Braduti multicolori


Asa cum am spus in postarea anterioara , alaturi de Miruna ( fetita prietenei mele ) , pe langa stelutele cu cocos si bezea , am facut si acesti braduti de care ea a fost tare incantata.

Ingrediente pentru aluat :

Aluatul este identic cu cel al stelutelor cu cocos si bezea !!!

  • 250 g faina
  • 100 g unt
  • 50 g zahar
  • 1 ou
  • 1/2 plic praf de copt
  • 3 linguri sirop de brad
  • 2 liguri apa fierbinte
  • 80 g bombonele colorate ( ptr decor)

Frecati untul cu zaharul pana obtineti o compozitie spumoasa.Adaugati ouale pe rand , frecand in continuare , apoi adaugati treptat faina amestecata cu praful de copt.Framantati pana aluatul devine consistent si usor de prelucrat.Inveliti aluatul framantat intr-o folie si dati-l la frigider ptr 30 de minute.

Dupa ce aluatul a stat la rece , il puneti pe o suprafata presarata cu faina si-l  intindeti cu sucitorul la o grosime de circa 3 mm.

Daca faceti bradutii impreuna cu cei mici , rupeti cateva bucatele din aluat si le dati de lucru ;)…

Dupa ce aluatul este framantat si intins cu sucitorul ,  decupam de aceasta data , tot cu ajutorul sablonului, braduti ….

Dupa ce ati decupat braduti din toata cantitatea de aluat , umeziti putin o tava , apoi puneti hartia de copt , peste care asezati frumos bradutii .

Bagati tava in cuptorul preincalzit si lasati bradutii circa 15 minute.

Cat timp bradutii au stat la cuptor , am dat Mirunei alta ocupatie ;)… sa pape  aceste bunatati dulci si zemoase …

… pe care le-a papat cu o mare pofta😉 …

Cat Miruna papa🙂 , eu am diluat siropul de brad cu apa fierbinte .

Dupa ce bradutii sunt usor rumeniti , ii scoateti  pe un platou , ii lasati putin sa se raceasca , apoi cu ajutorul unei pensule , ii ungeti cu siropul diluat.  Tavaliti apoi fiecare bradut insiropat prin bombonelele colorate , asa cum a facut Miruna :

Puneti  bradutii intr-o cutie metalica in care ii puteti pastra mai multe zile ( asta in cazul in care nu dispar mai  repede🙂 ) . Ii puteti servi la micul dejun alaturi de o cana de ceai sau lapte.

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

48 comentarii

  1. Noile generati sint interesate la acesta degustare.

    Răspunde
  2. Foarte reusiti! vreau si eu:)

    Răspunde
  3. In ton cu sarbatorile care urmeaza sa vina bradutii tai.Pupici

    Răspunde
  4. Minunati! Se pare ca amandoua ne-am pus pe facut biscuiti…

    Răspunde
  5. zilahi adela

     /  24 Noiembrie 2011

    Arata tare colorate si cred ca sunt pe masura de delicosi, bradutii!🙂 Pup!

    Răspunde
  6. Si eu am facut ieri biscuiti, dar nu mi-am cumparat inca forme de iarna😦 . Trebuie sa-mi iau cat mai repede, asa frumusei sunt bradutii tai!! Pup🙂

    Răspunde
  7. Abia astept sa mai creasca si nepotelul meu! Mi-ar placea tare mult sa ma ajute in bucatarie🙂
    O sa imprumut si eu ideea ta cu bradutii multicolori ca-s tare frumosi si cred ca si gustosi.
    Pupici!

    Răspunde
    • Nepotii mei sunt mai marisori , insa am vrut sa ma joc putin cu Miruna ptr ca eram sigura ca-i va placea tare mult , si chiar asa a fost ;)….. m-a bucura sa faci bradutii , sunt de efect !!!

      Răspunde
  8. cand am vazut scris Miruna, am zis ca hopa…cine face braduteii…Miruna mea :)) dar nu e a mea. A mea doar ce i-ar papa, e prea mica sa ii si confectioneze :)) frumosi…ne pregatim de sarbatori deja?

    Răspunde
  9. vai ce dulce e fetita!!! trebuie sa ma apuc si eu sa fac, ca a mea deja a pomenit de decupat fursecuri .. nu scap :))

    Răspunde
  10. DiaMar bucataria galbena

     /  24 Noiembrie 2011

    Deja va pregatiti pentru Mos Craciun,asa-i?Fetita este o scumpa.O zi buna sa ai.

    Răspunde
  11. La fel de frumosi si bradutii si fetita . Pup manutele ei de harnicuta !

    Răspunde
  12. SUPER ! atat spun!

    Răspunde
  13. Ce frumosi sint decorati bradutii… Vad ca te lauzi cu munca piticutei, hmmm… si eu fac la fel, doar ca uit sa o pozez…

    Răspunde
    • M-am gandit la chestia asta de ceva vreme si am vb cu Miruna sa vad daca ar vrea sa vina la mine sa facem prajiturele impreuna , nu a stat pe ganduri , a spus clar ca vrea😉 si uite asa am programat ziua si ne-am apucat de treaba …… iar tu , nu mai uita sa o pozezi , sunt asa de dulci !!!

      Răspunde
  14. Pup obrajorii Mirunei! Muah! Superbi bradutii colorati!

    Răspunde
  15. Adina ai chef de un drum la Bucuresti? Te astept la concurs…http://www.divainbucatarie.ro/concurs-cu-premii-electrolux-cooking-session-live/
    Pup

    Răspunde
    • Ms frumos ca te-ai gandit la mine , insa sunt destul de departe , dar pe langa asta am niste probleme care ma retin in oras din pacate😦 … ms frumos inca o data !!!!

      Răspunde
  16. Bradutii au iesit super,probabil din cauza ajutorului primit🙂

    Răspunde
  17. De sarbatori voi umple niste cutiute cu astel de delicii! Pupici din nou Mirunei🙂

    Răspunde
  18. Bucate_apetisante

     /  24 Noiembrie 2011

    Ce munca in echipa🙂
    Frumosi bradutii ,poate ma incumet sa-i fac si eu mai spre sarbatori.

    Răspunde
    • Sunt foarte usor de facut , plus ca-i faci cu cateva zile inainte de sarbatori , sunt mult mai buni dupa ce stau putin , insa la noi nu apuca sa stea cateva zile :))) …. imediat se papa ;)…

      Răspunde
  19. Offff, cat e de scump bebe asta mic. <3<3<3 Eu ador sa fac biscuitei decorati de sarbatori cu nepotica. Priceless.❤ Pupici.

    Răspunde
  20. marina

     /  25 Noiembrie 2011

    ioi,ce ajutor ai mai nou in bucatarie !!!!!!!!!!!
    Miruna e o dulceata…trateaza cu Mioara,poate ca o lasa si la mine sa ma ajute….
    numai asa o sa fac bradutii…

    Răspunde
    • Mioara o lasa sigur , insa tu trebuie sa te apropii de Miruna , cam greutz se ataseaza de cineva😉 …..eu muncesc de cativa ani la asta !!! :):)

      Răspunde
  21. Andda

     /  27 Noiembrie 2011

    draga de ea ce dulce e,si a facut niste braduti foarte deliciosi:*

    Răspunde
  22. Foarte frumoase fotografii, cele mai reusite, nu?

    Răspunde
  23. Cu asa ajutoare in bucatarie tot sa faci prajiturele!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

