Ciuperci umplute cu orez


Daca va spun ca as putea manca ciuperci in fiecare zi si tot nu m-as satura, m-ati crede ? Pot spune ca imi plac gatite in fel si chip , si asta cred ca o stiti deja ;):) , iar daca va tenteaza si pe voi sa le faceti umplute , pe langa aceasta reteta ,mai gasiti o alta varianta aici !!!

Ingrediente:

  • 12 ciuperci champignon, maricele🙂
  • 70 g orez
  • 1 ceapa potrivita
  • 1/2 ardei gras rosu
  • 5 catei de usturoi
  • 70 g unt
  • 30 g parmezan
  • 1 /2 legatura patrunjel proaspat
  • sare
  • piper
  • 4 linguri ulei de masline
  • 125 g mozzarella
  • 100 g telemea

Separati palariile champignoanelor de picioruse , le spalati bine , apoi le puneti la scurs intr-o strecuratoare.

Puneti intr-o craticioara mica 500 ml apa ,1 vf de lingurita de sare ,adaugati orezul si-l fierbeti 5-6 minute. Il puneti apoi la scurs.

Curatati ceapa si ardeiul , apoi le taiati maruntel.

Incingeti untul intr-o tigaie , adaugati ceapa si ardeiul si le caliti 10 minute.

Tocati si piciorusele ciupercilor maruntel , apoi le adaugati si pe ele in tigaie si mai lasati totul inca 5 minute .Adaugati si usturoiul dat pe razatoarea mica, patrunjelul tocat marunt , parmezanul si orezul fiert, condimentati cu sare si piper dupa gust si amestecati bine totul .

 Lasati compozitia sa se raceasca putin.

Puneti intr-o tava hartie de copt, aranjati ciupercile , le umpleti cu compozitia de orez si picurati pe fiecare cativa stropi de ulei.

Dati pe razatoarea mare mozzarella si branza telemea , apoi le puneti intr-un bol si le amestecati.

Puneti pe fiecare ciupercuta, peste compozitia de orez , cate un mot de branza rasa.

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 30 de minute.

Cand acestea sunt usor rumenite , sunt gata.

Le lasati putin sa se raceasca, apoi le serviti.

POFTA BUNA !!!

Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. ce delicioase si frumoase sunt! O zi minunata draga mea! :*

    Răspunde
  2. Ce idee buna mi-ai dat! Chiar am cumparat zilele astea ciupercute la oferta si nu mai stiam cum sa le fac.
    In alta ordine de idei, sa stii ca imi plac mult fotografiile pe care le faci. Eu sunt acum in curs de autoinstruire. Se simte nevoia😉
    Pupici!

    Răspunde
    • Ma bucur ca ti-am dat idei😉 , poti alege intre cele doua retete de ciuperci umplute , aceasta cu orez sau cealalta cu umplutura de cus-cus care e la fel de delicioasa!! ;)…. cat despre poze , iti multumesc din suflet ptr aprecieri , si mie imi plac , la inceput a fost mai greutz ca nu stiam sa setez aparatul si ma ajuta prietenul meu , insa acum atata il bazai( aparatul😉 ) si fac atatea poze din toate unghiurile posibile , pana rezultatul final este pe palcul meu😉 …. O zi frumoasa iti doresc !!

      Răspunde
  3. interesanta reteta nu am facut niciodata,super delicios!

    Răspunde
  4. eu te credm ca nici eu nu m-as satura🙂
    foarte interesata ideea de umplere a ciuercilor, o zi frumoasa!

    Răspunde
  5. Delicioase! Arata tare bine su cred ca sunt si gustoase. Si eu sunt fana ciuperci:-)

    Răspunde
  6. zilahi adela

     /  31 Ianuarie 2012

    Dementiale!!! Un premiu te asteapta la mine! Pupicei!!

    Răspunde
  7. Mama cum arata !
    Inghit in sec ,pentru ca iubesc combinatia ciuperci-orez .🙂

    Răspunde
  8. Ce bine arata… mmm…

    Răspunde
  9. Si eu le-as manca in fiecare zi !! imi ploua in gura !!

    Răspunde
  10. DiaMar bucataria galbena

     /  31 Ianuarie 2012

    Ma omori cu zile.In prajituri as pune ciuperci daca s-ar putea.Eu am mereu in frigider.Mi-am conservat destule,si desfac cate un borcan si la mananc asa goale.Acu’poftesc la ale tale.Pup!

    Răspunde
    • Si eu le agat de pe unde le prind !!!! … insa conservate nu am pus anul trecut , cand am fost sa vedem la padure , era pamantul bocna de la seceta care a fost si nici urma de ciuperci :((((( …. dar cum le vad frumoase in supermarket , cumpar , ca de facut gasesc eu mereu sa fac cate ceva din ele😉 …

      Răspunde
  11. Ce putea sa fie altceva decat niste ciupercute?? Care nu doar ca arata bine, dar… cred ca-s foarte delicioase, mai ales ca au orez, care-mi place foarte tare! Dar parca alor tai nu le prea place orezul…!? cum ai reusit sa-i convingi?? Pupici dulci

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti place alegerea mea !!!😉 …. offff , ce bine stii tu ce le place alor mei🙂;)…. daca fac mai rarut , papa si ei :):) …. au incotro oare ? :)))

      Răspunde
  12. Bune rau, ciupercutele!!!Yummy!Pup!

    Răspunde
  13. Nici eu nu ma satur de ciuperci, sunt asa de buune🙂 Merci pt idei, am sa incerc si eu! Pupici!

    Răspunde
  14. Faina ideea cu orez! As mînca o gramada, nu doar cîteva!😀

    Răspunde
  15. Si mie mi se pare super interesanta ideea.Pozele de nota 1o plus.

    Răspunde
  16. Delicioase, sotul meu tot asa zice, le papã la orice orã! pup:)

    Răspunde
  17. Ciupercile imi plac in orice combinatie!

    Răspunde
  18. Si mie !!!!!😉

    Răspunde
  19. stefan

     /  20 Mai 2015

    Excelenta reteta. Simpla si bine explicata (si un barbat se poate descurca!).

    Răspunde
  1. Delicii pentru mesele festive ale sarbatorilor de iarna – II « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

