Rulouri de cod cu cascaval si spanac


Ca sa nu credeti ca in acest week-end am papat doar paine 🙂 , azi veti vedea cu ce ne-am rasfatat noi ieri , si ca sa laud aceasta combinatie  peste -spanac , pot sa spun ca nu exista altceva mai bun !!!

Ingrediente :

  • 1 kg file de cod
  • 700 g spanac proaspat
  • zeama de la 1 lamaie
  • 4 catei de usturoi
  • 60 g unt
  • 100 g cascaval
  • 300 g smantana ptr gatit
  • 2 oua
  • sare
  • piper

Curatati spanacul , apoi il spalati in mai multe ape.Taiati frunzele fasii  si le puneti la calit intr-o tigaie in care ati incins 1/3 din cantitatea de unt , circa  2 minutele.

Curatati usturoiul si-l zdrobiti intr-un mojar .

Condimentati spanacul cu sare si piper , il stropiti cu 2 linguri de zeama de lamaie, adaugati si usturoiul zdrobit si mai lasati 1 minut sa se caleasca totul.

Daca aveti file de peste congelat , asa cum am avut si eu 😦 , lasati bucatile de peste la scurs intr-o strecuratoare, dar inainte de a le pune la scurs , le stropiti cu zeama de lamaie ramasa.

Cascavalul l-am ras pe razatoarea mare , jumatate din cantitate , iar cealalta jumatate am ras-o pe razatoarea mica.

Dupa ce pestele s-a scurs , il sarati si piperati , apoi puneti din cascavalul ras ( cel dat pe razatoarea mare 😉 ) pe fiecare bucata de peste , o rulati strans  si o prindeti cu o scobitoare.

Procedati la fel cu fiecare bucatica de peste .

Daca mai este nevoie , mai puteti presara putin piper.

Ungeti o tava termorezistenta cu untul ramas , adaugati compozitia de spanac , apoi aranjati peste aceasta , rulourile din peste.

Intr-un bol bateti ouale impreuna cu smantana , inglobati cascavalul ras pe razatoarea mica 🙂 , presarati putina sare si piper , apoi turnati din compozitie pe fiecare bucata de peste din tava.

Bagati tava in cuptorul preincalzit si lasati-o circa 25-30 de minute.

Cand pestele este gata , lasati-l sa se raceasca putin.

Dupa ce  s-a racit cat de cat 🙂 , taiati cate un cubulet cu cate un rulou de peste si serviti .

POFTA BUNA !!!

Articol următor
Lasă un comentariu

45 comentarii

  1. Ce binee aratã!!! trebuie sã pregãtesc si eu:)

    Răspunde
  2. Da gust de a minca mai des.

    Răspunde
  3. super,felicitari ,o reteta buna si frumos de prezentat,o zi frumoasa

    Răspunde
  4. Si arata ca un pranz de week-end! Delicios!
    Pupici, o saptamana usoara sa ai!

    Răspunde
  5. Imi place combinatia, iar daca e cu peste si spanac, e papa gustos si sanatos. Te pupicesc si-ti doresc o saptamina minunata !

    Răspunde
    • Cumparasem niste spanac din care nu stiam ce voi face :))) , dar era asa proaspat si fraged ca nu am rezistat , iar de cateva zile ma tot gandeam la peste … si uite asa a rezulatat combinatia asta !!! O saptamana frumoasa si tie !!

      Răspunde
  6. zilahi adela

     /  14 Noiembrie 2011

    Super! Nu am incercat pestele asa! Cred ca a fost rezultatul pe masura! Pupic!

    Răspunde
  7. Mi-ai facut pofta de peste .
    Trimit Omul sa cumpere.
    Ca femeile insarcinate si alea peste 50 de ani nu trebuie refuzate . 🙂

    Răspunde
  8. Bucataria lui Dodo

     /  14 Noiembrie 2011

    Imi dai voie sa spun ce simt cand ma uit la preparatul tau? 😀 Mi-e foaaaaame! Cat de bine poate arata, nu pot sa cred….

    Răspunde
  9. ILIUTA

     /  14 Noiembrie 2011

    mda nu am ce sa zic decat ca ingredientele sunt pe placul meu,de data asta ai facut o combinatie care imi este pe plac,felicitari

    Răspunde
  10. Foarte fain arata , esti tare inventiva . Nu m-am gandit niciodata sa fac rulouri din peste .

    Răspunde
    • Ms frumos !!!! ….. reteta aceasta am gasit-o intr-o revista , dar bineinteles e modificata dupa placul meu 😉 , iar in reteta pestele era taiat cubulete , dar eu am vrut sa-l scot putin in evidenta si uite asa am facut aceste rulouri , insa nu e prima data cand fac rulouri din peste , le poti face cu diferite umpluturi si servite cu sosuri , sunt delicioase !!!

      Răspunde
  11. Arata ff apetisant! Felicitari!

    Răspunde
  12. DiaMar bucataria galbena

     /  14 Noiembrie 2011

    Ce de-a mai arome imbietoare.Sa va fie de bine.Te pup!

    Răspunde
  13. Ce combinatie apetisanta ai facut,sunt sigura ca a fost delicioasa,te pup!

    Răspunde
  14. Foarte interesanta combinatia! Arata super bine si e si sanatos!! Yum yum!

    Răspunde
  15. Bucate_apetisante

     /  14 Noiembrie 2011

    Mey,mey,mey…in seara asta toata lumea mi-a facut pofta cu cate ceva. Sunt eu oare prea pofticioasa? 🙂 🙂
    Acum aprox. o luna am facut si eu peste pane cu spanac,insa piure de spanac, si pot confirma si eu ca cele doua merg de minune.
    Chiar e bun-bun!

    Răspunde
    • Stai linistita , nu esti singura care pofteste !!!! :):) ….. Ma bucur tare ca ai facut si tu combinatia aceasta , cum am mai spus , ptr mine este perfecta !!!

      Răspunde
  16. Sanatos,gustos si aratos!!!:))

    Răspunde
  17. Imi place pestele la nebunie, deci ma servesc:)Pup!

    Răspunde
  18. Interesanta combinatie! Si arata foarte fain.. Ma gandeam, oare merge si cu spanac congelat?! Te pup

    Răspunde
  19. foarte interesanta reteta.eu cum sunt prietena cu pestele ii dau nota 10.pupici

    Răspunde
  20. marina

     /  15 Noiembrie 2011

    deoarece de azi am intrat in post(dar avem si dezlegari la peste),ma tot gandesc cu ce sa inlocuiesc sosul din oua si smantana…da-mi o idee…caci cascavalul si untul se pot inlocui…super arata reteta ta..sincer? imi place la nebunie…

    Răspunde
    • iuffff , cred ca te pricepi mai bine decat mine la mancaruri de post 🙂 , eventual poti sa folosesti lapte de soia amestecat cu o lingura de faina 😉 ….. hmmm , ce zici , ar merge ?

      Răspunde
  21. marina

     /  15 Noiembrie 2011

    da,si eu m-am gandit la varianta asta,dar nu va iesi la fel de gustos….oricum o sa incerc…

    Răspunde
  22. O combinatie pe gustul meu!! eu as manca non stop peste si legume desi al mare in grad ar zbiera dupa porc 😉 Tare imi place papica ta!! o bunatate. pupici

    Răspunde
  1. Delicii pentru mesele festive ale sarbatorilor de iarna – II « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 714 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
