Sos de visine


Ptr mine sosul de visine este no.1 , insa cel mai delicios este acela din visine proaspete , asa cum l-am facut aici , dar cum visine proasptete nu am 🙂 , iar cele congelate s-au dus primele 😦 , a trebuit sa le folosesc pe cele din compot !!

Ingrediente :

  • 1 borcan compot de visine ( 720 g)
  • 1 lingura zahar
  • 5-6 cuisoare
  • 2 linguri sirop de visine
  • 2 linguri faina

Puneti visinele la scurs intr-o strecuratoare .

Din sucul ramas , puneti intr-o cana circa 130 ml, iar restul il puneti  la fiert intr-o craticioara impreuna cu zaharul, siropul de visine si cuisoarele.Amestecati faina cu sucul din cana , pana obtineti o pasta fina , fara cocoloase  , apoi turnati-o peste siropul din craticioara , in momentul in care acesta incepe sa dea in clocot si amestecati mereu.

In timp ce sosul se ingroasa , adaugati si visinele si mai lasati sa dea 2-3 clocote.

Serviti sosul cu ce poftiti !!! 😉

In postarea viitoare veti vedea cu ce l-am servit noi !!

POFTA BUNA !!!

Articol anterior
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. ah, pai cred ca e delicios si cu cele din compot! ba chiar ceva mai savuros, ca na, s-au marinat acolo cum se cade ;)!

    Răspunde
  2. n-am incercat grozavia asta! trebe ca-i buna rau nu? merge struna la papanasi,nu?

    Răspunde
    • La papanasi , la gogosi , la orez cu lapte , la gris cu lapte , la paste … si mai merge perfect la ceva , dar asta veti vedea maine !!! 😉 incearca-l Anto , e bestial !!!

      Răspunde
  3. DiaMar bucataria galbena

     /  29 Februarie 2012

    Visinele sunt grozave,normal ca este un sos pe cinste.Abia astept sa aibe fructe copacelul meu.O zi buna.

    Răspunde
  4. Ce bine arata! Eu l-as servi cu orez cu lapte! Yammmy!

    Răspunde
  5. Mama, ce frumoase sint visinele alea… eu imi imaginez sosul ca se prelinge pe un munte de inghetata de vanilie…

    Răspunde
  6. ptiiiiiii, ca l-oi fi pus pe langa vreo friptura, te pomenesti…

    Răspunde
  7. zilahi adela

     /  29 Februarie 2012

    Imi place la nebunie, eu nu adaug cuisoare, trebuie sa incerc! Pupic!

    Răspunde
  8. Chiar sunt curioasa in ce combinatie o sa-l servesti tu! Dar mai am putina rabdare…
    Te pup dulce

    Răspunde
  9. Cu siguranta delicios acest sos.

    Răspunde
  10. Bun tare sosul!!!Abia astept sa vad cu ce l-ai servit!Pup!

    Răspunde
  11. Aratã delicios:)

    Răspunde
  12. Ce-mi place sosul asta,are o culoare superba si o aroma minunata ! Pup !

    Răspunde
  1. Chiftelute de curcan cu gulie si ardei gras « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

