Chec cu dovleac si nuca de cocos


Astazi va fac pofta🙂 cu un chec pe care-l puteti savura langa nelipsita cana cu lapte !!!!

Ingrediente:

  • 200 g faina
  • 150 g zahar
  • 100 g nuca de cocos ( fulgi)
  • 200 g dovleac , ras pe razatoarea mica
  • 100 g branzica ricotta
  • 50 ml lapte
  • 50 ml ulei
  • 3 oua
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1/3 plic praf de copt
  • 100 g ciocolata cu lapte
  • 30 g unt
  • 50 g zahar pudra

Amestecati intr-un castron faina , nuca de cocos si praful de copt.

Intr-un bol mai inalt , mixati ouale impreuna cu zaharul pana devin spuma .Adaugati zaharul vanilat si branzica ricotta , laptele si uleiul si mai mixati putin.

Adaugati faina in compozitia de oua si amestecati cu grija , apoi adaugati si dovleacul ras .

Ungeti o tava de chec cu unt si o tapetati cu faina .Puneti compozitia obtinuta in tava.

Taiati ciocolata cubulete mici , o puneti peste compozitia din tava si o apasati usor cu ajutorul unei linguri de lemn , pana se scufunda🙂 .

Bagati tava in cuptorul preincalzit ptr 30 -35 de minute.

Cand este gata , lasati checul  sa se raceasca ( la mine nu a apucat sa se raceasca prea mult ) , apoi il taiati felii si-l serviti ca atare sau pudrat cu zahar .

POFTA BUNA !!!

Lasă un comentariu

27 comentarii

  1. ce culoare faina i-a dat dovleacul

    Răspunde
  2. Aratã irezistibil:)

    Răspunde
  3. arata foarte bine si vazand ingredientele sigur foarte bun,felicitari,o zi placuta

    Răspunde
  4. Culoare imi da pofta si am impresiea ca este gustoasa deja.

    Răspunde
  5. Chec cu dovleac nu am mancat, dar sigur imi va placea!!Arata super!!O zi frumoasa!!!

    Răspunde
  6. Ce culoare frumoasa!!! Superb arata…Mi-ai facut pofta de un chec!

    Răspunde
  7. Are o culoare foooarte frumoasa . Nu am mai mancat de mult ceva cu dovleac , asa ca imi fac pofta cu o felie de chec de la tine . Week-end placut !

    Răspunde
  8. diana15ursache

     /  11 Noiembrie 2011

    Deci abia m-am trezit si mor de pofta acuma!! Noroc ca am toate ingredientele in casa…

    Răspunde
    • Deci ai grija sa nu mori de pofta😉 , mai bine te gandesti cum sa o satisfaci mai repede , spor si pofta daca reusesti sa faci checul😉 ..!!!!

      Răspunde
  9. DiaMar-bucataria galbena

     /  11 Noiembrie 2011

    Pai asa nu ma mai joc.Vreau si eu o bucatica mititica,asta pana-mi fac si eu.te pup!

    Răspunde
  10. Ce culoare frumoasa.

    Răspunde
  11. Mmm… iar cheg cu nuca de cocos.. acum si cu dovleac.. Mi`ai facut iar pofta! Te pup, weekend placut!

    Răspunde
  12. Ce culoare superba are!!!Delicios rau!Pup!

    Răspunde
  13. o combinatie inedita,trebuie incercat!:)

    Răspunde
    • Reteta initiala nu era cu ricotta , insa o aveam prin frigi si am zis , de ce nu ? :):) …. iar rezultatul se vede !!! M-as bucura sa-l incerci !!

      Răspunde
  1. Provocarea secreta – Chec cu seminte de mac « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

