Cotlet de porc umplut cu gutui


Stiti deja cat de mult  ne plac combinatiile de carne cu fructe , iar daca acum la mare cautare sunt aromatele gutui , trebuia sa incerc o combinatie noua , nu?

Ingrediente :

  • 6 felii cotlet de porc
  • 2 gutui
  • 6 felii de bacon
  • sare, piper
  •  zeama de la 1/2 lamaie
  • 1/2 baton scortisoara
  • 1oo g unt
  • 3-4 feliute de gutui, din compot
  • 100 ml sirop de gutui , tot din compot

Curatati o singura gutuie de coaja si samburi , apoi o taiati in 6 felii.Stropiti feliile cu zeama de lamaie.

Spalati bine bucatile de cotlet , apoi le stergeti cu prosopele de hartie.

Taiati cu grija cate un buzunar in fiecare bucata de cotlet.

Infasurati fiecare felie de gutuie in cate o fasiuta subtire de bacon .

Introduceti fiecare felie de gutuie in buzunarele din cotlete , apoi le prindeti la margine cu scobitori.

Sarati si piperati fiecare cotlet .

Topiti untul intr-o tigaie , apoi prajiti fiecare bucata de cotlet cateva minute pe fiecare parte.

Ungeti o tava termorezistenta cu putin unt .

Curatati si cealalta gutuie de coaja si samburi , apoi o taiati cubulete.Jumatate din cubulete le aranjati peste untul din tava , puneti si batonul de scortisoara, apoi aranjati frumos cotletele rumenite putin , iar deasupra puneti cubuletele de gutui ramase.

Acoperiti tava cu folie de aluminiu, apoi bagati-o in cuptorul preincalzit pentru circa 40 de minute. Din cand in cand verificati carnea , iar daca este nevoie o stropiti cu putina apa.

Cand este aproape gata , luati folia de pe tava si lasati carnea sa se rumeneasca putin.

Cand aceasta este gata , puneti sosul din tava impreuna cu gutuile din compot , taiate si ele cubulete , intr-un blender si mixati pana totul devine ca un sos .Adaugati si siropul de gutui si mai mixati putin.

Serviti cotletul cu acest  sos .

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

37 comentarii

  1. Ce bunatate… deja simt gustul gutuilor inabusite cu carnita de porc! Pupici

    Răspunde
  2. Zazuza

     /  26 Octombrie 2011

    oh, da! porc cu gutui egal love. superba idee!

    Răspunde
  3. N-am mancat niciodata, dar ma gandesc ca trebuie sa fie tare bun… Si imaginile sunt atat de apetisante… mmm…

    Răspunde
    • Mie imi plac fffff mult gutuile alaturi de carnita ;)…. cat despre poze😦 am avut ceva probleme si nu sunt deloc incantata de ele😦 , dar nu puteam sa nu postez reteta !!!!

      Răspunde
  4. Arata frumos si rumenite este pe gustul meu.

    Răspunde
  5. fooooarte bun!!ceva inedit!!felicitari!!

    Răspunde
  6. Ce bine arata!Pupici!

    Răspunde
  7. Arata într-un mare fel! De retinut neaparat!

    Răspunde
  8. marina

     /  26 Octombrie 2011

    ce as putea sa mai adaug si eu?
    doar ca mi-a lasat apa in gura si cred ca o sa incerc si eu…
    sunt curioasa de combinatie…

    Răspunde
    • Faptul ca ai intrat pe blog face mult ptr mine , iar daca nu mai ai ce zice nu este nici o suparare😉 , insa sper din suflet sa incerci asa ceva !!!

      Răspunde
  9. DiaMar bucataria galbena

     /  26 Octombrie 2011

    Este grozav de buna mancarea cu gutui.Te pup!

    Răspunde
  10. diana15ursache

     /  26 Octombrie 2011

    Yaaammyyyy!! Am gura apa.. mereu ma surprinzi cu combinatii care imi plac la nebunie!🙂

    Răspunde
  11. Foarte bine arata.

    Răspunde
  12. Super combinatie !!

    Răspunde
  13. Super bun!!!imi place combinatia!Pupici!

    Răspunde
  14. Eu as fura o bucatica, dar ce ma fac cu fitosu meu?! Arata super si sincer, n`am mancat niciodata! Te pup

    Răspunde
  15. Interesanta combinatie, recunosc ca nu am incercat niciodata!

    Răspunde
  16. Si noua ne plac la nebunie combinatiile cu fructe:) E super reteta, mi-am notat-o si-o sa dau fuga in piata dupa gutui….mmmm!!

    Răspunde
  17. Demential,foarte faina combinatia aceasta ! Te pup !

    Răspunde
  18. Andda

     /  30 Octombrie 2011

    arata foarte bine,tre sa le pun si eu pe ale mele sa imi faca:)) :*

    Răspunde
  1. Friptura de iepure cu sos de legume si visine « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

