Gutui coapte cu sirop de muguri


Imi cer scuze ca nu va scriu cantitatile exacte , insa aceasta dulcegarie am facut-o pur si simplu cu ce am avut in casa si nici nu ma gandeam ca o sa  postez  , am facut totul la repezeala din dorinta de a papa ceva dulce , si iata ca a iesit un dulce ffff delicios si aspectuos  care sper sa va placa si voua😉 ..

Ingrediente :

  • 3 gutui mai micute
  • zeama de la o lamaie
  • stafide
  • esenta de rom
  • biscuiti cu unt
  • sirop din muguri de brad
  • zahar
  • migdale macinate
  • 20 g unt
  • 100 ml smantana ptr frisca

Taiati gutuile in jumatate , apoi le curatati de coaja , cotor si samburi.Le stropiti cu zeama de lamaie si le puneti intr-o forma termorezistenta unsa cu putin unt.

In mijlocul fiecarei gutuie , presarati stafidele stropite cu esenta de rom, presarati si cate 1/2 lingurita zahar ,adaugati biscuite rupt in bucatele , stropiti  bucatelele cu sirop de muguri , apoi presarati migdale macinate . Puneti circa 50 ml apa in forma , cu grija pe langa gutui ,acoperiti forma cu folie de aluminiu si bagati gutuile in cuptorul preincalzit ptr 35-40 de minute.

Intre timp mixati smantana ptr frisca pana aceasta se tine tare .

Incercati cu o scobitoare daca gutuile sunt coapte.

Cand sunt gata ,le lasati sa se raceasca , apoi le serviti cu frisca, biscuiti si sirop de muguri.

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

24 comentarii

  1. Delicios! Imi plac mult gutuile coapte!!!

    Răspunde
  2. Original si super yummy, vreau si eu!

    Răspunde
  3. Lipseste numai lingurita si un pahar cu apa rece.

    Răspunde
  4. Delicioase si aratoase!!

    Răspunde
  5. Bucate_apetisante

     /  1 Decembrie 2011

    Chiar ca arata frumo!
    La multi ani de 1 Decembrie!

    Răspunde
  6. Mi`a venit apa`n gura de cum am vazut pozele.. Arata foarte bine! Pupici

    Răspunde
  7. DiaMar bucataria galbena

     /  1 Decembrie 2011

    Mirosul de gutuie coapta ma dat gata.Am servit si eu o bucatica.

    Răspunde
  8. Ce aroma!!!Am venit dupa miros:)Pup!

    Răspunde
  9. diana15ursache

     /  1 Decembrie 2011

    Arata minunat! Felicitari🙂

    Răspunde
  10. Cu gutuia m-ai dat gata ,stii ca imi place mult!Super!

    Răspunde
  11. Arata f bine! Chiar m-ai convins sa incerc si eu gutui coapte!

    Răspunde
  12. ce combinatie delicioasa, imi place tare mult si modul de prezentare, ca o mica piramida🙂 te imbratisez cu drag! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

