Salata de branzica dulce cu praz


Am lenevit destul o zi🙂 , nu? ….. iar azi , dupa o plimbarica pe munte , ma gandeam ca e cazul sa mai postez cate ceva , asa ca am zis sa incep cu inceputul, si anume aperitivele pe care le-am servit noi de Revelion.

Ingrediente :

  • 500 g branzica dulce
  • 200 g smantana ptr gatit
  • 1/2 cana praz , tocat maruntel ( doar partea alba)
  • 1 lingurita marar proaspat, tocat
  • sare
  • 1 pachet painica uscata ptr servit
  • feliute de castravete ptr ornat

Amestecati intr-un bol branzica dulce cu smantana , prazul si mararul.

Potriviti de sare si mai amestecati putin.

Puneti pe fiecare felie de painica uscata cate doua feliute de castravete , apoi cu o lingurita aranjati cate un mot de salata .Ornati cu feliute de castravete si serviti.

Nu pregatiti acest aperitiv cu mult timp inainte de a-l servi.Castravetele si branzica inmoaie painica uscata .

Eu le-am pregatit inainte cu 15 minute de a le servi !!

POFTA BUNA !!!

Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. O bunatate! O portie e a mea! Pupici

    Răspunde
  2. Zazuza

     /  3 Ianuarie 2012

    simplu si delicios! iti doresc un 2012 minunat, draga mea!

    Răspunde
  3. Tare buna branzica!!!Pup si la multi ani!

    Răspunde
  4. zilahi adela

     /  4 Ianuarie 2012

    O bunatate!! Vreau si eu!!

    Răspunde
  5. mioara

     /  8 Ianuarie 2012

    si eu mai vreau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! …..o bunatate a fost!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  6. Am gustat si eu!! Si a trebuit sa ma opresc! Ca la cat erau de bune.. le mancam pe toate si nu mai ajungeau la restul! 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

