Varza dulce cu carnaciori


 Inscrisa fiind in proiectul : Lunea – Gateste Romaneste !! , un superb proiect propus de Alice  incepand cu aceasta luna , proiect care sper sa capete amploare ptr ca pe mine m-a incantat de prima data cand am citit propunerea lui Alice , voi participa cu drag la acesta cu aceasta simpla si delicioasa  reteta .

Ingrediente :

  • 1 capatana varza dulce de circa 1 kg
  • 400 g carnaciori ( puteti folosi ce carnaciori doriti🙂 )
  • 1 ceapa maricica
  • 1 ardei galben
  • 6 linguri ulei
  • 4-5 linguri bulion
  • 1 foaie de dafin
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • marar

Curatati varza de primele randuri de frunze , apoi o taiati fideluta , o puneti intr-un castron , presarati sare si o framantati putin.

Curatati ceapa si ardeiul , apoi le taiati  si le caliti in uleiul inscins , pana ceapa devine sticloasa .Adaugati apoi varza scursa de apa lasata , adaugati bulionul , foaia de dafin , 100 ml apa , boiaua si piperul si lasati totul pe foc, circa 30 de minute .Amestecati din cand in cand in varzuca , iar daca mai este nevoie adaugati putina apa .

Taiati carnaciorii feliute , adaugati-i peste varzuca si mai lasati totul pe foc 20 de minute .Cand este aproape gata , gustati si mai condimentati cu sare si piper daca este nevoie.

Serviti varzuca cu carnaciori ornata cu marar.

Puteti adauga marar tocat in ea daca va este pe plac😉.


POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

28 comentarii

  1. He, hei… eu doar cu varzuca facuta asa il pacalesc pe al meu barbat sa manince, doar ca in loc de cirnaciori, pun bucatele de kaiser… Pupici !!!

    Răspunde
  2. arata minunat si extrem de apetisant! te pup cu drag si-ti doresc sa ai o zi minunata! :*

    Răspunde
  3. DiaMar bucataria galbena

     /  19 Decembrie 2011

    Arara suuuper bine.Si cu ochii as manca varza,dar din motive medicale nu se poate.Pupici!

    Răspunde
  4. Vai ce pofta mi-ai facut!!! Iubesc atat de mult varza incat cred ca as fi in stare sa o mananc saptamanal. Pup cu drag!!

    Răspunde
    • Ma bucur ca poftesti la mine in casuta , insa nu pot sa te servesc decat virtual😉 …. exista oare cineva care sa spuna ca nu-i place varza ? :):)

      Răspunde
  5. Cand ma gandesc la mancaruri cu mezeluri gen salam si carnaciori ma gandesc la mancaruri picante, crezi ca ar merge reteta ta cu ceva schimbat sa fie putin picant si iute? arata super apropo..

    Răspunde
    • Pai asa cum am spus , puteti folosi orice fel de carnaciori😉 …deci carnaciori picanti ar fi una din variante sau poti adauga un ardei iute in papika😉 sau boia iute , sau din toate cate putin🙂 …. noi nu prea papam picant , sar reteta o poate modifica orice dupa bunul plac😉 ….. ma bucur ca-ti place si ms de vizita !!

      Răspunde
  6. Imi ploua in gura.Delicioasa reteta ta!

    Răspunde
  7. Foarte buna mancarica ta! As papa varza aproape saptamanal. Pupici

    Răspunde
  8. Sunt innebunita dupa varza! Imi ploua in gura cand ma gandesc ce bunatate ai acolo ! pupici

    Răspunde
  9. Doamne ce-am starnit eu cu papika asta !!!! Ma bucur ca-ti place Antoo!!!!

    Răspunde
  10. Dulce, acra , imi place tare mult varza!!!Daca mai are si carnati…vin acum:))Pup!

    Răspunde
  11. Nu ma ispiti inainte de sarmale:)

    Răspunde
  12. Draga mea, mi-ai facut o surpriza… sa vezi ce am postat si eu azi! Arata f bine si f apetisant. Pup

    Răspunde
  13. Zazuza

     /  20 Decembrie 2011

    haha, eu de la varza aia a la cluj numa’ asta am in cap: varza, varza si iar varza. oare mi-o fi pofta de sarmale de fapt :D? foarte fain proiectul lui Alice!

    Răspunde
  14. Mmmm, ce bunatate! Vreau si eu!

    Răspunde
  15. zilahi adela

     /  20 Decembrie 2011

    Hmmm foarte buna!! Imi place oricum varza!! Pupicei!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

