Prajitura cu mure


 

Cu toate ca astazi am avut fff multa treaba , mi-am facut timp si pentru aceasta prajitura rapida. Este o prajitura cu o compozitie identica ca cea a brioselor , compozitie la care am adaugat doar fructe congelate ,iar apoi am copt-o intr-o forma rotunda .

Ingrediente :

  • 4 oua
  • 220 g zahar tos
  • 2 plicutele zahar vanilat
  • coaja rasa de la o portocala
  • 100 g unt
  • 3 linguri lichior de oua
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • zeama de lamaie
  • 400 ml lapte
  • 350 g faina
  • 1/2 plic praf de copt
  • 30 g unt ( ptr tava)
  • 300 g mure congelate
  • 30 g zahar pudra ( ptr ornat)

Topiti untul la microunde , dar nu mai mult de 2 secunde , apoi lasati-l sa se raceasca.

Puneti intr-un bol cele 4 oua , adaugati zaharul tos si zaharul vanilat, apoi mixati pana acesta se topeste.

Adaugati bicarbonatul stins cu zeama de lamaie si untul racit si mai mixati putin . Adaugati treptat si  laptele , apoi  faina amestecata cu praful de copt si amestecati usor totul.

Compozitia trebuie sa aiba o consistenta mai groasa , ca cea a unei smantani , iar daca vi se pare prea subtire , mai puteti adauga 2-3 linguri de faina.

Ungeti o tava termorezistenta cu unt , apoi tapetati-o cu faina .Eu am folosit tava de tarta .

Turnati compozitia obtinuta in tava , apoi presarati din loc in loc murele congelate .Puteti rade deasupra murelor putina coaja de lamaie si de portocala.

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 20 de minute. Ca sa fiti siguri ca blatul este copt , faceti testul cu scobitoarea.

Cand prajitura este gata , lasati-o sa se raceasca putin.

Pudrati-o cu zahar , taiati cate o felie generoasa🙂 si serviti !!!!

POFTA BUNA!!!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

48 comentarii

  1. Am niste mure care asteapta in congelator sa le dau o intrebuintare si ideea ta e oarte buna!

    Răspunde
  2. Mmmm…delicioasa prajitura.

    Răspunde
  3. Hmmm, ce bine arata… Zic si eu ca Teo, mure am la congelator, trebuie sa le folosesc… Pupici !

    Răspunde
  4. Off my ! delicioasa prajitura. Am si eu ceva fructe prin congelator! ma tenteaza rau ceva cu fructe. Super arata! pupici si week-end fain!!

    Răspunde
  5. Gand la gand…eu le-am facut ceva asemanator dar cu visine!
    Cred ca ne este dor de vara:-)

    Răspunde
  6. Mmm, delicioasa cu mure!!!Fur o bucatica:))Pup!

    Răspunde
  7. Delicioasa! Ni-ai adus aminte ca mai am ceva prin congelator… Pup

    Răspunde
  8. cred ca se topeste in gura, iar cu mure trebuie sa fie un deliciu…

    Răspunde
  9. Tare buna trebuie sa fie langa un ceai cald sau o cafeluta aburinda! Super!

    Răspunde
  10. zilahi adela

     /  5 Februarie 2012

    Eu nu am mure, dar am capsuni , merge :))! Delicioasa!!! Pupicei!

    Răspunde
  11. Imi plac foarte tare murele… doar ca vara de haplea ce sunt, uit mereu sa congelez…🙂
    Foarte buna prajiturica ta. Delicioasa si rapida! Pupici

    Răspunde
  12. Hihi, am si eu mure. O s-o fac. Te pup.

    Răspunde
  13. DiaMar bucataria galbena

     /  5 Februarie 2012

    Foarte frumoasa si buna.Pup!

    Răspunde
  14. Yummmi! Nu am mure dar salvez reteta ca s-o am la vara😉 Arata foarte bine!!!

    Răspunde
  15. mmm ce as manca si eu o bucatica!!!ce pofta mi-ai facut!!Pupici!!

    Răspunde
  16. ohhhh… eu propun sa pui si optiunea 7 stele, pt ca merita mai mult de 5, retetele tale !!! :*:*

    Răspunde
  17. Tii ce-mi plac prajiturile cu mure !!! apetisant arata!

    Răspunde
  18. Zazuza

     /  7 Februarie 2012

    hmmm… eu mai am niste zmeura, hai ca mi-ai dat o idee buna!

    Răspunde
  19. Vad ca toata lumea are mure!Eu nu am din pacate si stii ca ador fructele de padure,iar prajitura ta este irezistibila pentru mine!Da’ tot cumpar o pungaaa😀 !Pupici si tie si la pisici 😀 !

    Răspunde
  20. Stange teler salat –ingrediente 0,500-0,800g APIO denumirea din Kaufland_tulpini de telina verzi frumoase si proaspete sa spala bine (frunzele nu se pun) se taie in, forma de solzisori subtiri ,ca pe ceapa si se pun intr-un bol mare ,se curata 5 mere potrivite de coaja,se scoate mijlocul si se taie cubulete,se pun in bolul cu telina ,se mai pune o cutie de compot mica de ananas fara suc ,la fel taiata cubulete ,se pune 2-3 linguri de maioneza 1 lingura de smintina si putin suc de la compotul de ananas si putina sare –MULT SUFLET se amesteca totul bine–compozitia ca la salata de böf ,se serveste cu piine pofta buna.!

    Răspunde
  21. Clatite umplute –Reteta este de la fiica mea :0,500g carne macinata( vita ,porc )cum doreste fiecare ,2cepe potrivite,tocate marunt,se pun la calit in putin ulei 3 min se adauga carnea se mai calesc putin ,apoi pina este gata ,se pune din cind in cind putina apa , pina carnea este gata se ia de pe foc si se mai adauga:-sare,piper,vegeta dupa gust, o cutie de porumb verde din conserva (strecurat ) si pt culoare 1/2 ardei rosu tocat marunt se amesteca bine si patrunjel verde tocat marunt. O lingula plina din acest amestec este suficient pt o clatita .se umplu clatitele –forma de sarmale se aseaza in tava una linga alta (15-16) buc.se pune smintina pe fiecare -se intinde smintina peste clatita iar in tava 0,100g unt- (deasupra cine doreste se poate rade si parmezan sau brinza sarata, eu nu pun pt ca au alt gust) se dau la cuptor –25-30min ,pina se rumenesc frumos se servesc ca felul 2 cu salata sau muraturi -pofta buna .Adina sper sa le incerci si sa le postezi m-asi bucura.iti doresc din suflet mult succes

    Răspunde
    • Si eu fac clatite cu carne la cuptor , iar reteta este aproapte identica insa nu o am pe blog , mi-ati dat o idee buna !!! Multumesc frumos !!!!

      Răspunde
  22. Am lucrat in bucatarie–Wienar KÜCHE-stiu asa multe eu nu vreau sa le postez dar mi-ar face bine sa ti le impartasesc tie draga Adina Ce zici?

    Răspunde
  23. iti faci timp si vi la VIENA

    Răspunde
  24. Sa veniti la noi –vorbesc la modul cel mai serios Am sa te duc la un restaurant –unde sint pe putin 30de feluri si la pret de 6,90E maninci cit vrei si ce vrei. ori cum la vara intr-un sf.de sapt. sper sa-i convingi pe VALI si NELU .eu va astept

    Răspunde
  1. Prajitura cu prune , migdale si ciocolata « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

