Pizza cu ciuperci si oua


In aceasta perioada , cand deja se lasa frigul , ador sa fac diverse preparate la cuptor , printre care si pizza.

Sper sa va placa aceasta delicioasa pizza pe care noi am savurat-o acum cateva zile ;)…

Pentru aluatul de pizza:

  • 500 g faina
  • 20 g drojdie proaspata
  • 1-1/2 lingurita sare
  • 250 ml apa calduta
  • 15 ml ulei

Pentru garnitura:

  • o portie sos de busuioc ptr pizza
  • 300 g ciuperci champignon , taiate feliute
  • 2 oua fierte  , racite , apoi taiate feliute
  • 200 g mozzarella , taiata feliute sau cubulete
  • 1 ardei gras galben , taiat fasiute
  • 16 masline negre
  • sare
  • piper
  • 2-3 linguri ulei de masline (pentru uns tava)

Intr-un bol micut , amestecati drojdia faramitata cu jumatate din cantitatea de apa calduta , apoi adaugati sarea si lasati la dospit 10 minute.

Puneti faina intr-un castron , adaugati drojdia crescuta, apa ramasa si uleiul.Framantati aluatul pana acesta devine elastic si nu se mai lipeste de castron.Acoperiti aluatul cu un prosop si lasati-l la dospit.Aluatul este crescut atunci cand isi dubleaza volumul .

Dupa ce aluatul a crescut , il framantati din nou cateva minute , apoi il impartiti in doua parti egale.Intindeti fiecare portie de aluat cu sucitorul pana  obtineti o foaie rotunda de grosimea dorita 🙂 ..

 Puneti  aluatul intr-o tava unsa cu putin ulei.Il mai lasati sa stea 5-10 minute .

Toate ingredientele ptr garnitura le impartiti in doua parti egale.

Ungeti primul blat cu jumatate din cantitatea de sos de busuioc , aranjati ciupercile taiate , feliile de ardei , ouale taiate si ele feliute , adaugati maslinele si bucatile de mozarella .

Condimentati cu sare si piper si coaceti pizza in cuptorul preincalzit , circa 20-25 de minute.

Procedati la fel si cu celalat blat .

Cand pizza este gata, o scoateti pe un platou de lemn , o taiati felii si serviti.

POFTA BUNA !!!

Lasă un comentariu

33 comentarii

  1. Ce faina ideea cu oua. 😉

    Răspunde
    • Ideea este din volumul unei colectii de carticele , este un volum doar cu pizza , de acolo m-am inspirat , insa garnitura am facut-o pe placul nostru cu mici modificari 😉 si a iesit fff buna !!!

      Răspunde
  2. Ia zi-mi te rog, cum a iesit blatul? Iti aminteste de pizza de la pizzerii?

    Răspunde
    • Mie imi place mai mult cea facuta de mine , e normal nu? 🙂 … blatul este fff ok si-l poti intinde cat vrei tu de subtire sau gros , in unele pizzerii blatul este ffff subtire , insa mie nu-mi place chiar asa 🙂 …… iar ca garnitura poti alege sa pui ce doresti si cat doresti …… aaaaaaaa, si neaparat sa faci sosul de busuioc 😉 …….
      Eu zic ca merita incercata in casa !!!

      Răspunde
  3. Super idee cu ou! Imi place!!!

    Răspunde
  4. DiaMar bucataria galbena

     /  13 Octombrie 2011

    Vaaai cum arata.Ti se face foame pe loc.Pup!

    Răspunde
  5. Andda

     /  13 Octombrie 2011

    mmm banuiesc ca a fost foarte buna:*

    Răspunde
  6. Yummy, ce buna e!!!Ma servesc cu o felie:)Pupici!

    Răspunde
  7. Nu am fãcut pizza acasã de mult…mai convins cu a ta, aratã yummy:)

    Răspunde
  8. Sint inca la ciorba de burta, azi va fi gata de mincat.Pitza cu oua nu am mai vazut niciodata.

    Răspunde
    • Sa aveti pofta astazi la ciorbita!!!!! Cat despre pizza , este o varianta si cu oua ochiuri pe blatul de pizza 😉 , intr-o zi o voi incerca si pe aceea !!!!

      Răspunde
  9. Interesanta ideea cu oua, poate asa as face-o pe Isabella sa manince oua… Fug sa beau o cafea ca mi s-a facut foameeee… Pupici !!!

    Răspunde
  10. Bucate_apetisante

     /  14 Octombrie 2011

    Si eu ador sa fac acum diverse chestii la cuptr dar timpul asta nu-mi mai ajunge…
    Arata bine pizza ta!
    Tot zic ca incerc sa fac si eu pizza cu blat din aluat si nu din felii de franzela cum fac eu, dar n-am mai facut.

    Răspunde
    • Si mami meu facea cu felii de painica 🙂 , tot din lipsa de timp 😉 …din pacate timpul este cel mai mare dusman al nostru 😦 , as vrea si eu sa pot sa fac atatea , dar nu am cum :((( … toate la randul lor !!

      Răspunde
  11. Imi place ideea cu oua,am so testez si eu pentru ca eu fac frecvent pizza in casa.Te pup Adinuta!

    Răspunde
  12. O idee interesanta cu ou. N`am facut niciodata cu ou asa, ci cu oul crud.. care se face ochi 🙂 Weekend placut, te pup

    Răspunde
  13. Ce fain arata! Pupici si un we frumos :*

    Răspunde
  14. marina

     /  18 Octombrie 2011

    mmmm,ai papat pizza fara mineeeee….
    arata super…trebuie sa reiei reteta chiar si cu alte ingrediente (nu ma supar)…

    Răspunde
  15. Ciorba de burta este spre final sau, digerata si am 2 Kg carne de porc gata de cuptor pentru azi si a-si avea nevoie de o ideie ce sar putea adauga sau face cu aceasta bucatica de carne ? O ideie nu ar fi rau de luat in consideratie.

    Răspunde
  1. Mini pizza cu mazare si sunculita | Cat's kitchen

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 715 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
