Tarta cu crema de cocos si mure


Dupa ce am venit din concediu , in urmatorul week-end liber am zis ca mergem la cules de mure …. zis si facut !!!! … iar din cele 4-5 kg de mure sau cine mai stie cate au fost 🙂 ca am papat pana ne-am saturat , pe langa dulceata de mure , am facut  si aceasta tarta .

Ingrediente pentru blat :

  • 4 oua
  • 4 linguri de zahar
  • 4 linguri de faina
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 1/2 lingurita bicarbonat stins cu zeama de lamaie
  • 4 linguri sirop de mure, zmeura ,sau afine ( puteti pune ce sirop doriti sau aveti 🙂 )
  • 4 linguri apa
  • 20 g unt
  • 1 lingura faina

Pentru crema de cocos :

  • 150 g unt
  • 175 g zahar pudra
  • 150 g nuca de cocos rasa
  • esenta de rom
  • 3 linguri smantana dulce
  • 400 g mure proaspete

                  Separati albusurile de galbenusuri , apoi mixati albusurile pana devin spuma , adaugati zaharul si pliculetul de zahar vanilat si mai mixati pana spuma se tine tare . Adaugati galbenusurile , faina , bicarbonatul stins cu zeama de lamaie , apoi amestecati usor totul.

Ungeti o forma de tarta cu unt , apoi o tapetati cu faina si turnati compozitia obtinuta in tava .

Bagati tava in cuptorul preincalzit pentru 20-25 de minute.

Cand este gata , lasati blatul sa se raceasca , il scoateti pe un platou si-l insiropati cu siropul de mure diluat cu cele 4 linguri de apa.Daca va place blatul mai insiropat puteti face mai mult sirop .

Pana se coace blatul , puneti intr-un castron untul lasat dinainte la temperatura camerei si frecati-l pana devine ca o crema . Adaugati zaharul pudra , nuca de cocos , esenta de rom si amestecati usor crema. Puneti si cele 3 linguri de smantana dulce , mai amestecati putin , apoi dati crema la frigider pentru 30 de minute.

Dupa ce s-a racit blatul si l-ati insiropat , puneti deasupra crema de cocos , apoi aranjati murele si serviti pe cine doriti 😉 …

POFTA BUNA !!!!!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

42 comentarii

  1. Superb! Nu prea imi mai place sa gatesc, dar tu ma provoci!!

    Răspunde
    • uneori nici eu nu am tragere sa mai fac nimik , dar trebuie !!!! ….. cel mai mult imi place sa incerc mereu ceva nou , deci … provocare !!!! 😉

      Răspunde
  2. lovely! trebuie sa merg la piata, nu mai tine vraja ;)) Gustoasa tare dulcegaria ! pupici

    Răspunde
  3. faina tare.
    trimite si mie:P

    Răspunde
  4. Imi faci in ciuda ca eu nu mai am muuuuureeeee!Cat de buna este,stii ca nu rezist la asa ceva,te pup!

    Răspunde
  5. Buna tarta, daca are si mure… yamiii… Pupici !

    Răspunde
  6. marina

     /  2 Septembrie 2011

    mmmmm,ce bine arata !!!!!!!!!
    cred ca e delicioasa combinatia de cocos cu mure……

    Răspunde
    • murele mi se par asa elegante , sunt ca o „rochita neagra”….combinatia negru si alb 😉 pe care eu o ador !!!!!! ………….. chiar este delicioasa combinatia !!!

      Răspunde
  7. alex

     /  2 Septembrie 2011

    mure elegante ca o rochitza neagra mi`a placut asta si cred ca la fel imi place si prajitura ….succes in continuare 😀

    Răspunde
  8. Ufff…eu anul asta n-am reusit sa mananc mure. Si tarta asta arata atat de bine…;)

    Răspunde
    • eu am fost in concediu cand ele incepeau sa se coaca si tare imi era frica ca le ratez 🙂 , dar am noroc ca stam langa munte si am fost acolo sa culegem , acum e plin de ele !!!!!

      Răspunde
  9. Sublim! Nu numai ca arata fantastic, dar îi simt aroma pîna aici! Superbe imagini!
    Pupici!

    Răspunde
  10. adela zilahi

     /  2 Septembrie 2011

    Super tarta, imi plac murele, pastreaza-mi te rog o feliuta! Pup!

    Răspunde
  11. alex

     /  2 Septembrie 2011

    Poate peste catziva ani iti vei deschide un restaurant unde o sa putem gusta toate bunatatzile, preparate de tine bineinteles !!!:D

    Răspunde
  12. Andda

     /  2 Septembrie 2011

    daca exista cocos nu are cum sa nu fie bun:)):*

    Răspunde
  13. Cat,iubito nu stoiu daca ai aflat ce mult imi place cocosul si mure am…congelate::)Asa ca de abia astept sa am putin timp liber.E superba tarta ta ,nu m-am gandit sa fac cu crema de cocos!Pup!

    Răspunde
    • Si mie imi place cocosul la fel de mult , nu prea pap eu dulciuri multe , dar daca sunt cu cocos nu refuz !!! Tarta e o combinatie de la doua retete , eu am ales sa o fac asa ptr ca am facut-o destul de tarziu si am ales un blat simplu si o crema simpla sa nu ma prinda noaptea 🙂 …deci cam asta a iesit !!!

      Răspunde
  14. Cat,iubito nu cred ca stii pasiunea mea pt cocos!L-as manca in orice,pe paine, eventual.tarta asta tre sa fi fost bestiala:)

    Răspunde
  15. Tare bine arata.Cred ca este foarte buna.Te pup!Te mai astept pe la mine.

    Răspunde
  16. o combinatie interesanta!!!dar ce sa mai…daca e cu mure deja e super!!weekend placut!!!

    Răspunde
  17. racoros si apetisant!

    Răspunde
  18. facusi papa bun!!!daca nu dai de pomana sa stii ca imi iau mobila in sacosa si plec la cules mure congelate la magazin.pupic

    Răspunde
  19. Pomana d`asta accept si eu! 😛 Pup

    Răspunde
  20. mmm,ce bunatate,trebue sa incerc dar aici murele sant cam acrisoare,multumesc pentru postare,pupici din Qatar

    Răspunde
  1. Prajitura cu crema de cocos si capsuni « O Elfă Gospodină

Lasă un răspuns

