Piept in crusta de orez


Aceasta reteta o am din colectia care apare saptamanal cu ziarul Adevarul – Delicii in bucatarie .  In carticica , reteta are ca si garnitura un sos de lamaie , sos pe care eu nu l-am facut deoarece  prefer mai mult sosurile dulci , deci …  am ales sa-l servesc cu un  sos de ardei copti .

Ingrediente :

  • 2 piepti de pui ( dezosati )
  • 60 g orez basmati
  • 130 ml apa
  • 1 ou
  • 3-4  linguri de faina
  • ulei de floarea soarelui pentru prajit
  • sare
  • piper

Intr-o craticioara puneti apa ( 130 ml) cu putina sare  si fierbeti orezul la foc mic  pana se inmoaie , avand grija sa nu scada toata apa . Daca apa scade de tot , iar orezul nu este inca fiert , mai adaugati 10 ml de apa .

Dupa ce a fiert , il puneti in blender si-l pasati pana cand devine ca o crema . Lasati sa se raceasca , apoi adaugati oul si presarati putina sare si piper.

Spalati pieptii de pui , ii taiati in doua pe lungime , apoi ii taiati pe latime in bucati de 2-3 cm  .Puneti faina pe o farfurie si tavaliti bucatile de piept prin faina.

Treceti bucatile de piept prin pasta de orez cu ou si le prajiti in baie incinsa de ulei pana cand acestea devin aurii si crocante.Dupa ce le-ati prajit , le scoateti pe prosopele de hartie pentru a se scurge surplusul de ulei.

Serviti alaturi de ce doriti !!!!

Eu am servit alaturi de sos de ardei copti si o granitura de cartofi ( garnitura care nu se vede in poza  : ) ) .

POFTA BUNA !!!!

35 de gânduri despre “Piept in crusta de orez

  1. mmmm,super…carnitza de pui e preferata mea…gatita in toate modurile posibile…
    e o idee excelenta,caci in alta varianta,orezul e cu desavarsire exclus din meniul meu….

Lasă un comentariu