Omleta ….. with love ….


Nu stiu cat de mult se sarbatoreste la noi Valentine’s Day , insa eu m-am gandit  sa postez cateva retete ptr aceasta sarbatoare , in speranta ca inca mai sunt multe cupluri indragostite care vor sa-si faca fel si fel de surprize .

Si daca tot sunteti pusi pe surprize 🙂 , ar trebui sa incepeti cu acest mic dejun ffff usor de preparat !!

Iar daca aceasta reteta este perfecta ptr provocarea maniacului 🙂 ( imi place de numa sa-i spun asa !!! ) …. o trimit cu drag pe blogul care mie mi-a facut cele mai mari surprize !!!😉 …… ms maniacule !! :):):)

Ingrediente :

  • 5 oua
  • 6 ciuperci champignon , mici
  • 4 linguri praz , tocat marunt
  • sare
  • piper
  • 30 g unt
  • 50 ml smantana ptr gatit
  • inimioare de cascaval, ardei gras si paine
  • busuioc , ptr ornat

Spalati ciupercutele , apoi le taiati marunt.

Ungeti o tava rotunda cu unt si o bagati in cuptorul preincalzit ptr 2 minute.Cand untul este topit , adaugati ciupercile si prazul pe toata suprafata tavii si bagati-le in cuptor inca 3-4 minute.

Separat intr-un bol , bateti ouale spuma , condimentati cu sare si piper , apoi adaugati smantana si mai bateti putin.

Scoateti tava din cuptor , turnati compozitia de oua peste ciuperci si praz si bagati din nou tava in cuptor , de aceasta data , ptr 15 minute.

Omleta este gata cand se desprinde de pe marginea tavii .O lasati putin sa se raceasca , apoi serviti.

 Taiati omleta cu o forma de inimioara si o serviti alaturi de ardei gras, cascaval si painica , toate taiate cu aceeasi forma .

POFTA BUNA !!!!

Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. Foarte faina ideea,simpla si de mare efect!

    Răspunde
  2. Faina omleta! Imi place ca este mai „light”.
    PS Ieri am facut ciupercutele umplute cu orez. Minunate!

    Răspunde
  3. zilahi adela

     /  11 Februarie 2012

    Am sa mananc cu toata dragostea mea , omleta ta🙂 Pupicei!

    Răspunde
  4. superr ok.multumesc am sa o fac si eu

    Răspunde
  5. Foarte frumoase si foarte apetisante!!!Pupici!

    Răspunde
  6. marina

     /  11 Februarie 2012

    super idee…pentru indragostiti (si nu numai)…

    Răspunde
  7. superba prezentare ♥
    pupicei

    Răspunde
  8. Cui nu-i place sa fie servit cu atata dragoste? Tare fain arata🙂
    Pupici!

    Răspunde
  9. Mancare cu dragoste🙂 Colorata, apetisanta, minunata!🙂

    Răspunde
  10. Uau, ce de-a inimioara colorateee…. Ma autoinvit la tine pentru ziua de marti, da ?! Pupici si o duminica placuta !

    Răspunde
  11. Andda

     /  12 Februarie 2012

    pentru fiecare sarbatoare gasesti cate o reteta,super:*

    Răspunde
  12. Cum poti face din ceva simplu, un festin de sarbatoare.. Felicitari pt idee si punerea in practica!! Arata fabulos!!

    Răspunde
    • Pai idei am atatea !!!!! …. cu timpu stau cam rau , dar daca vrei cu adevarat sa faci ceva , si daca faci cu pasiune , invingi chiar si timpul , nu? :):)

      Răspunde
  13. Simpatica omleta! Imi place tare mult.

    Răspunde
  14. Geniala ideea… nu m-am gandit la o omleta inimioara. Super, pup!

    Răspunde
  15. Un asa mic dejun cred ca ar placea multor cupluri … nu neaparat intr-o zi anume!

    Răspunde
  16. O idee foarte faina! Love.. love…🙂

    Răspunde
  17. Ce bine arata, super idee ! Te invit si la provocarea Dulce Romanie a carei gazda sunt in luna februarie si unde una din teme este tot dragostea. De asemeni te astept si la concursul Sun Food aflat in desfasurare pe blogul meu. Pupici !

    Răspunde
  18. ILIUTA

     /  13 Februarie 2012

    super

    Răspunde

Lasă un răspuns

