Salata caprese


 Sper sa nu va speriati si sa iesiti imediat de pe blog crezand ca nu este al meu :). De multa vreme vreau sa-i schimb infatisarea , dar nu am gasit nimik care sa-mi placa . Am vrut ceva simplu , dar in acelasi timp unic si bineinteles sa aiba  o mica amprenta a pisicutelor mele , ca de aceea se numeste blogul „Cat’s kitchen” , e bucataria celor trei pisicute !!!! Sper din suflet sa va placa !!!!

 In aceasta seara aveam pofta de o salatica 🙂 … bineinteles , am deschis frigiderul si am investigat , mozarella este , rosiile portocalii pe care le ador erau si ele prin frigider ( anul acesta aceste rosii portocalii , proaspete din gradina,  pentru mine au fost mai bune decat oricare altele , iar culoarea lor este deosebita  !!! ) ,ceapa verde, castravetii ,morcoveii si ardeii  ma asteptau  tot acolo : )))) , busuiocul nu lipsea nici el din ghiveci  desigur , deci …. ce salatica era sa fac ? … normal , caprese !!!!

Ingrediente:

  • 250 g mozarella
  • 3 rosii coapte
  • 1 morcovel mititel : )
  • 1 ardei rosu mic
  • 1 castravete mititel : )
  • 1 fir ceapa verde
  • sare
  • piper negru macinat
  • 4 linguri ulei de masline
  • 5-6 frunze de busuioc

Lasati mozarella la scurs , apoi o taiati felii de circa 4 mm grosime .Spalati rosiile si le taiati si pe ele feliute de aceeasi grosime ca mozzarella.

Aranjati pe o farfurie feliutele de rosii si mozarella.

Curatati morcovelul , apoi il spalati .Spalati si ardeiul , castravetele si ceapa verde , apoi taiati ceapa verde maruntel , iar restul legumelor  le  dati  pe razatoarea mare ( castravetele eu l-am lasat cu tot cu coaja ).

Le puneti intr-un bol , condimentati cu sare si piper , adaugati uleiul de masline si frunzele de busuioc tocate marunt , apoi amestecati si presarati legumele peste feliutele de rosii si mozarella .

Eu le-am ornat din loc in loc cu o parte din legumele preparate pentru un aspect mai frumos , apoi cand am servit am mai adaugat legumele ramase .


POFTA BUNA !!!!

Articol anterior
Lasă un comentariu

28 comentarii

  1. Minunata si sanatoasa!De cand amenint ca fac si eu!Pupici!

    Răspunde
  2. Bunaaaa! Si mai ales cu rosii din gradina! Minunata combinatie!
    Noapte buna si pupici cu lipici :*

    Răspunde
  3. Rapida si parfumata!Ingenioasa combinatia,imi place,am sa-ncerc si eu!pupici!

    Răspunde
  4. Una din preferatele mele! Buna salatica!!! pup

    Răspunde
  5. Punem pe lista de TODO 😀

    PS: 3 pisicute si doar 4 labute? 🙂

    Răspunde
  6. Delicioasa… si eu fac des salata caprese, iar varianta ta imi place mult… Pupici !

    Răspunde
  7. Opa! „Casuta” nou „zugravita”! Sa fie cu noroc! Coincidenta, si eu am facut modificari :))
    Imi place salatica ta. Te pup

    Răspunde
  8. marina

     /  9 Septembrie 2011

    ooo,ai trecut pe salate?….
    sincer?si eu ar trebui sa trec….
    marea problema e ca-mi place prea mult carnitza….
    despre noua „zugraveala” ti-am zis deja….

    Răspunde
    • si mie imi place carnitza 😉 , dar din cand in cand e buna si cate o salata !!!!! ….. mi-ai zis de zugraveala , dar nu mi-ai zis de labute nimik :):)

      Răspunde
  9. Delicios! Trebuie incercata!

    Răspunde
  10. adela zilahi

     /  9 Septembrie 2011

    O salata pe gustul meu! Pupicei!

    Răspunde
  11. Monica

     /  10 Septembrie 2011

    Ma uimiti, Doamna ! Tanara, frumoasa, priceputa la -preparat mancaruri, fotografii de arta a culinarelor -excursiilor-pisoilor……Blogul e finut si fermecat–am citit,am privit astazi,de-am uitat de mine….Multumesc pentru inseninarea unei zile….Va sarut si….va urmaresc…Caransebesul e intradevar mai bogat….cu dvs. In curand voi trece prin Oras si va voi saluta,in gand . Cu drag,monica 51.

    Răspunde
    • Am tot citit si recitit vorbele frumoase pe care le-ati spus si nu pot decat sa ma bucur enorm ca v-ati simtit atat de bine pe blogul meu , ca ati calatorit putin prin intermediul pozelor , prin locurile prin care m-am plimbat cu drag ……. cat despre motaneii mei pe care ii ador , nu mai zic nimik ca deja ati vazut cat sunt de simpatici :))) …. Sper din suflet sa ma vizitati cu drag si sa gasiti mereu acel” ceva” care sa va insenineze ziua .Multumesc din nou pentru frumoasele cuvinte !!!
      Si eu va pup si va astept cu drag oricand !!!!!!!

