Mini pancakes for Tea Party !!!!!


Se pare ca intr-un final am reusit si eu sa fac ceva ptr Tea Party !!!

Dupa cum stiti deja ,  in casuta lui Emily , in fiecare luna se lasa cu party🙂 , si tot in fiecare luna se alege o alta culoare (cred ca se vede ce culoare s-a ales ptr aceasta luna , nu?). Nu va mai spun cate am patit in aceasta luna cu pregatirile ptr party , insa ii multumesc din suflet lui Emily ca m-a asteptat pana in ultimul moment !!!

Ingrediente :

  • 4 oua
  • 5 linguri zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1/2 l lapte
  • 400 g faina
  • 1 plic praf copt
  • 1/2 lingurita rasa bicarbonat
  • 1 vf lingurita sare
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 3 linguri ulei
  • 150 g fructe confiate ( prune + merisor )
  • dulceata de coacaze negre

Prunele confiate le taiati maruntel , apoi le puneti impreuna cu merisoarele intr-un bol.

Separati galbenusurile de albusuri .Galbenusurile le mixati cu cele 5 linguri de zahar si zaharul vanilat , pana acestea se albesc , iar zaharul este topit.

Amestecati  faina cu praful de copt si bicarbonatul .

Turnati peste galbenusurile frecate cu zahar , putin lapte , adaugati 2-3 linguri de faina si mixati pana acestea se incorporeaza in compozitia de oua.

Repetati operatiunea pana terminati cantitatea de lapte si faina , apoi adaugati  coaja rasa de lamaie si mai mixati putin.

Adaugati in compozitia obtinuta , fructele confiate si amestecati usor cu o lingura de lemn.

Separat , intr-un alt bol , mixati albusurile cu praful de sare , pana acestea devin spuma .

Puneti cu grija albusurile peste compozitia de oua , lapte si faina si amestecati de jos in sus cu o lingura de lemn ( nu mixati !!!) .Compozitia trebuie sa devina ca cea a unui pandispan.

Incingeti apoi o tigaie de teflon , picurati putin ulei ( 3-4 stropi , nu mai mult !!! ) , apoi puneti cu ajutorul unei linguri sau a unui polonic mic🙂, din compozitia obtinuta .Mie mi-au incaput in tigaie cate 5 pancakes-uri !!!

 Le lasati sa se prajeasca pana se formeaza gaurele mici la suprafata , apoi le intoarceti pe partea cealalta si le mai lasati pana se rumenesc putin ( circa 20-30 de secunde ).

Continuati la fel pana terminati toata compozitia .Din cand in cand mai picurati 2-3 stropi de ulei.

Cand sunt gata , le serviti alaturi de un ceai de fructe …..

….. dar nu in ultimul rand , le serviti cu dulceata de coacaze negre !!!😉

Iar ptr cei care sunt innebuniti dupa scandurici :))) ( ma includ si eu in aceasta categorie !!!😉🙂 ) ….. nu putea sa lipseasca si o prezentare rustica !

O DUMINICA SENINA VA DORESC !!!

Lasă un comentariu

35 comentarii

  1. Ce apetisante sunt! De abia astept sa ne intalnim la tea party:-)

    Răspunde
  2. Pfaa… adica si scandura si grilaj?! Ce zi nefericita am… :)))))
    Super prezentarea in toate variantele! O portie este a mea!!!
    Pupici si ne vedem la party!

    Răspunde
  3. bune bune!pup

    Răspunde
  4. Wow cat de bune sunt…

    Răspunde
  5. marina

     /  25 Martie 2012

    mmmm,vreau si eu la party…chiar daca e cu ceai…
    super arata pancakes -urile,dar de cescuta m-am indragostit !!!!!

    Răspunde
  6. Mmm, tare bune!!!Fur o bucatica:)Pup!

    Răspunde
  7. Vai ce pofta mi-ai facut cu clatitele astea groase si pufoase! see u at tea party🙂. pup

    Răspunde
  8. Bune tare! Vreau si eu la party!

    Răspunde
  9. Ce bine aratã!

    Răspunde
  10. oh, sunt minunateeeeeeeee!
    Eu iti multumesc draga mea! :* Te imbratisez cu drag!
    Pupicei

    Răspunde
  11. Bucate_apetisante

     /  26 Martie 2012

    Ce frumos e aici la tine! Te-ai ”gatit” serios de party , si-mi place ce se vede in poze.
    Si decor si clatitutze.🙂
    O saptamana usoara!

    Răspunde
    • Eu ca de obicei , nu sunt prea incantata de toate pozele , dar asta e !! In timp invatam sa facem totul si mai bine !!
      La fel si tie !!!!

      Răspunde
  12. Delicioase, mai ales cu dulceata de coacaze!

    Răspunde
  13. Cat sunt de grozave! la noi nu-i luna in care sa nu le facem de cateva ori bune! Si by the way scandurica rules ;)) Pup

    Răspunde
    • Asa este , sunt grozave chiar si a doua zi langa cescuta de cafea sau ceai !!!!!😉 …. de scandurica nu pot sa zic decat ca face minuni :))))

      Răspunde
  14. Ce apetisante sunt, mi-ai facut pofta!

    Răspunde
  15. Cat sunt de apetisante…si cescuta, minunata! De scandurici ce sa mai zic…toata lumea are si nu stiu de unde…:(

    Răspunde
  16. Ce apetisante sunt! Din astea face si cumnata-mea de fiecare data la party-urile ei si au cea mai mare cautare.

    Răspunde
  17. Vin si eu la party !!!! Delicioase clatitutele tale.. iar ceaiul ar fi numai bun la raceala mea😛

    Răspunde
  1. Pancakes cu mere si scortisoara « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

