Ciorbita de gasca


Cu toate ca ieri am avut o zi libera , nu am putut sta departe de munca🙂, asa ca am bucatarit cate ceva , printre care si aceasta ciorbita de gasca .

Ingrediente :

  • 600 g carne de gasca
  • 2 morcovi
  • 1 pastarnac
  • 1 patrunjel
  • 1 ardei gras rosu
  • 2 cepe potrivite
  • 4 cartofi maricei
  • 2 oua
  • 1 legatura de patrunjel
  • 2 linguri pasta de rosii
  • sare
  • piper

Intr-o oala cu circa 4 litri de apa rece , puneti carnea la fiert .Cand aceasta incepe sa fiarba , inlaturati spuma formata deasupra si  lasati carnea la fiert 30 de minute.

Adaugati apoi morcovii, pastarnacul, patrunjelul, ceapa si ardeiul, taiate toate maruntel si lasati totul sa fiarba la foc mic .

Cand carnea este aproape fiarta ,adaugati pasta de rosii , cartofii taiati cubulete , potriviti de sare si piper si mai lasati sa fiarba 10-15 minute.

Cand cartofii sunt fierti , adaugati  ouale batute spuma amestecand repejor in ciorbita ptr a se forma franjuri .Adaugati si patrunjelul tocat marunt si stingeti focul.Dupa preferinta mai puteti adauga smantana sau bors.

Serviti ciorbita fierbinte !!!!

POFTA BUNA !!!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

26 comentarii

  1. diana15ursache

     /  2 Decembrie 2011

    Cea mai buna ciorba!!! Si cu pita!!!!!!! Mie imi place sa pun si putin chisleag in ea!!! Super!!!

    Răspunde
    • De mult nu am mai papat nici eu , insa anul asta am avut in ograda gaste si tatal meu s-a gandit sa-mi faca o surpriza si m-am trezit acasa cu ea numa buna de pus in oala😉 , ciorbita a fost doar inceputul unor preparate cu carnita de gasca ….. mi-e rusine sa recunosc , dar nu stiu ce e ala chisleag , ma poti lamuri ? :):) … O seara frumoasa!!!

      Răspunde
  2. Tare gustoasa ciorbita ta,mi-e pofta🙂,pupici!

    Răspunde
  3. Buna ciorbita!

    Răspunde
  4. O ciorbita tare gustoasa .

    Răspunde
  5. Ce bine arata, ca la mama acasa!🙂

    Răspunde
  6. DiaMar bucataria galbena

     /  2 Decembrie 2011

    Asa cum imi facea bunica odata.O seara buna.

    Răspunde
  7. De cand n`am mai mancat… cred ca de cand eram mica si avea bunica gaste.. O ciorbita ca la bunica acasa! Pacat ca gasca si rata nu sunt asa … mediatizate. Pupici

    Răspunde
  8. Ce buna trebuie sa fi fost! Iar tu esti o harnicuta🙂
    Anul asta inca nu am gasit gasca sa cumpar dar mai caut. Am pofta de o supa buna si de gasca umpluta cu tot felul de fructe uscate si mere. Mmm…
    Weekend frumos iti doresc!

    Răspunde
  9. Cred cã trebuie sã vin la tine….:)

    Răspunde
  10. Super gustoasa ciorbita!!!Imi place!Yummy!Pup!

    Răspunde
  11. te invidiez pur si simplu pentru gastele tale ! ce supa grozava trebuie sa fi iesit !

    Răspunde
  12. Pai si eu de unde iau gasca?Asa ca pastreaza-mi, tu esti de vina daca ai facut ciorbita asta iar eu nu am mai mancat de fff mult timp asa ceva:)

    Răspunde
    • Nici eu nu am papat de multa vreme , dar anul acesta, datorita tatalui meu , am avut norocul sa gatesc bunatati cu carnita de gasca ;)…..cu tine nush ce sa ma fac :)… trimit o punguta de carnita ?

      Răspunde
  13. Ce bine mi-ar prinde o ciorbita de gîsca! Delicioasa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

