Tarta din clatite cu fructe si ricotta


Dupa acest grozav desert cu care mi-a facut pofta Maya acum cateva luni bune si pe care l-am facut si eu in prima varianta AICI , era normal ca vor urma si altele la fel de delicioase .

Ingrediente :

  • 6 oua
  • 6 linguri de zahar tos
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 500 g branzica ricotta
  • 5 kiwi ptr tarta + 2 kiwi ptr ornat
  • 1/2 cana coacaze negre, congelate
  • 30 g unt
  • 2 linguri faina
  • 9 clatite mai grosute
  • 30 ml sirop de menta

Ungeti o tava termorezistenta cu unt , apoi o tapetati cu faina.

Taiati fiecare clatita in 3-4 fasii .

Curatati kiwi de coaja , apoi ii taiati cubulete.

Aranjati in tava un start din fasii de clatite , presarati jumatate din cantitatea de  kiwi si  de coacaze , apoi inca un strat de caltite si cealalta jumatate din fructe.

Intr-un bol mixati ouale cu zaharul tos si zaharul vanilat , circa 4 minute .Adaugati coaja rasa de lamaie si branzica ricotta si mai mixati putin.

Turnati compozitia de oua peste fasiile de clatite si fructe.

Bagati tava in cuptorul preincalzit , circa 35 de minute.

Cand aceasta este gata , o lasati putin sa se raceasca.

O taiati felii , ornati fiecare felie cu cateva feliute de kiwi si 2-3 bobite de coacaze , picurati putin sirop de menta si serviti !!

Puteti orna toata tarta inainte de a o taia feliute , insa eu am ales sa ornez fiecare felie in momentul in care o servesc .

POFTA BUNA !!

Articolul următor
Lasă un comentariu

44 comentarii

  1. Waw!! Asta da prezentare la un produs atat de usor de facut…
    Un premiu te astepta la mine pe blog. Pupici dulci

    Răspunde
    • Eeeeee , nu e cine stie ce prezentare🙂 ….
      Multumesc din suflet ptr premiu , am intrat la tine pe blog si ieri si azi si nu mai pot comenta , nu stiu de ce , aceeasi chestie mi se intampla si la Licuta pe blog , scriu comentariul , apoi imi cere cuvantul de verificare la nesfarsit si nu se publica comentariul ptr ca nu pot trece de pasul acela !!!! Sper sa se rezolve cumva , oricum sa stiti ca va vizitez cu drag si va urmaresc chiar daca nu las vreo urma :((((( …

      Răspunde
  2. ce m-as infige in ea acum,chiar daca e ora asa tarzie :))!!arata minunat tarta ta!!!Pupici!!!

    Răspunde
  3. Ce bine arata,sigur e un deliciu!Pupici!

    Răspunde
  4. Minunata tarta! O sa o pregatesc pentru piticii mei!

    Răspunde
  5. Tocmai am afirmat pe blogul meu ca iubesc clatitele😀.
    Ai un premiu la mine pe blog. Te pup, zi faina sa ai!

    Răspunde
  6. marina

     /  25 Ianuarie 2012

    wow,cand ma gandesc ce am pierdut (cand ai vrut sa ma servesti cu minunatia asta si eu te-am refuzat)…..
    arata super bine !!!!

    Răspunde
  7. Cum am putut eu uita de minunatia asta ? Arata deosebit , gust minunat .

    Răspunde
  8. Este pentru prima data sa vad aceasta reteta.A-si minca citeva felii….

    Răspunde
  9. DiaMar bucataria galbena

     /  25 Ianuarie 2012

    Minunata tarta.Pup!

    Răspunde
  10. Inghit in sec de pofta… sper sa apuc si eu sa fac acest desert!!!

    Răspunde
  11. Ce desert simplu si delicios! Multumesc ca ma faci sa inghit in sec :))

    Răspunde
  12. zilahi adela

     /  25 Ianuarie 2012

    Hmmm, ce bunatate, ma servesc si eu! Te pup!

    Răspunde
  13. Ce deliciu !! Cat pune poza finala mare )) eu vreau sa simt cand vad😉 Super arata! pupici

    Răspunde
  14. Tare delicioasa!!!Pupici!

    Răspunde
  15. Aromatã si finutã, yummy:)

    Răspunde
  16. Superba prezentarea!

    Răspunde
  17. mm cared ca-i tare buna😉

    Răspunde
  18. Vaiiii, eu numai acum o vad! Mi-ai facut asa o pofta!!!Arata de milioane🙂
    Pupici!

    Răspunde
  19. superb arata! cred ca e super delicioasa ♥
    te pup scumpa mea!

    Răspunde
  20. Arata fantastic! Delicios acest desert!
    Trebuie sa mai fac si eu🙂
    Te pup xo

    Răspunde
  21. Zazuza

     /  27 Ianuarie 2012

    ptiiiiiii, simplu si delicios!

    Răspunde

Lasă un răspuns

