Creveti cu unt , patrunjel ….. & love


Daca acum doua zile va propuneam ptr Valentine’s Day : omleta …. with love 🙂 , astazi m-am gandit sa revin cu un preparat la fel de simplu , dar  pe care sa-l puteti servi la pranz !!

Ingrediente :

  • 200 g creveti , decorticati
  • 100 g unt
  • 3 linguri praz , tocat marunt
  • 4 catei de usturoi
  • sare
  • piper
  • 1 legatura patrunjel

Ptr garnitura :

  • 100 g orez
  • 30 g unt
  • 200-250 ml supa de pasare , calda
  • 1 morcovel mic , ras pe razatoarea mica
  • 1/2 ardei gras rosu, ras pe razatoarea mare
  • sare,piper

Decongelati crevetii si lasati-i sa se scurga intr-o strecuratoare.

Prima data pregatiti garnitura de orez !!

Topiti untul intr-o craticioara mica , apoi adaugati morcovul ras si-l caliti 2-3 minute.Adaugati orezul impreuna cu ardeiul gras si 50 de ml supa .Amestecati mereu.  Orezul  nu trebuie sa se prinda !!!

Cand prima cantitate de supa este absorbita , adaugati din nou putina supa si amestecati .Repetati operatiunea pana terminati cantitatea de supa , iar orezul este fiert.Condimentati cu sare si putin piper. Asezati frumos orez in  forme de inimioare si lasati-l sa se raceasca .

Pana acesta se raceste , preparati crevetii !!

Topiti untul intr-o tigaie antiaderenta , apoi adaugati crevetii scursi impreuna cu prazul tocat marunt .Amestecati usor totul si lasati pe foc circa 5 minute maxim !!!!

Zdrobiti intr-un mojar usturoiul cu putina sare , apoi adaugati-l peste creveti si mai lasati 2-3 minute.

Stingeti focul si adaugati patrunjelul tocat marunt. Serviti crevetii alaturi de  garnitura de orez in forma de inimioare😉 si sosul din tigaie .

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

48 comentarii

  1. Delicios! Vai ce bine arata! As papa tot din farfurie! Pup cu drag!

    Răspunde
  2. Crevetii cu unt si usturoi sunt mortali! Si ce-mi place ca folosesti unt la gatit.Pup

    Răspunde
    • Chiar sunt mortali !!!!! ….si asa usor de preparat😉 ….. Miti , folosesc foarte mult unt la gatit , nici nu cred ca mai stiu sa gatesc fara el !! ::)

      Răspunde
  3. O bunatate si foarte frumos prezentati !

    Răspunde
  4. Imi place varianta asta cu praz si creveti, suna interesant si arata bine🙂

    Răspunde
  5. marina

     /  13 Februarie 2012

    arata minunat pranzul cu…. dragoste…
    abia astept cina !!!!!!!

    Răspunde
  6. Foarte frumos arata si tare, tare deliciosi!!!Pupici!

    Răspunde
  7. ce frumoos si sunt sigura, la fel de delicios😉

    Răspunde
  8. Superba poza… plina de loveee… Pupici si o saptamina minunata !

    Răspunde
  9. Mi-ai facut pofta de creveti acum . imi place reteta .

    Răspunde
  10. arata de nota 10!Pup

    Răspunde
  11. mioara

     /  13 Februarie 2012

    dumnezeule……ce bine arata….cred ca au fost deliciosi…..!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  12. Foarte frumos si …gustos!Cred ca o sa vedem numai inimioare:)

    Răspunde
    • Teo , ar cam trebui sa o raresc , asa-i ? ….deja e prea mult ;):):):) :))) ….. pur si simplu sunt primele retete cu dragoste pe blog , poate de aia nu ma mai opresc …. ideile curg neincetat !!! :))))

      Răspunde
  13. Un deliciu yumi,yumi si ce prezentare…cu love ! Foarte bun !
    pupici

    Răspunde
  14. Magda, scumpa mea, arata superb, iar crevetii … mai mult decat deliciosi ♥
    Pupicei

    Răspunde
  15. Bucate_apetisante

     /  13 Februarie 2012

    Imi plac ambele variante de retete cu inimioare,imi plac si pozele tale mai mult in ultima perioada, sunt mai mari si mai viu volorate.Exact asa cum imi plac mie.🙂

    Răspunde
    • Deci iti place totul !!!🙂;) …… si mie imi plac pozele , insa nu chiar toate , dar asta este , inspiratia nu e mereu aceeasi !!! …. lumina nu e mereu aceeasi , starea nici ea …. si atunci nu mereu iese totul perfect , nu?

