Salata de sfecla rosie cu hrean


 

Sunt convinsa ca aceasta salatica nu lipseste de pe masa noastra in pragul sarbatorilor de iarna !!

Ingrediente :

  • sfecla rosie ( eu am facut din 5 buc , dar nu fff mari)
  • hrean
  • otet

 

Spalati bine sfecla rosie , ii taiati mustetile 🙂 , apoi o puneti intr-o oala si o acoperiti cu apa .O lasati sa fiarba atat cat este necesar .

Incercati sfecla daca este fiarta cu varful unui cutit , iar daca acesta intra usor in sfecla , atunci aceasta este fiarta.Scurgeti apa si lasati sfecla sa se raceasca.

O curatati apoi de coaja , o radeti pe razatoarea mare si o puneti intr-un castron.

Hreanul il dati pe razatoarea mica si-l adaugati peste sfecla rasa impreuna cu otetul.Hrean si otet puneti cat doriti , daca doriti sa fie mai iute sau mai acrisoara mai adaugati cate putin din fiecare si gustati din nou.Puteti adauga optional  si putin zahar .

POFTA BUNA !!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

32 comentarii

  1. sfecla nu-mi lipseste nici vara nici iarna din meniul de salate,hreanul mai rar il folosesc,recunosc…e mai greu de gasit pe unde bintui eu.oricum ar fi aceasta salata este o clasica si are mereu succes!:)

    Răspunde
  2. Si nouã ne place:)

    Răspunde
  3. Buna! Nu lipseste din frigider!

    Răspunde
  4. Imi place tare mult , abia astept sa merg la mama , sigur are facuta . Mama pune la borcan , are toata iarna .

    Răspunde
  5. Sunt innebunita dupa salata asta! Numai ca eu in loc sa fierb sfecla – o las in cuptor la copt. Ii da o savoare de vis ! Oricum .. e preferata de sarbatori! Pupici

    Răspunde
  6. zilahi adela

     /  15 Decembrie 2011

    Imi place tare mult salata, eu adaug si zahar, imi place dulce acrisor!! Pupicei

    Răspunde
  7. Ador salata de sfecla rosie… ❤ Minunata poza! Pupici. xoxo

    Răspunde
  8. DiaMar bucataria galbena

     /  15 Decembrie 2011

    Salata asta nu-mi lipseste niciodata.Te pup!

    Răspunde
  9. Apetisanta si frumos prezentata,pupici!

    Răspunde
  10. Mmm, ce-mi place salata asta! Frumoasa prezentarea!

    Răspunde
  11. diana15ursache

     /  15 Decembrie 2011

    Este salata mea preferata si ai dreptate..nu lipseste din casa nimanui! O mananc chiar pe paine asa simplu fara carnita, asa de mult imi place 😛

    Răspunde
  12. Este absolut delicioasa! E printre preferatele noastre…

    Răspunde
  13. Nu refuz:))Imi place tare mult!Pup!

    Răspunde
  14. marina

     /  16 Decembrie 2011

    Si noua ne place salata de sfecla fffff mult..
    chiar am cumparat sfecla ,dar mie imi place taiata rondele…
    si imi place si ideea de a coace sfecla…

    Răspunde
    • Eu o mai tai bastonase 😉 , si mie imi place ideea de a o coace , se pastreaza mult mai mult aroma si culoarea e mult mai puternca , data viitoare o voi baga la cuptor negresit !!

      Răspunde
  15. DA, DA si iar DA pentru salata asta! in Austria e foarte apreciata!

    Răspunde
  16. Salata asta imi place de nu mai pot! Am pus si eu sfecla la borcan cu otet, chimen si seminte de marar.

    Răspunde

Lasă un răspuns

