Bruschete cu spanac si branza


Astazi in mare graba am facut aceste bruschete si eram tare curioasa sa vad daca doar eu am sa pap asa ceva … : ) …

Ingrediente:

  • 500 g spanac
  • 2 catei de usturoi
  • sare
  • piper
  • 2 linguri ulei de masline
  • 2 linguri branzica rasa ( telemea de vaca)
  • 6-8 feliute de bagheta

Spalati spanacul bine ,separati frunzele de codite , apoi il fierbeti 2-3 minute  in apa cu sare , dupa care il puneti intr-o strecuratoare la scurs.

Dupa ce s-a scurs bine , il tocati maruntel.

Puneti spanacul tocat intr-un bol , adaugati usturoiul pisat , branzica rasa, uleiul de masline si condimentati cu sare si piper dupa gust.

Prajiti feliutele de bagheta , apoi puneti din compozitia de spanac si branzica pe fiecare feliuta .

Ornati cu branzica rasa si serviti imediat alaturi de rosii cherry .

POFTA BUNA  si  SANATATE MAXIMA !!!!!!!!!

Lasă un comentariu

21 comentarii

  1. diana15ursache

     /  6 Octombrie 2011

    Imi place spanacul! Si daca are usturoi e mai bine🙂

    Răspunde
    • si mie imi place , si bineinteles.. cu mult usturoi😉 …. astazi numa la spanac mi-a stat gandul , dar vroiam sa-l fac altfel … si l-am facut🙂 !!!!

      Răspunde
  2. am facut si eu niste brushcte cu rosii, dar n-am mai apucat sa le postez..pana atunci ma uit la astea ale tale. faine tare. pupicei si weekend placut

    Răspunde
  3. Imi place tare mult spanacul! Sapt trecuta am facut… dar nu m`as fi gandit la combinatia asta..🙂 Te pup

    Răspunde
  4. Cred ca te simti ca Popeye dupa ce mananci asa ceva. O sa le incercam.

    Răspunde
  5. marina

     /  7 Octombrie 2011

    nici eu nu am incercat inca combinarea(sau combinatia) spanacului cu branzica…..
    ador spanacul cu mult usturoi….
    mmmm,un deliciu…

    Răspunde
  6. cred ca stiu un copil amator de spanac! Le inecrcam de ce nu?

    Răspunde
  7. foarte faine si atat de sanatoase! ce bunatate de gustare

    Răspunde
  8. Delicioase aceste bruschete.

    Răspunde
  9. Delicioase si super sanatoase!!! Pupici!

    Răspunde
  10. Faci muschi de la asa ceva.Bune tare.Pupici!

    Răspunde
  11. suntem plini de muschi deja :))))) ….. maine ne apucam sa mutam mobila prin casa😉 :))))… o seara faina!!

    Răspunde
  1. Bruschette cu ricotta si somon « Cat's kitchen

Lasă un răspuns

