Branza dulce cu ceapa verde si ardei


Un mic dejun simplu si gustos , dar nu in ultimul rand , un mic dejun servit intr-un cadru rustic !!!! Cine pofteste ? 🙂

Ingrediente :

  • 500 g branzica dulce
  • 150 g smantana ptr gatit
  • 1 fir de ceapa verde , tocata maruntel
  • 1/2 ardei gras rosu , ras pe razatoarea mare
  • 1 lingurita marar proaspat, tocat
  • sare
  • 1 pachet painica uscata integrala de secara cu susan
  • feliute de ardei ptr ornat

Amestecati intr-un bol branzica dulce cu smantana , ceapa verde si ardeiul gras .

Adaugati mararul tocat , apoi potriviti de sare si mai amestecati putin.

Puneti pe fiecare felie de painica uscata , doua -trei gramajoare de branzica , ornati-o cu feliute de ardei gras si serviti .

Pregatiti acest aperitiv inainte cu 10-15 minute de a-l servi !!!!

POFTA BUNA !!!!!!!

Lasă un comentariu

40 comentarii

  1. Cat de apetisant arata!

    Răspunde
  2. Simplu,rapid si foarte bun!Pupici! 🙂

    Răspunde
  3. O gustare sanatoasa si delicoasa! Felicitari!

    Răspunde
  4. marina

     /  23 Martie 2012

    mmmm,gustos !!!!! arata super pe painica de secara….
    mergem la iarba verde ?

    Răspunde
  5. MIc dejun in 5 ! like!! xoxo 😉

    Răspunde
  6. oh, ce bine arataaaaaaa
    imi plac asa de mult nuielusele tale, nici nu-ti imaginezi 😉
    Pup scumpa mea! Weekend minunat!

    Răspunde
    • Multumesc frumos !!!!
      Mai , voi ma faceti sa impletesc nuieluse si sa va trimit la toate cate-un grilaj !!! 😉
      Week-end placut si tie !!!

      Răspunde
  7. zilahi adela

     /  23 Martie 2012

    Imi place, iar decorul extraordinar! Pupici!

    Răspunde
  8. E tarziu pentru mic dejun , dar o gastare merge …imi place branzica in orice combinatie .

    Răspunde
  9. DiaMar bucataria galbena

     /  23 Martie 2012

    Gustos si sanatos.Pupici!

    Răspunde
  10. Waw! Un deliciu! Numai bun ptr dieta mea!
    Nota 10 ptr poze… In weekend am cautat nuieluse la tara de am ametit… dar nu ma las. M-am ales totusi cu o scandurica… nu atat de frumoasa ca a Antoninei, dar…
    Pupici

    Răspunde
  11. o combinatie delicioasa!Pupici!

    Răspunde
  12. Hmmm, ce bine arata… Am piinita scoasa din cuptor, pot avea o feliuta de brinzica peste ea ?! Pupici !

    Răspunde
  13. Bucate_apetisante

     /  23 Martie 2012

    Foarte bun ce ai facut tu acolo.Si eu fac uneori branzica insa pun si boia.

    Răspunde
  14. Ce bunatate!!!Mmm, yummy!Pupici!

    Răspunde
  15. Mmm…si eu vreau! pup:)

    Răspunde
  16. e o nebunie branzica cu ceapa si ardei ….yumyy,off ma dai gata cu pozele astea,totul arata intr-un mare fel,iar de grilajul de nuieluse nici nu mai am ce spune da foarte bine in poze(se vede ca ai talent )
    Te pup cu drag !!!

    Răspunde
    • Si mie imi place cum arata totul , cat despre grilaj :)))) e asa simplu de facut :):) , oricine il poate face !! :)))) Ms ptr vb frumoase !!

      Răspunde
  17. Eu vreau!!! imi place branza, imi plac pozele… week-end placut!

    Răspunde
  18. foarte frumoase poze…fain decorul…si nu in ultimul rand reteta e foarte gustoasa~!

    Răspunde
  19. Very nice and simple. Imi plac chestiile rapid si usor de facut. In loc de marar eu pun patrunjel. Nu ma impac deloc cu mararul. 🙂

    Răspunde
  20. ah ce mi-ar placea sa am asa ceva maine la birou 😛
    noapte buna, te puuup!

    Răspunde

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 714 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
