Gris cu lapte si ciocolata alba ….. for love …


Cu totii ne-am dori sa  le facem o multime de surprize placute  celor dragi , dar din pacate de cele mai multe ori , timpul ne este impotriva  . De aceea , am incercat in postarile anterioare  sa va ofer cateva idei simple , dar de fff mare efect . Sunt niste retete cu multa ” dragoste ” 🙂 , iar daca dupa cea mai simpla omleta (with love 😉 ) , au urmat deliciosii creveti ( & love😉 ), astazi trebuia sa fac ceva dulce ( for love😉 ), si ca sa fie un dulce fff simplu , m-am gandit la un gris cu lapte pe care oricine stie sa-l prepare , dar care sa fie  intr-o prezentare deosebita de Sf.Valentin. Sunt idei simple si la indemana oricui , si ori de cate ori ne dorim , putem face dintr-o zi simpla , una speciala !! .Sper sa va placa ideea mea !!!

Ingrediente:

  • 300 ml lapte
  • 60 g gris
  • 3 lingurite zahar
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 30 g nuca de cocos
  • 100 g ciocolata alba , menaj
  • 1 lingurita smantana ptr gatit

Puneti laptele la fiert ,impreuna cu zaharul .Cand acesta incepe de dea in clocot  , adaugati grisul in ploaie , amestecand mereu ptr a nu se forma cocoloase .

Adaugati si zaharul vanilat , amestecati bine , apoi lasati-l sa dea cateva clocote , pana obtineti consistenta dorita .

Il puteti servi in boluri simple sau in boluri de diferite forme.

Ptr ca mi-am dorit o prezentare putin mai deosebita , eu l-am pus in formele de inimioare . Le-am umezit putin inainte de a pune grisul , apoi l-am lasat sa se raceasca.

Cand acesta este complet racit , rasturnati inimioarele din gris pe o farfurie intinsa.

Topiti ciocolata pe baie de abur , apoi adaugati smantana si amestecati repejor .

Turnati usor din ciocolata topita pe fiecare inimioara , apoi le lasati din nou sa se raceasca.

Dupa ce ciocolata s-a racit si s-a intarit , cu ajutorul unui cutit , de jur imprejurul fiecarei inimioare , eliminati surplusul de ciocolata .

Ornati cu fulgi din nuca de cocos , le mutati pe alte farfurioare si le serviti cu multa dragoste !!! :):)

POFTA BUNA !!!!!!!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. Vai cat sunt de dragute bolurile alea inimioara :X:X:X

    Răspunde
  2. Love, love… Ete ca tot cantand am venit! Si cica de obicei la aia de canta (vezi cersetori, popa, colindatori) trebuie sa le dai cate ceva… :)) Asa ca ma servesc cu o inimioara si sunt cu ochii pe bolurile tale alea mici si frumoase…
    Pupici si o zi plina de … loveee.. loveeee.. loveeeee :))))

    Răspunde
  3. O idee foarte buna, chiar imi place!!!

    Răspunde
  4. marina

     /  14 Februarie 2012

    ioi, ce idee minunata….prezentare de nota 10 cu felicitari…
    simplu…dar ce efect !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    m-ai cucerit(desi inimioarele nu erau pentru mine)…

    Răspunde
  5. zilahi adela

     /  14 Februarie 2012

    Magda mai dat gata cu acest desert!! Prezentarea este super! Happy Valentine`s day!!

    Răspunde
  6. Mnia, mniaaaa… adica as da cu labuta, cu limbuta, pe o asemenea inimioara… Felicitari pentru prezentare !!! Pupici !

    Răspunde
  7. Simple si cu efect, asa e! o seara frumoasã:)

    Răspunde
  8. Mmm, delicioase si tare frumoase!!!Pupici si o seara cat mai frumoasa iti doresc!

    Răspunde
  9. Foarte dragute si delicioase!

    Răspunde
  10. Zazuza

     /  15 Februarie 2012

    love it love it love it!!!

    Răspunde
  11. niste poze foarte frumoase ! desi eram pregatita sa spun ca m-am ingretosat de atatea inimioare,prezente in blogosfera culinara,inclusiv la mine.imi place ca ale tale nu sunt rosii sau roz.

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti plac pozele , insa eu nu sunt ff multumita de ele !!! …. te inteleg perfect , si ptr mine deja sunt prea multe inimioare , chiar daca mai am o reteta pregatita ptr party-ul lui Emily care este tot cu inimioare si nu stiu ce sa fac , sa o postez sau nu … :(((

      Răspunde
  12. Imi place mult! E o reteta simpla si de efect. De fapt cred ca asta ar trebui sa fie ideea: preparate simple ca dupa aceea sa mai fii in stare sa stai treaza la masa romantica :))
    Pupici!

    Răspunde
  13. Fetelooor, cred ca am ramas setate pe inimiore:)Nu ca nu mi-ar place,,uite inimioarele Adinei sunt de vis!

    Răspunde
  14. Tocmai ii spuneam lui Pansy ca mai am o reteta de postat , dar deja e prea mult si ptr mine !!!

    Răspunde
  15. deci..bolurile alea sunt o minunatie !!!

    Răspunde
  16. Superba prezentare! si mie imi plac bolurile.

    Răspunde
  17. buuune,trebue sa fac,o combinatie reusita si aspectuoasa prezentare,felicitari,o zi buna

    Răspunde
  18. Andda

     /  20 Februarie 2012

    ai sarbatorit exact cum trebuia ziua indragostitilor vad,ce norocos e Dan :*

    Răspunde
  19. Adina Te astept la concurs, pe blogul meu. Te pup!

    Răspunde

Lasă un răspuns

