Provocarea secreta – Cupcakes cu morcovi


Cred ca stiti deja in ce consta provocarea secreta gazduita in fiecare luna de Ama  , nu ? :):)

In aceasta luna , mie mi-a revenit sa rasfoiesc un blog mai mult decat superb – De prin lume adunate !!  O sa va convingeti de asta daca-i faceti fuguta  o vizita Mihaelei care are o multime de retete grozave si care pe mine  m-a fermecat cu atatea dulciuri care mai de care mai apetisante🙂 , fapt ptr care nu am rezistat si am ales o reteta dulce care mi s-a parut ca se incadreaza perfect in aceasta perioada , reteta pe care o puteti face de Paste , ci anume : cupcakes cu morcovi !!

Ingrediente ptr 12 cupcakes :

  • 2 oua
  • 230 g zahar
  • 100 ml ulei
  • 3 morcovi rasi pe razatoarea mica ( circa 1 cana si 1/2 )
  • 2 linguri suc de portocala
  • 100 g migdale macinate ( reteta Mihaelei era cu nuca macinata , insa mie cum nu-mi place nuca🙂 , am inlocuit-o cu migdale … )
  • 130 g faina
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 1 vf lingurita sare

Ingrediente ptr crema:

  • 200 g branzica Philadelphia ( tinuta la temperatura camerei )
  • 60 g unt ( tinut la temperatura camerei)
  • 4 linguri zahar tos
  • 1 lingurita esenta vanilie

Amestecati faina cu praful de copt , bicarbonatul , sarea , scortisoara si migdalele macinate.

Mixati ouale cu zaharul , pana acesta se topeste .Adaugati  putin cate putin din cantitatea de ulei ,  apoi adaugati si morcovul ras impreuna cu zeama de portocala si amestecati usor compozitia .

Adaugati treptat si faina amestecata cu toate cele🙂 si amestecati pana se incorporeaza in compozitie .

Cu compozitia obtinuta ,umpleti formele de briose  ( eu am folosit formele de silicon ) cam 1/3 din capacitatea fiecareia , apoi le bagati in cuptorul preincalzit ptr circa 25 de minute .

Intre timp , mixati untul cu branzica Philadelphia , apoi adaugati zaharul si esenta de vanilie si mai mixati putin.

Cand briosele sunt coapte , le scoateti din cuptor si le lasati sa se raceasca .

Dupa ce s-au racit ,le scoateti din formele de silicon , le puneti in hartiute si le faceti cate-un mot de crema pe care-l decorati cu ce doriti voi .Eu am cautat ptr decor  niste morcovei micuti🙂,  insa nu am gasit decat aceste  floricele. Sper sa va placa😉 .

POFTA BUNA !!!!

Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. marina

     /  21 Martie 2012

    wow,ce prezentare SUPER !!!!!!….banuiesc ca sunt foarte gustoase….morcovul le da o culoare minunata,dar si un gust deosebit….vreau si eu ‘motul” cu floricica….

    Răspunde
  2. Cat de frumoase sunt pozele! :X:X:X
    Floricelele au un efect spectaculos.😀

    Răspunde
  3. O sa-mi moara papilele de pofta! arata demential!! te pupic

    Răspunde
  4. Waw! Arata super!! N-am facut niciodata prajituri cu dovleac… dar ale tale arata de nu se poate! Imi plac si floricelele… Pupici

    Răspunde
  5. ce bune sunt !

    Răspunde
  6. Magda, ma bucur mult ca ti-au placut cupcakes-urile, prezentarea este superba! Iti urez o zi minunata!

    Răspunde
  7. Arata fantastic! Ce draguteke sînt si floricelele! Morcoviori aveam eu, dar floricele nu!
    Te pup!

    Răspunde
  8. * dragutele😀

    Răspunde
  9. Da’ ce frumusele sunt !

    Răspunde
  10. Arata fff frumos! Felicitari!

    Răspunde
  11. Ce frumoase si delicate! ;;)

    Răspunde
  12. O frumusete de cupcakes si crema imi place mult!

    Răspunde
  13. Foarte aratoase aceste cupcakes!!!

    Răspunde
  14. Arata super! Cu siguranta o sa incerc si eu reteta. Sper ca si gustul sa fie la fel de bun ca si aspectul😀

    Răspunde
    • Multumesc frumos !!!!
      Morcoveii nu se simt mai deloc😉 , iar la crema poti pune alta branzica ( mascarpone, ricotta ) daca nu-ti place aceasta😉 …

      Răspunde
  15. Buna,

    Eu sunt Hana si reprezint Blogoteque.ro. Am descoperit recent blogul tau si mi-ar face placere sa iei si tu parte la proiectul nostru.

    Blogoteque.ro a apãrut din plãcerea de a citi bloguri, din nevoia de a gasi cele mai noi si mai interesante articole si din dorinta de a promova blogosfera femininã româneascã.

    Blogoteque.ro este un ziar de bloguri: adunã unele dintre cele mai interesante articole din blogosfera feminina si prezintã un fragment din ele pe site, citirea integului articol fiind posibila direct pe blogul original. Astfel cititoarelor le va fi usor sa aleagã ce doresc sã citeascã iar bloggeritele vor avea parte de si mai multi cititori si vizitatori pe paginile lor.

    Te astept cu drag sa ne vizitezi.
    Hana

    Răspunde
  16. Alina

     /  18 Decembrie 2013

    Capcakes-urile sunt nu doar aratoase, ci si foarte gustoase. Trebuie sa aduc multe multumiri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

