File de cod cu sos de patrunjel


Asa cum am promis ieri, astazi veti afla cu ce am servit noi sosul de patrunjel .Si fara prea multe vorbe , ca mai putin imi ingheata cerneala in stilou :)  de frigul care s-a lasat , va scriu repejor cea mai simpla reteta posibila , in speranta ca o sa va placa !!

Ingrediente :

  • 800 g file de cod ( eu am avut 8 buc a cate 100 g fiecare )
  • zeama de la 1 lamaie
  • 50 unt
  • sare
  • piper

Daca aveti file de cod congelat , asa cum am avut si eu😦 , il lasati sa se dezghete , apoi il puneti la scurs intr-o strecuratoare.

Dupa ce s-a scurs , tamponati fiecare bucatica de cod cu servetele de hartie , pana  raman aproape uscate.La puneti pe o farfurie si le stropiti cu zeama de lamaie , lasandu-le la marinat 20 de minute.

Le scurgeti din nou , apoi le condimentati cu sare si piper.

Incingeti untul intr-o tigaie si prajiti bucatile de peste 2-3 minutele pe fiecare parte .

Le pastrati calde si le serviti alaturi de sos de patrunjel si cartofi „aburiti” la steamer.

POFTA BUNA !!!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

30 comentarii

  1. Ma apucat foamea numai vazind.

    Răspunde
  2. Inghit in sec.Buna combinatie.Pup!

    Răspunde
  3. Adina, unde ai tinut ascunsa reteta asta de sos pana acum??? Eu duminica au facut pastrav, ar fi fost delicios cu sosul asta…:(
    Te pup:*

    Răspunde
    • dar cate mai am ascunse prin cartile mele preferate🙂 , insa nu am timp sa fac tot ce vreau, …. dar vine randu la fiecare reteta😉 …. sosuletul asta chiar mergea de minune langa pastrav !!!!!

      Răspunde
  4. As manca o portie si daca m-ai trezi noaptea din somn .🙂

    Răspunde
  5. Gata! Vin la masa! M`ai omorat… sosul e bestial.. iar in combinatia asta… offf.. Pupici

    Răspunde
  6. Ce deliciu!!!Yummy!La peste nu pot lipsi! Pup!

    Răspunde
  7. Delicios!!! dar stii ca-s innebunita dupa peste! ‘;) pupici

    Răspunde
  8. Ce papica buna! De nota 10! Pupici

    Răspunde
  9. Zazuza

     /  12 Octombrie 2011

    mmm, buna combinatie, sa stii!

    Răspunde
  10. Ok, cred ca fac o excursie si imi fac drum la tine… Dar sa ma anunti cand mai gatesti bunatatea asta! Pup

    Răspunde
  11. off ce pofta mi-ai facut cu aceste poze,neaparat trebuie incercat !!!O zi frumoasa!!!

    Răspunde
  12. tu nu ai mila de noi ca salivam aici???divin arata.pupici

    Răspunde
    • daca salivezi e de bine🙂 ..sau nu ? :):):) …. vai, vai, cat mai salivez si eu prin alte locuri :))) ( adica pe alte bloguri😉 )…….ms Sarah!!!!

      Răspunde
  13. diana15ursache

     /  12 Octombrie 2011

    harnicuto!!! m-ai castigat cu pestele asta😛

    Răspunde
  14. Ma intrebam eu ce faci cu sosul ala de patrunjel! Daca ai si peste m-ai prins de client:)

    Răspunde
  15. Andda

     /  13 Octombrie 2011

    Arata extrem de bine, dar pentru mine patrunjelul ar fi in plus :))) :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