      Răspunde
  12. placeeeeee si salata si hainuta blog-ului.curand sper daaaa Doamne ca ai de unde,o sa postez si reteta mea de mozzarella.pup

    Răspunde
  13. Zazuza

     /  12 Septembrie 2011

    dragute foc urmele alea de pisicuta ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

  • Google Translate

  • Vrei sa primesti pe mail cele mai noi retete de pe blog?

    Alătură-te altor 714 urmăritori

  • Pentru sanatate, Franlav Rave

  • Margot ne asteapta pe toti la al sau Bistro !!!

  • Dana va bucura sufletul cu tablouri superbe !!!

  • Adina va ofera bijuterii lucrate manual !!

  • aparate foto digitale
  • Categorii

  • Ultimele noutati

  • Cele mai bune

  • Arhive

  • Feedjit

  • Bannere

  • Pozele mele pe Flickr

  • dynamic ip tracing
  • Bloguri culinare preferate :

    Edith's kitchen
  • Ama in bucatarie
  • Laura Sava
  • Laura Adamache
  • Andreea's
  • Diva in bucatarie
  • Chez Maziligue
  • Lilly in the kitchen
  • Maya's world
  • Dulcegarii culinare
  • Bucatar maniac
  • Retete fel de fel
  • Invat sa gatesc !
  • Eileen cuisine
  • Alice - albinutza
  • Zazuza's
  • Povesti culinare
  • Bucataria- marea aventura
  • Clipe dulci si parfumate
  • Bucate apetisante
  • Sarah's home
  • Explora ciusine
  • Cucina Jugariu
  • Dulciuri fel de fel
  • Bucataria lui Dodo
  • Can't boil an egg
  • Teo bucatar
  • Adela's cakes
  • De prin lume adunate...
  • Bucate pe alese
  • Simona's world
  • Papa bun
  • Betty's kitchen
  • Pasiune ptr bucatarie
  • My fancy cake
  • Cooking with my soul
  • Xandrinne si ale ei ispravi culinare
  • Blogul lui Haplea
  • Retete GG
  • Preparam si mancam
  • DiaMar - bucataria galbena
  • Just love cookin
  • Fantezie in bucatarie
  • Din bucataria mea
  • O Elfa Gospodina
  • Culorile din farfurie
  • Retete - Ina
  • Retetele Panselutei
  • Delicatesa culinara
  • Placeri simple
  • Andrada's kitchen
  • Adi Hadean
  • Momente in bucatarie
  • De la Bogdana
  • Cu Mimi in bucatarie
  • Ceva bun - ceva dulce
  • Boabe de cafea
  • Alison's trials
  • Restaurantul de acasa
  • Lacto-ovo-vegetarian kitchen
  • Menta si rozmarin
  • Simplu si bun
  • Retete Veggie
  • In jurul Kadiei
  • What liberty ate
  • Cristina's blog
  • Retetele mele dragi
  • Emily's cupcakes
  • Taste Bazaar
  • Retete vegetariene
  • Ce a mai gatit Timea ...
  • Delicioasa studio
  • Delicioasa
  • Apa.Faina.Sare
  • Bunatati din natura
  • D'ale coconitelor
  • Eat , love and be happy
  • Daiana's Kitchen of love
  • Angel's food
  • Ierburi uitate
  • Mitinitta
  • Oala lumii
  • Icre negre
  • Paine si desert
  • Papa la Ile
  • Retete ca la mama
  • Delicious Flavours
  • Bucataria lui Radu
  • My classic cuisine
  • Pasiune si culoare
  • Retetele lui Radu
  • Sarea in bucate
  • Comori delicioase
  • Easy peasy
  • Disturbingly delicious
  • Sister's Kitchen
  • Bucataresele vesele
  • Pofta vine gatind !!
  • Claudia cuisine
  • Cozinha de Ramona
  • Enjoy dessert
  • Caietul cu retete
  • Transylvanian Kitchen
  • Kiss the cook
  • The wandering oltean
  • Uica Mihai
  • Simona's passion
  • Paradise Cuisine
  • Pasiunile Mihaelei
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
  • Copyright

    Continutul acestui blog (imagini+text )constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. The content of this blog is protected by the law of copyright.
  • Alte bloguri !

    Luise - Totul despre ciuperci !!!
  • Jurnalul lui Petit
  • Blogoteque
  • Tara mea inventata
  • Geanina Lisandru
  • Impulsuri foto
  • Povesti vieneze
  • Vasi-Gioni
  • Jurnal de gradina
  • D-ale copilariei
  • Mala Teaha
  • Destinatia ... intamplatoare
  • La fereastra cu gutuie
  • Rastimpuri
  • Back to dreams
  • Istoria banatului
  • 22 for you
  • Time for vintage
  • Insomnii
  • DrStoica
  • Florin Rosoga
  • Adela Parvu
  • Crescentius
