Salata de oua cu praz ,ardei si cas


 

Cu toate ca nu pot spune ca de sarbatori am papat mancaruri grele , am zis totusi sa mai incercam si noi cate o salatica plina de vitamine , iar daca Mitinita ne provoaca in aceasta luna sa papam cat mai sanatos , inscriu aceasta salata la marea provocare !!!!

Ingrediente:

  • oua fierte tari
  • praz
  • cas proaspat
  • ardei gras , rosu
  • sare
  • piper
  • 1 lingura otet balsamic
  • 2 linguri ulei din samburi de struguri
  • rozmarin ( ptr ornat)

Taiati bucatica de praz  pe lungime , apoi taiati ambele bucati foarte fin . Rasfirati putin prazul taiat si-l puneti intr-un bol.

In alte boluri , puneti casul , ouale si ardeiul gras , rase toate pe razatoarea mare .

Intr-un bol micut amestecati otetul cu sarea si piperul , apoi adaugati uleiul si mai amestecati putin.

Aranjati pe o farfurie intinsa cateva firicele de praz , cas , ardei , oua , apoi inca un start din fiecare si stropiti salatica cu sosul obtinut mai sus .

Ornati salata cu rozmarin si serviti-o cu pofta maxima !!

POFTA BUNA !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

40 comentarii

  1. Uite praz n-am pus in salata pana acum dar niciodata nu-i prea tarziu!Pupici!

    Răspunde
  2. Imi place mult combinatia! Sunt fan praz🙂

    Răspunde
  3. viky

     /  14 Ianuarie 2012

    f.bun,danke

    Răspunde
  4. Yammy, suna bine!

    Răspunde
  5. Buna tare si super sanatoasa!!!Pup cu mare drag!

    Răspunde
  6. Ce-mi plac mie salatele astea sanatoase! mai ales ca e cu otet balsamic. parca ne scoate din monotonia iernii un pic. Pup

    Răspunde
  7. O bunatate de salata! Si eu am pregatita o salata ptr provocare…🙂 Pupici

    Răspunde
  8. Sanatate curata, ce mai tura-vura!! si eu vreau o portie! Mai ai??

    Răspunde
  9. DiaMar bucataria galbena

     /  15 Ianuarie 2012

    O salata pe placul meu.Te pup!

    Răspunde
  10. marina

     /  15 Ianuarie 2012

    super salata !!!!! o sa-mi reorganizez meniurile culinare si ma voi baza pe salate,deci e in vizorul meu….

    Răspunde
  11. Excelent!eu ador salatele de orice natura si asta este una foarte gustoasa!

    Răspunde
  12. zilahi adela

     /  15 Ianuarie 2012

    O salata excelenta , pe gustul meu! Pupicei!

    Răspunde
  13. Colorata si gustoasa! Adica…tare apetisanta!

    Răspunde
  14. Colorata , frumoasa si precis gustoasa .

    Răspunde
  15. mioara

     /  16 Ianuarie 2012

    arata foarte bine si cu siguranta e gustoasa….ca tot ceea ce faci tu………. si mai vreau sa iti spun…………………….LA MULTI ANI !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  16. Arata tare bine! Îmi place cînd o mîncare este asa colorata! Deliciosa salata!

    Răspunde
  17. Cu mare drag iti ofer un premiu virtual, pe care il meriti pentru tot ce faci aici!🙂 Pupici

    Răspunde
  18. faina salata! nici noi nu am facut mancaruri complicate .. simple, dar bune! Un an nou cu multe impliniri!

    Răspunde
  19. ILIUTA

     /  19 Ianuarie 2012

    toate retetele din 2012 sunt extraordinare dar salata asta are ceva anume,…antonio fa caldo
    probabil ca am sa o incerc,adica am sa o prepar si sper sa nu fac galbinare

    Răspunde
  20. Piticule !!!!! … mare grija , ca tu sigur vei face „galbinare ” ….. iti recomand niste oua de casa cu galbenus galben galben , ca daca tot o sa faci, macar sa se vada , nu? :)))))

    Răspunde
  21. viky

     /  20 Ianuarie 2012

    Te astept la vara,impreuna cu fam Tranca–la Viena.ce zici?–draga Adina.

    Răspunde

Lasă un răspuns

