Tort de biscuiti


Cred ca oricine a papat sau a facut salam de biscuiti , iar ideea de a-l face sub forma de tort am furat-o de la Licuta , care acum ceva vreme a postat pe bolgul ei un minunat tort de biscuiti.

Ingrediente:

  • 400 g biscuiti petit biurre
  • 200 g rahat de cacao
  • 4 linguri de apa
  • 3 linguri sirop din muguri de brad ( sau miere )
  • 3 linguri zahar
  • 50 stafide
  • 150  g unt
  • 3 linguri pudra de cacao
  • 150-200 ml lapte
  • coaja rasa de la o lamaie
  • esenta de rom
  • 50 g migdale macinate
  • 1 cubulet ciocolata alba de menaj
  • 1 cubulet ciocolata neagra de menaj

Intr-o tigaie topiti rahatul taiat cubulete  impreuna cu 4 linguri de apa, amestecand  continuu.

Adaugati pudra de cacao , siropul de muguri , coaja rasa de lamaie ,  zaharul ,stafidele si esenta de rom.Lasati 2-3 minute pe foc , apoi adaugati treptat untul . Dupa ce untul s-a topit , adaugati laptele si mai lasati pe foc cateva minutele.Compozitia trebuie sa devina ca o pasta moale.

Zdrobiti biscuitii , apoi ii puneti intr-un castron si turnati compozitia obtinuta peste ei.

Amestecati bine totul , apoi puneti compozitia de biscuiti intr-o tava detasabila pe care o bagati la frigider pana a doua zi.

Inainte de a servi tortuletul , presarati deasupra migdalele macinate , apoi fulgii de ciocolata neagra si alba ( radeti cuburile de ciocolata pe razatoarea mare ) .

  Il taiati felii si-l serviti .

POFTA BUNA !!!

Articolul următor
Lasă un comentariu

36 comentarii

  1. DiaMar bucataria galbena

     /  16 Noiembrie 2011

    Foarte frumos si foarte gustacios.Te pup!

    Răspunde
  2. Cinci stelute, si-atat! Am spus tot!
    Pupici, scumpa mea

    Răspunde
  3. Zazuza

     /  16 Noiembrie 2011

    doar atata: acum mi-e pofta, sa vezi ce ies eu dupa biscuiti😀😀

    Răspunde
  4. Bun!!!! Rapid si gustos!

    Răspunde
  5. o idee grozava! in alta ordine de idei,nu stiu de ce nu te pot aduga la blogrolul meu.am incercat de mai multe ori,dar degeaba.am sa incerc si din mozilla,sa vedem.pupu-te!

    Răspunde
  6. din mozilla am reusit.e o nebunie si cu postarea,adica autentificarea din google chrome

    Răspunde
  7. zilahi adela

     /  16 Noiembrie 2011

    De ce nu , daca este salam sa fie si tort, o idee buna! Si arata foarte bine ! Pupicei

    Răspunde
  8. Ce bunãtate!!! cu siropul de muguri e special:) si eu prepar tort de biscuiti

    Răspunde
    • Faza e ca uitasem ca nu mai am miere si m-am apucat de el , iar cand sa pun miere , pune daca ai de unde :))) … si uite asa am improvizat cata😉 , iar de acum voi pune mereu sirop , a iesit special , vb ta !!!!

      Răspunde
  9. Parca arata chiar mai bine in varianta asta, e mai elegant! Si mai delicios:)

    Răspunde
  10. Si eu am pe lista tortul de biscuiti de la Licuta! Si al tau arata delicios! Cred ca in weekend nu mai scapa.. dar pana atunci fur o bucatica de la tine.. ca na, trebuie degustat! Asta daca a mai ramas ceva… :)) Pupici

    Răspunde
  11. Si de la mine tot 5 stelute!Pupici!

    Răspunde
  12. Imi place cum arata! Yummy yummy…

    Răspunde
  13. Foarte frumos si foarte gustos! Felicitari!

    Răspunde
  14. De cand ma bate sotul la cap :)) sa ii fac si lui din asta si nu mai reusesc.
    arata fain tare

    Răspunde
  15. L-am admirat la Licuta si-l admir si la tine.Si mi-e ciuda ca eu nu l-am facut inca!

    Răspunde
  16. Ahh, cat de bun trebuie sa fie… Multumim de reteta, suna delicios! Pupicei. xoxoxo

    Răspunde
  17. Imi place tare mult cum ti-a iesit.

    Răspunde
  18. Andda

     /  21 Noiembrie 2011

    mmm arata delicios :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

