Crutoane de paine


Am facut astazi aceste crutoane ptr a le servi impreuna cu o salata, insa puteti la fel de bine sa le serviti alaturi de supe creme.

Ingrediente:

  • 4-5 felii de paine alba ( puteti folosi ce paine doriti)
  • 7-8 linguri ulei de dovleac
  • sare
  • piper

Taiati feliile de paine in cubulete si le puneti intr-o tava mai micuta.

Le stropiti cu ulei de dovleac , le condimentati cu sare si piper , apoi le amestecati putin si bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 10-15 minute.

Dupa primele 10 minute , scoateti tava din cuptor si cu ajutorul unei linguri le lemn intoarceti cubuletele de paine ptr a se rumeni frumos pe toate partile.

Bagati tava din nou in cuptor si mai lasati-o cateva minute.

POFTA BUNA!!!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. Delicioase,eu le fac cu ulei e.v. de masline!Pupici!

    Răspunde
  2. O bunatate! N-am mai facut de mult… Inainte faceam din painea care-mi ramanea ptr a doua zi, si le condimentam cu diverse condimente.. busuioc, oregano, usturoi.. Delicioase erau! Deci trebuie sa mai fac! Pupici si weekend placut

    Răspunde
  3. Nu am facut niciodata crutoanele asa. Cred ca merita incercate pentru ca precis sunt delicioase cu supa mea crema de gulii🙂
    Pupici!

    Răspunde
  4. eu vesnic le prajeam in tigaie in puin ulei..mi-ai dat o idee mult mai muna cu cuptorul, merci frumos!

    Răspunde
  5. Trebuie sa fie mincate calde, inainte de a deveni uscate am inpresia ?

    Răspunde
  6. Tare delicioase! Mai ales langa salata ta de rosii….
    Sa stii ca am incercat-o si a fost excelenta!

    Răspunde
  7. DiaMar bucataria galbena

     /  29 Ianuarie 2012

    Imi place sa le rontai asa goale.Eu le fac cu ulei de masline.

    Răspunde
    • Si mie imi plac goale , de aceea m-am gandit ca e bine daca fac o postare doar cu aceste crutoane ;)….. sunt perfecte si cu ulei de malsine !!;)

      Răspunde
  1. Salata de bureti de fag cu ceapa verde si usturoi | Cat's kitchen
  2. Supa crema de conopida cu leurda | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

