Rulada de curcan cu ardei copti


Se pare ca aceasta reteta  era sa fie uitata si nepostata🙂 .Este o delicioasa rulada din piept de curcan umpluta cu ardei copti , este  rulada pe care am servit-o pe masa de Craciun si care sper sa va placa atat de mult incat sa o faceti si voi😉.

Ingrediente :

  • o bucata de piept  curcan de cca 1  kg
  • 500 g ardei copti
  • 1 capatana usturoi
  • sare
  • piper
  • 1 ceapa maricica
  • 130 ml vin alb
  • 1 foaie de dafin
  • 1 lingurita busuioc, uscat
  • 50 g unt
  • 3 linguri ulei masline

Impartiti bucata de piept in doua , astfel incat sa fie bucatile egale si sa va iasa doua rulade frumusele .Bateti fiecare bucata de carne ca pe snitele , apoi le condimentati cu sare si piper pe ambele parti.

Ceapa o curatati , apoi o taiati maruntel.

Curatati usturoiul si-l dati pe razatoarea mica.

Daca  aveti ardei congelati intregi , le eliminati cotoarele , apoi ii rupeti fasii.

Eu ardeii copti i-am avut la congelator rupti in fasii si pusi in caserole , deci … nu m-am mai muncit cu ei deloc😉.

Am lasat fasiile de ardei in caserola ( ca sa nu se risipeasca zeama lasata de acestia ), am adaugat usturoiul ras , am condimentat cu sare si piper , apoi  am amestecat bine.

Luati o bucata de carne , iar pe una din marginile ei , puneti cateva fasii de ardei copti . Rulati din partea in care ati asezat ardeii , apoi ii prindeti marginile cu scobitori .

Procedati la fel si cu a doua bucata de carne.

Ungeti o tava termorezistenta cu unt , puneti in tava ardeiul copt ramas in caserola, adaugati si ceapa taiata , foaia de dafin, busuiocul si puneti cele doua bucati de carne in tava.  Le stropiti cu uleiul de masline  , apoi turnati  vinul si bagati totul la cuptor ptr circa 40 de minute.

In tot acest timp , va mai uitati sa vedeti daca a scazut zeama din tava , iar daca a scazut , puteti stropi putin ruladele cu apa .

Cand rulada este gata , o scoateti din tava , apoi puneti compozitia din tava intr-un blender si o mixati pana aceasta devine un sos delicios si aromat.

Pentru un aspect frumos , ungeti rulada cu 2-3 linguri din sosul obtinut .

Taiati rulada si serviti-o cu acest sos alaturi de cartofi sau orez.

POFTA BUNA !!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

28 comentarii

  1. Delicios…..

    Răspunde
  2. O bunatate , ador ruladele , ador ardeiul copt .

    Răspunde
  3. Delicioasa!! Ardeii copti sunt favoritii mei si combinatia in care i-ai folosit e minunata!🙂

    Răspunde
  4. O combinatie care-mi place tare mult! Pupici

    Răspunde
  5. Mmm, buna rau!!Ador curcanul, deci ma autoservesc cu o feliuta:)Pup!

    Răspunde
  6. TeoBucatar

     /  12 Ianuarie 2012

    Sa nu vada sotul meu ca e umpluta cu ardei copti ca mi-am facut de lucru:)

    Răspunde
  7. Arata apetisant tare!

    Răspunde
  8. Ce bine arata! Si e si cu ardei copti, yummy!!

    Răspunde
  9. Dupa cum arata, sigur este un deliciu! Nici nu este foarte greu de facut. M-ai convins! O s-o incerc si eu cat de curand!

    Răspunde
  10. zilahi adela

     /  13 Ianuarie 2012

    Cu siguranta este un deliciu!! Imi plac tare mult ardeii copti!! Pupicei!!

    Răspunde
  11. Zazuza

     /  13 Ianuarie 2012

    cred ca gusturile se combina minunat in rulada asta!

    Răspunde
  12. Aratã delicios, pupici:)

    Răspunde
  13. Mie nu imi plac ardeii copti…!!!Glumeam :))Rulada ta arata ffffffff bine!!si sigur e fffff delicioasa!!!Pupici!!!

    Răspunde
  1. Salata de ardei copti cu usturoi si busuioc « Cat's kitchen
  2. Delicii pentru mesele festive ale sarbatorilor de iarna – II « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

