai lasati totul inca 5 minute.

Amestecati ciupercile cu tagliatellele scurse de apa , mai condimentati cu sare si piper daca este nevoie , apoi serviti .

POFTA BUNA !!

Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. ce bine arata! super reteta! :*

    Răspunde
  2. Fix cum zici cu lungimea ;)) Pup

    Răspunde
  3. Super delicioase iar pozele minunate!Scandurica aia e de mare efect,io inca n-am gasit 😦 !Pupici

    Răspunde
    • Chiar au fost tare gustoase si fff usor de preparat , mai ales acum cand suntem asa aglomerate !!😉 Si mie imi plac tare mult pozele , de data asta mi-au iesit :):):) …. scandurica asta pe o parte am vopsit-o alba ptr ca-mi plac gaurelele🙂 , iar pe cealalta am lasat-o asa cum era🙂 , deci e 2 in 1 !!! …. daca nu-ti gasesti scandurica , caut eu si-ti trimt !!! :):)

      Răspunde
  4. O portie si la mine daca-s cu ciuperci:)

    Răspunde
  5. zilahi adela

     /  8 Aprilie 2012

    Teo , te rog, mai lasa-mi s si mie!!!🙂 Arata grozav de bine!!

    Răspunde
  6. ce fain arata si ce pofta mi-ai facuuuuuut!

    Răspunde
  7. Foarte bine arata!Noi suntem fani paste!

    Răspunde
  8. Ce bunatate ai gatit tu aici… O portie a mai ramas si ptr mine?!
    Pupici

    Răspunde
  9. Mmm, ce bunatati!Ce coincidenta!Astazi, amandoua am gatit cu ciuperci si rozmarin:)Pup!

    Răspunde
  10. Foarte faine! Mai am 2 saptamani de cura si apoi ma servesc cu o portie!

    Răspunde
  11. Wow!! ohhh ma omori cu zile!!! :)))

    Răspunde
  12. Cred ca zi dau doar de ciuperci, ceea ce ma incanta foarte tare! Arata super!

    Răspunde
  13. Arara fantastic! Si noua ne plac pastele de spelta. Delicioase pastele preparate astfel!

    Răspunde
  14. Arată tare bine pastele si tot ce-am gasit la tine!
    Sarbatori fericite!Hristos a inviat!

    Răspunde
  1. Fusilli cu ardei copti si parmezan | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

