Savoarea diminetilor mele – ness cu lapte :)


De cativa ani buni , nici nu le mai stiu numarul🙂 , nu concep sa-mi incep dimineata fara aceasta aroma deosebita !!!!

Voi ce aroma preferati la prima ora a diminetii ?🙂

Pentru doua cani aveti nevoie de :

– 3-4 lingurite cafea solubila , depinde cat il vreti de concentrat😉 ( ptr mine 2 lingurite la o cana (200 ml ) sunt suficiente )

-3-4 lingurite zahar , depinde cat il vreti de dulce :):)

– 3-4 lingurite apa

-350 ml lapte fierbinte

– frisca

Puneti intr-o cana cele 4 lingurite de cafea solubila cu cele 4 de zahar , adaugati doua lingurite de apa si amestecati pana incepe sa se ingroase .Mai adaugati putina apa si mai amestecati putin.

Cand aceasta devine mai deschisa la culoare ,puneti jumatate din compozitia obtinuta si in cealalta cana , turnati in ambele cani , laptele fierbinte si amestecati bine .

Ornati fiecare cana cu un motz de frisca  si serviti alaturi de fursecuri !

Sa aveti o zi superba !!!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

37 comentarii

  1. Eu nu beau nici un fel de cafea, dar aceasta arata super! Un rasfat!

    Răspunde
  2. ce bine arata! nu as putea trai fara cafea!

    Răspunde
  3. Buna dimineata🙂

    Răspunde
  4. O cescuta e a mea, nu ?! Hmmm, ce bunatate, sa tot savurezi asa ceva de dimineata !!! Pupici !

    Răspunde
  5. oh, ce bine arataaaaaaa
    si eu sunt fidela aromei de cafea, insa doar cappuccino sau mocaccino❤ si tot cu spuma🙂
    te pup fata frumoasa si draga! Sa ai un weekend de milioane!

    Răspunde
  6. Tocmai m-am servit, dar fara frisca, n-am aici😉 Pup

    Răspunde
  7. cum se chiama nessul pe care tu il preferi?

    Răspunde
  8. ce minunat arata! maine dimineata ii fac si eu lui Vlad, el bea ness si cred ca o sa-i placa varianta asta mai mult. Eu prefer cafeaua cu lapte, mai banala, servita neaparat la calculator calarind blogurile🙂

    Răspunde
    • Daca-i faci surpriza asta lui Vlad🙂 , sa-mi dai de stire daca l-a savurat cu pofta😉 …

      Răspunde
      • a fost mai mult decat incantat! E super🙂 Sper ca maine tin minte sa dezghet si niste croissante pentru mic-dejun!

      • Ce ma bucur ca a fost super incantat😉 …. ai grija sa nu uiti de croissante !!!! :):)

      • ce bine ca mi-ai adua aminte! acum le-am scos, pana ma trezesc eu tocmai bine cresc frumoase :*

      • Ma bucur ca ti-am fost de ajutor😉 . Savoare deplina va doresc !!!!😉

  9. Ce bine arata!!!

    Răspunde
  10. Mmm… n-am mai baut de mult un nes, iar la cum arata al tau nu stiu daca ma satur din unu. Dimineata, cand sunt la munca, mi-o incep cu o cafea strong.. pe care o beau cu ochii-n in bloguri🙂 Asta-i avantajul celor care ajung cu o ora inaintea inceperii programului.
    Pupici

    Răspunde
  11. Imi place ness-ul ca atare si mai ales in prajituri!Arata grozav!

    Răspunde
  12. Si eu o cescuta:)Imi place tare!Pup!

    Răspunde
  13. Vin maine la tine! Asta beau si eu! Pup

    Răspunde
  14. Si la noi deviza :nicio dimineata fara cafea!!!Weeken placut!

    Răspunde
  15. Tare bine arata! sunt bautoare de cafea deci cu siguranta nu te refuz :))

    Răspunde
  16. mioara

     /  31 Martie 2012

    Ce surpriza!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu mi-ai zis ca postezi nessul……… am fugit sa imi fac o cana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  1. Ness cu lapte « In jurul Kadiei

Lasă un răspuns

