Fursecuri cu cafea si nuca



Cu toate ca in ultima perioada am facut fel si fel de fursecuri care mai de care mai gustoase , inca nu m-am decis de care voi face ptr Craciun ,  chiar daca toate ne-au placut la fel de mult  !!

Cu aceste fursecuri voi participa la provocarea lunii decembrie pe blogul Brandusei !!!

Ingrediente ptr 40 de bucati :

  • 200 g unt
  • 140 g zahar
  • 2 galbenuse
  • 200 g faina
  • 2 linguri cacao
  • 2 lingurite cafea solubila
  • 3 lingurite apa calduta
  • 1 lingurita cu vf praf de copt
  • 200 g nuca macinata

Intr-un bol se mixeaza zaharul cu untul care a stat la temperatura camerei , desigur😉.Adaugati apoi galbenusele  si treptat faina pe care ati amestecat-o in prealabil cu praful de copt si cacaoa.

Intr-un bol micut amestecati cafeaua solubila cu cu apa calduta si o adaugati peste compozitia obtinuta .Presarati si 50 g nuca macinata si mai mixati totul cateva minutele.

Umeziti tava in care puneti apoi hartia de copt , iar nuca ramasa o puneti pe o farfurioara.

Formati din compozitia obtinuta bilute pe care le tavaliti prin nuca macinata ( doar partea superioara o tavaliti ), le aranjati in tava si bagati tava in cuptorul preincalzit pentru circa 10-15 minute .

Cand sunt gata , le scoateti din cuptor si le lasati sa se raceasca.

Le puteti pastra mai multe zile intr-o cutie metalica si le puteti servi cu mare pofta langa cafeluta de dimineata .

POFTA BUNA !!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

35 comentarii

  1. Bucate_apetisante

     /  10 Decembrie 2011

    Chiar imi lasa impresia furscurile acestea ca pot si servite de minune dimineata cu o cafea…🙂
    Desi sunt sigura ca sunt bune, eu zic ca pentru mosul sa alegi niste fursecuri specifice Craciunului, ceva cu glazura in culorile Cracinului, forme ,arome.

    Pupici si numai bine!

    Răspunde
    • Ma bucur ca-ti plac fursecurile mele si ms frumos ptr sugestii😉 ….unele dintre ele vor fi stelute , iar celelalte nush :)))) …. vad eu in ultimele zile la ce ma hotarasc :):)…. O duminica frumoasa!!

      Răspunde
  2. Daca as fi in locul Mosului eu ti-as lasa un cadou mare si frumos! Tare bune trebuie sa fie fursecurile astea🙂 !

    Răspunde
  3. Cu cafea si nucã…mmm…ce bune:)

    Răspunde
  4. Si eu mi-am propus sa testez mai multe retete de fursecuri si biscuiti, asa ca e super binevenita reteta ta🙂 Si m-ai nimerit la fix cu cafeaua🙂

    Răspunde
    • Pai sunt atatea retete , incat nici daca am face un an intreg numa fursecuri si biscuiti , tot nu le-am incerca pe toate :))) … ma bucur ca-ti place aceasta reteta !!

      Răspunde
  5. Pot sa iau unul la cafea? Pup

    Răspunde
  6. Da’mancati ceva fursecuri !astea mi-ar place si mie!

    Răspunde
  7. N-ai deloc mila de noi astia de suntem in dietete.. Da`, nu-i bai.. salvez reteta si imi fac singurica🙂 Pupici

    Răspunde
    • Pai eu nu prea stiu ce e aia :)))) … si nici nu ma prea omor cu dulcele, pap , dar fff putin , insa am abonatii mei :)))) …. ma bucur ca-ti place reteta si ca ai salvat-o , sunt delicioase !!

      Răspunde
  8. Imi cam fac cu ochiul fursecurile tale.

    Răspunde
  9. Yummy!Imi plac tare mult!!Pup!

    Răspunde
  10. excelenta combinatie si super aromata! eu nu beau cafea, dar in dulciuri e bestiala ♥
    te pup draga mea! o saptamana minunata si multe cadouri de la Mos Craciun si nu numai😉

    Răspunde
  11. Arata demential, iar combinatia mai mult decat grozava!!!!Te pup :*

    Răspunde
  12. zilahi adela

     /  12 Decembrie 2011

    Super bune!!! Imi place la maxim aceasta combinatie!!! Pupicei!

    Răspunde
  13. Taaare dragalase si bune!

    Răspunde
  14. Exact pe gustul meu fursecurile astea , ador cafeaua , imi place nuca . Poti sa le faci din nou saptamana viitoare?Ca dau o fuga la tine :))

    Răspunde
  15. DiaMar bucataria galbena

     /  12 Decembrie 2011

    Eu nu beau cafea,dar imi place tare mult in prajituri.Buuune fursecuri.Te pup!

    Răspunde
  16. Asta-i a doua reteta de furesecuri cu cafea care-mi face cu ochiul.Ador tot ce-i cu cafea!

    Răspunde
  17. diana15ursache

     /  15 Decembrie 2011

    Big like!

    Răspunde
  1. Gala DULCE ROMANIE decembrie 2011 | Cooking with my soul

Lasă un răspuns

