Salata cu vinete prajite , rosii si usturoi verde


De vreo doua saptamani imi sta gandul la vinete prajite cu usturoi ,iar cum mie nu-mi face nimeni poftele :)))) , azi , cand am ajuns acasa😉 , m-am hotarat sa-mi satisfac  aceasta pofta facand aceasta salata care a avut mare trecere !!

Ingrediente :

  • 1 vanata potrivita
  • 6 linguri ulei de dovleac sau masline
  • sare
  • piper
  • 2 fire usturoi verde
  • 3 linguri otet balsamic
  • 2 rosii
  • 125 g salata verde
  • crutoane de paine

Spalati bine salata , apoi o lasati la scurs intr-o strecuratoare.

Spalati vanata ,  ii taiati marginile , o taiati pe jumatate , apoi fiecare jumatate o taiati in feliute subtiri .

Incingeti 2 linguri de ulei intr-o tigaie antiaderenta , aranjati cateva feliute de vinete in tigaie si presarati pe ele putina sare .Le prajti pe ambele parti circa 2 minute , iar atunci cand sunt rumenite , le scoateti pe o farfurie .Repetati operatiunea pana terminati de prajit  toate feliutele .

Spalati rosiile si usturoiul verde , apoi taiati rosiile cubulete mici , iar usturoiul rondele.

Puneti usturoiul intr-un bol , presarati ff putina sare si piper ( vinetele sunt si ele sarate, iar crutoanele la fel😉 ) , adaugati otetul , apoi amestecati bine.Trebuia sa pun si putin ulei , insa cum vinetele absorb fff mult ulei , am preferat sa nu mai adaug si aici.

Aranjati frunzulite de salata pe o farfurie , apoi cateva crutoane de paine ( reteta o gasiti aici ) , feliute de vinete prajite si cubulete de rosii .Presarati usturoiul imbibat in otetul balsamic si serviti .

Aceasta salata o puteti servi si-n zilele de post😉.

POFTA BUNA !!!!

Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. mioara

     /  5 Aprilie 2012

    arata foarte bine…….e 12 noaptea si pe mine ma ia foamea uitandu-ma la salata ta……

    Răspunde
  2. uite de aia imi place,ca atat cat traieste omul invata !la vinete prajite in salata nu m-as fi gandit !

    Răspunde
  3. Hmmm ce pofta mi-e de vinete! N-am decat congelate pentru salata ;( Trebuie sa merg la piata!

    Răspunde
  4. Îmi faci poftã😀

    Răspunde
  5. Vinete prajite… hmm ce bun!

    Răspunde
  6. pe placul meu!!!!

    Răspunde
  7. Ce bine arata!

    Răspunde
  8. Au vinetele astea prajite o aroma de nu te poti abtine!Acum mi-ai facut tu mie pofta:)

    Răspunde
  9. Ce salata apetisanta avem aici! imi place mult. pup

    Răspunde
  10. Mmm, ce bine arata salatica!Salivez:)Pup!

    Răspunde
  11. Harnicutoooooo!! minunate retete ne impartatsesti… iar cu aparatul…. faci magie ca si cu mancarea :* :*

    Răspunde
  12. Offf…azi ti-am gasit blogul si m-am indragostit de el. Ai niste retete minunate si abia astept sa incerc cate ceva…Iar pozele…inghit in sec.

    Răspunde
    • Ma bucur ca m-ai descoperit si ca-ti place ceea ce ai gasit aici , iar daca mai si incerci cateva retete , m-ai facut fericita !!!😉 Si eu te-am descoperit dupa ce ai dat primul like la mine pe blog , adica tot azi !!😉 Bine ai venit !!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

