Piept de fazan cu sos de visine


Combinatia de fructe cu diferite tipuri de carne imi place la nebunie !!!! ….. iar sosul de visine il ador , dar asta o stiti deja😉 , insa sper sa va placa  si voua atat de mult , incat sa nu mai stati prea mult pe ganduri🙂 si sa o incercati !!!

Ingrediente :

  • 1 fazan de circa 1 kg
  • 5 linguri ulei de masline
  • 1 lingurita sare
  • 1/2 lingurita piper
  • 1 vf lingurita boia
  • 1 ceapa micuta
  • 1 morcovel micut , taiat rondele
  • 50 g bacon,  feliat subtire
  • 50 g unt
  • zeama de la o lamaie
  • sos de visine ( reteta o gasiti aici !!! )

Spalati bine fazanul , apoi tamponati-l cu servete de bucatarie .

Intr-un bol micut  puneti uleiul cu sarea , piperul si boiaua ,amestecati bine, apoi ungeti fazanul  pe toate partile.

Amestecati rondelele de morcov cu baconul feliat si umpleti fazanul cu acestea.Introduceti si ceapa intreaga in mijlocul compozitiei din interiorul fazanului si prindeti deschizatura cu 3-4 scobitori .

Ungeti o tava termorezistenta cu unt , puneti fazanul in tava , stropiti-l cu zeama de lamaie si 1/2 cana apa fierbinte , acoperiti tava cu folie de aluminiu , apoi bagati tava in cuptorul preincazlit ptr 60 de minute.Daca fazanul este mai batranel😦 , il lasati la cuptor atat cat este nevoie.

Scoateti tava din cand in cand din cuptor si mai stropiti fazanul cu sosul din tava , iar daca acesta a scazut prea tare , il stropiti din nou cu putina apa fierbinte si-l intoarceti de pe-o parte pe cealalta .

Cand este aproape gata , luati folia de deasupra si lasati-l inca 10 minute sa se rumeneasca putin .

Cand acesta este gata , il lasati putin sa se raceasca , apoi il serviti cu sos de visine si gnocchi , asa cum am facut noi , sau il puteti servi cu orice altceva poftiti !!!

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. E cam devreme pentru o feliuta cu sosuletul ala rosu, dar cum n-am mincat fazan niciodata, ma sacrific si servesc cu placere… Arata de milioane… Pupici !

    Răspunde
  2. Daca nu am prins fazanul… poftesc la pozele tale. Pup

    Răspunde
    • Cand am facut postarea , m-am gandit la tine si la fazanul din curte :)))) …. nu ma incanta prea tare pozele , dar inspiratia de atunci nu mi-a oferit mai mult de atat !! :((

      Răspunde
  3. Zazuza

     /  1 Martie 2012

    hihi, ma gandeam euuu! minunata combinatie! te pup cu drag, de Martisor!

    Răspunde
  4. Aaaaaa… asta da combinatie!!! Pfa… si tocmai acum cand nu mai am fazani in congelator.. Trebuie sa ma pun pe „vanat” :)) Pupici

    Răspunde
  5. Arata senzational..nici eu nu am mancat fazan pana acum..si sincer sunt asa de curioasa unde gasesti tu tot felul de bunatati din astea exotice….

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti place !!! …. daca ai ocazia , merita sa incerci😉 … eu sunt norocoasa ca am pe cineva care-mi bate la usa si-mi aduce fazanul😉 !!!!!

      Răspunde
  6. O adevarata delicatesa ai facut!!! Iti doresc o primavara cat mai frumoasa, cu multa sanatate si numai bucurii!!!Pup cu drag!

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti place ce am facut😉 …. MULTUMESC FRUMOS !!! O primavara frumoasa , parfumata si colorata iti doresc !!!

      Răspunde
  7. Ce bunatate ai aici! Unde gasisi pasarea asta rara? Pupici de Martisor!!

    Răspunde
  8. O primavara cu mult soare si plina de dragoste!

    Răspunde
  9. zilahi adela

     /  1 Martie 2012

    Hmmm, prezentarea e super!! O primavara frumoasa!

    Răspunde
    • Offfff , mie nu-mi place pezentarea , dar cum am spus , mai mult nu m-a ajutat imaginatia in acel moment !!! O primavara superba si tie !!!

      Răspunde
  10. Deci pt fazan era sosul delicios….Iti doresc o primavara plina de realizari si succese.

    Răspunde
  11. grozava combinatie!

    Răspunde
  12. fericit-o!!! cu fazan! cu visine! n-am mai mancat fazan din copilarie,cand primea tata de la prietenii lui vanatori!viu!!!!!

    Răspunde
    • Chiar sunt fericita atunci cand primesc fazani😉 , asta ca sa nu spun cat sunt de fericita cand il arunc in oala pt supa :)))) ….

      Răspunde
  13. Andda

     /  4 Martie 2012

    Sosul de visine e preferatul meu,si in combinatie cu carnea e un deliciu:*

    Răspunde
  14. Cred ca e tare bun! nu am mancat niciodata dar arata super! duminica frumoasa.

    Răspunde
  1. Delicii pentru mesele festive ale sarbatorilor de iarna – II « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

