Piept de pui in crusta de seminte


Am cumparat acest piept de pui nestiind ce voi face cu el🙂 , iar ideea de a-l face in crusta de seminte mi-a venit in ultim moment , ca de altfel toate ideile :):) . Sper sa va placa si voua ce a iesit !!!

Ingrediente:

  • 2 bucati piept de pui dezosat ( circa 800 g ambele bucati)
  • 50 ml ulei de masline
  • 1/2 lingurita sare
  • 1/2 lingurita piper alb , macinat
  • 1/2 lingurita boia dulce
  • 1/2 lingurita busuioc uscat
  • 50 g seminte de susan
  • 50 g seminte de in

Spalati bine carnea , apoi o tamponati cu servete absorbante .Taiati fiecare bucata de piept in jumatate , pe lungime , apoi fiecare jumatate o taiati pe latime in bucati de maxim 3 cm . Puneti bucatile obtinute intr-un castron.

Intr-un bol amestecati uleiul cu sarea, piperul , boiaua si busuiocul uscat .

Turnati pasta obtinuta peste bucatile de piept si amestecati-le bine , pana acestea se ung  pe toate partile.

Puneti semintele de in si susan pe o farfurie .

Puneti jumatate din cantitatea de carne  intr-o tigaie  si prajiti-o pe toate partile circa 10 minute.Eu nu am mai adaugat alt ulei , a ramas doar acela cu care am uns bucatile de carne , insa daca considerati ca mai este nevoie , mai puteti adauga in timpul prajirii cativa stropi de ulei.La fel procedati si cu cealalta cantitate de carne ramasa .

Eu nu am mai adaugat ulei, deoarece am folosit tigaia antiaderenta castigata inainte de Craciun in urma concursului organizat pe blogul bucatarului maniac🙂 , concurs sponsorizat de cei de la Pyramis , iar vasele acestea minunate si de care eu m-am indragostit si clar nu mai vreau altele !!!!!!  ,  le puteti achizitiona de pe : http://www.vasedegatit.ro/ .

Multumesc din nou ptr acest premiu superb !!!

 

O lasati apoi sa se raceasca putin .Aveti grija ca fiecare bucata de carnita sa nu fie prea uscata , iar daca este , o puteti tavali prin sosul ramas in tigaie , apoi  luati fiecare bucatica de carne si o tavaliti prin semintele amestecate.

Aranjati bucatile  intr-o tava in care ati pus hartie de copt , picurati pe fiecare bucata 2-3 stropi de ulei si bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 15 -20minute.

Cand acestea sunt gata , le scoateti din cuptor , le puneti intr-un vas acoperit si le pastrati calde .Le puteti servi alaturi de cartofi sau diferite sosuri , sau de ce nu , ca un simplu aperitiv in zilele de sarbatoare😉.

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

46 comentarii

  1. Minunata idee! Arata tare delicios si cred ca merge bine alyuri de o salata verde.
    Pupici

    Răspunde
  2. Super idee!😉

    Răspunde
  3. marina

     /  2 Februarie 2012

    SUPER-SUPER !!!!!! chiar imi place reteta ta si o sa o incerc cu siguranta….

    Răspunde
  4. DiaMar bucataria galbena

     /  2 Februarie 2012

    O idee grozava.Te pup!

    Răspunde
  5. Delicios !! Numai ca fara in pentru mine . Pupici

    Răspunde
  6. Grozav de bun!!!Pupici!

    Răspunde
  7. Vai ce pofta imi este! Pare foarte suculent pieptul asta in crusta de seminte. Eu in mod normal nu-s mare prietena cu puiul Sanghai dar cred ca reteta asta imi face cu ochiul! Pozele sunt fantastice🙂
    Pupici!

    Răspunde
    • Nu l-am lasat fff mult la cuptor si chiar a iesit mai suculent !!! Ma bucur enorm ca-ti plac pozele , inseamna ca munca mea e rasplatita !!!😉

      Răspunde
  8. Ce bine arata!! Merg de minune ca aperitive, dar nu numai! Felicitari ptr premiu… din pacate cred ca am uitat sa te felicit atunci.
    Pupici

    Răspunde
    • Asa este , ca aperitive sunt grozave !!!! Stai linistita😉 … multumesc din suflet!!!! …chiar a fost ceva la care nu ma asteptam , nu am castigat nimic niciodata si asta a fost o mare surpriza😉.

      Răspunde
  9. Frumoasa prezentare!Nici n-ai zice ca e piept de pui:)

    Răspunde
  10. Ma bucur mult ca iti place tigaia! Puiul arata excelent!

    Răspunde
  11. zilahi adela

     /  2 Februarie 2012

    Arata tare delicios!! O idee tare buna! Pupic!

    Răspunde
  12. Bucate_apetisante

     /  2 Februarie 2012

    Imi aduce aminte de o reteta gustata de sora-mea in Ungaria la un fast-food. Numai ca acea reteta era si cu miere.
    Iata altceva ce eu inca nu am incercat.Dar cred ca mai greu la mine cu semintele de in, ma indoiesc ca le gasesc pe undeva.

    Răspunde
  13. Ador ce ai fãcut aici! felicitãri:)

    Răspunde
  14. arata grozav!!!!
    Imi place mult blogul tau, de aceea te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu!

    Răspunde
  15. arata foarte foarte bine !
    multumesc pentru sugestie !

    Răspunde
  16. Ce bine arata…. minunata ideea. Pup!

    Răspunde
  17. super combinatie ♥
    ador semintele, dar si puiul ♥
    te pup scumpa mea!

    Răspunde
  18. Bucate_apetisante

     /  4 Februarie 2012

    Multumesc Cat,esti o draguta.Dar nu as putea sa te pun sa-ti pierzi timpul pt.mine.
    Cand voi vrea seminte de in gasesc eu o cale sa fac rost de ele fara sa deranjez pe cineva🙂 Multumesc mult de tot ,oricum pt, intentia buna.

    Ps.Iti voi spune si eu Magda de acum incolo si nu mai Cat ca pana acum🙂
    Weekend fain!!

    Răspunde
    • Nu mi-as pierde timpul facand o bucurie cuiva , imi place enorm sa fac asta !!!!
      Atunci mai bine-mi spui ADINA !!!😉
      LA FEL SI TIE !!!!

      Răspunde
  19. Minunata ideea! Imi plac pozele!!!

    Răspunde
  20. Ce fain arata…perfect pentru o petrecere .

    Răspunde
  21. Felicitari ptr premiu,nici n-am stiut ca tu ai fost una dintre castigatoare:) Absolut superba reteta si foarte frumoasa prezentarea.Pup

    Răspunde
    • Eu am fost una dintre🙂 …. am vrut sa fac o postare separata cu acest premiu , insa nu am mai apucat😦 ….. multumesc ptr tot Miti!!!!

      Răspunde
  22. Dorina

     /  9 Decembrie 2012

    obligatoriu, trebuie incercat!!, felicitari Adina!!

    Răspunde
  1. Delicii pentru mesele festive ale sarbatorilor de iarna – II « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