      Răspunde
  16. Love… Love… Love…🙂 Nu stiu de ce-mi spuna melodia asta-n cap cand intru la tine pe blog… :))
    Crevetii imi plac de mor, orezul nu mai zic… deci… love, love… vin la masa!!! :))
    Vezi ce aer(e) de pustoaica indragostita imi creezi?!
    Pupici dulci

    Răspunde
    • Mai am vreo doua retete cu „LOVE ” de postat , deci o sa mai canti tu ceva vreme :))))) , dar asta nu e un lucru rau , dimpotriva, iti da o stare de bine , nu? …. Cat despre aer (e) de pustoaica indragostita , cred ca e cel mai frumos sentiment😉 , dar oare ce zice lumea de mine ???????????? :):):):))))) …. cred ca v-am sufocat cu atatea inimioare !!!
      Vin fuguta la tine sa vad ce ai mai facut , dar eu tot nu pot comenta pe blogul tau !!! :(:(:(

      Răspunde
      • Eu cant si tu gatesti! Nu-i bine?! :)))
        Nu stiu ce se intampla de nu merge sa comentezi… Ce browser web folosesti?? Te lasa sa scrii, dar nu se salveaza?? Te-as ruga sa-mi spui cam ce se intampla ptr a incerca sa rezolv cumva… Mi-a spus la un moment dat si Sara ca nu putea accesa pagina, dar se pare ca am rezolvat-o..
        Te pup

      • E perfect !!!! Imi place sa gatesc ascultand muzica😉 :):) …
        Folosesc Mozilla de multa vreme , si inainte cand puteam comenta tot asta foloseam :):( ….deci , faza este ca ma lasa sa scriu comentariul , dar cand ajung la cuvantul de verificare nici macar nu apuc sa-l scriu ca ma intoarce inapoi …. si daca incerc din nou , se intampla acelasi lucru :(:(:( …. sper din suflet sa se rezolve cumva !!

  17. Mie imi plac fructele de mare, dar intr-o asa prezentare deja le ador :))Pupici!!

    Răspunde
  18. Cat pe ce sa ratez minunatia asta! Super bun!

    Răspunde
  19. :)) Deja ne-ai obisnuit numai cu capodopere.. :*:*
    Imparatseste-mi si mie te rog, ce aparat foto ai?

    Răspunde
  20. Multumesc !!🙂
    Sigur ca pot🙂 , am un Canon EOS 50 D cu obiectiv 28-135 mm !!!!🙂;)

    Răspunde
  21. Awwwww… se explica calitatea🙂 insa si pretul… :)) Sa-l folosesti sanatoasa :*:*:*:*

    Răspunde
    • In primele luni de blog am facut poze cu aparatul de rezerva ca sa-i zic asa :)( pe langa Canon MAI AVEM UNUL :))) ) , un Panasonic FZ30 de care am fost multumita , insa apoi pretentile au crescut si au inceput sa-mi placa doar cele facute cu Canon😉.Multumesc frumos !!! :):)

      Răspunde
  22. Magda, inseamna ca aveti un fotograf profesionist in familie, pt ca nu e de fiecare zi sa ai un DSLR in casa + un aparat de rezerva :)))
    Si eu am pe wishlist de ceva vreme, un Nikon D90 care este cam egalul Canon EOS 50 D, insa dupa ce am vazut ce poate Canonul tau incep sa inclin spre el si sa uit de Nikon. :))

    Răspunde
    • Profesionistul pasionat de foto este prietenul meu😉 , insa aceasta pasiune a lui , mi-a transmis-o si mie in ultimii ani , iar de anul trecut , de cand mi-am facut blogul am devenit pasionata de arta fotografica culinara care pot sa zic ca ma fascineaza si sper sa reusesc sa fac poze mult mai frumoase decat ce fac acum . Cat despre aparate , da, putem spune ca suntem norocosi ca avem doua , ideea era ca daca unul din noi este plecat undeva cu Canon-ul , celalalt ramane cu cel de rezerva ( Panasonic ) ….cat despre ce poate acest Canon , sunt sigura ca poate mult mai mult de atat , insa pana sa va arat mai mult , eu trebuie sa-i invat toate setarile si sa mai fac o multime de teste , dar toate la timpul lor :):) , le invat eu incet pe toate !!! …. iar tu, daca vrei cu adevarat un DSLR , cu siguranta il vei avea intr-o zi !!🙂

      Răspunde
  23. Andda

     /  20 Februarie 2012

    ca deobicei,cu mult bun gust,cu diferite ornamente iese un deliciu.:*

    Răspunde
  24. diana15ursache

     /  21 Februarie 2012

    As iubi si mai mult daca mi s-ar pregati asa un deliciu culinar!! Superrrr!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

